XXL Nutrition

Omega007 wordt kogelstoter?

Er zijn even geen posts van mij verschenen maar de trainingen liepen gewoon door hoor! Ben nu alleen mijn 4 of 5 daagse split zat? hebben jullie nog een idee voor een leuk schema? ik neig zelf naar een 4 daagse ub/lb schema.....maar twijfel of ik niet eens iets raars zal doen. German Volume Training of Dogcrapp.....hellup??? hoe moet ik gaan trainen....

ik doe zelf 2 daagse split ;)
en dan 3x p/w krachttraining en 3x p/w kogelen :P

jij doet 3 daagse full body remco, opgedeeld in twee verschillende trainingen.
maar @ts: ub/lb is idd een goede keuze.

niet, want op 1ste training doe ik borst, benen, triceps, buik
2e training schouders,rug, biceps, buik

• Topic Starter Topic Starter
niet, want op 1ste training doe ik borst, benen, triceps, buik
2e training schouders,rug, biceps, buik

Ik snap hem, jij werkt gewoon dit schema af: week 1 a, b, a, week 2 b, a, b.

Ik wil toch wel minimaal 4 keer p/w krachttraining doen...ben alleen nog een beetje zoekende...denk dat het wel een ub/lb schema wordt. Dan kan ik iedere spiergroep weer lekker 2 keer p/w belasten, groeien! De nadruk moet komen te liggen op de compounds aangevuld met wat assistance. Ben alleen op het moment niet in de stemming een schema te maken:D straks de zoekfunctie van het forum er maar eens op naslaan;)

hoe gaat het met je kogelstoten? :D
volgens mij werd ik door iemand vandaag bij atletiek vergeleken met je qua postuur :') iig als je 19 bent en kevin heet wel :P

hoe gaat het met je kogelstoten? :D
volgens mij werd ik door iemand vandaag bij atletiek vergeleken met je qua postuur :') iig als je 19 bent en kevin heet wel :P

Hey Remco, ja dat ben ik :D maar van wie hoorde je dat dan? ben benieuwd!

Kogelstoten gaat eigenlijk best wel prima, ik kan nu gaan bouwen. groter, sterker en explosiever daar train ik op het moment echt hard voor.

Heb een eerste wedstrijdje meegedaan, met 11.02 (7,26kg) was ik best tevreden, technisch klopt er van mijn hele stoot natuurlijk nog geen zak:D maar dat komt wel!

Ik zal ook weer is wat trainingen gaan posten. Dat gaat ook echt wel weer lekker. Ben helemaal pijntjes vrij, heerlijk!

Zag in jouw log dat het echt super met je trainingen en school gaat!

Hey Remco, ja dat ben ik :D maar van wie hoorde je dat dan? ben benieuwd!

Kogelstoten gaat eigenlijk best wel prima, ik kan nu gaan bouwen. groter, sterker en explosiever daar train ik op het moment echt hard voor.

Heb een eerste wedstrijdje meegedaan, met 11.02 (7,26kg) was ik best tevreden, technisch klopt er van mijn hele stoot natuurlijk nog geen zak:D maar dat komt wel!

Ik zal ook weer is wat trainingen gaan posten. Dat gaat ook echt wel weer lekker. Ben helemaal pijntjes vrij, heerlijk!

Zag in jouw log dat het echt super met je trainingen en school gaat!

van pamela ;)
zij zei zo dat ik leek op iemand van hercules enzo, en dacht moet jij wel zijn toen ze zei van groot enzo :P

mijn trainingen gaan super ja ;) ik heb 17/18 april ofzo wedstrijd met senioren ;) ff kijken hoever ik stoot met 7.26kg ;)

Hahah ja die ken ik wel! dat is de sterkste chick die ik ken legt gewoon 160 kg in der nek bij het squaten!

Hahah ja die ken ik wel! dat is de sterkste chick die ik ken legt gewoon 160 kg in der nek bij het squaten!

weet ik ;)
ik train altijd op maandag,woensdag en zaterdag met haar ( als onze trainer er is iig :P )

zij is idd erg sterk, ze had het er vorige week idd over die 160kg squat was toch 2 repper ?;)

weet ik ;)
ik train altijd op maandag,woensdag en zaterdag met haar ( als onze trainer er is iig :P )

zij is idd erg sterk, ze had het er vorige week idd over die 160kg squat was toch 2 repper ?;)

haha, dat zou best kunnen zo goed heb ik ook weer niet opgelet!

joo wanneer ga je is weer trainen bij FFF

Terug
Naar boven