Fitness Seller

Omega007 wordt kogelstoter?

• Topic Starter Topic Starter
net even wezen hardlopen. 25 min joggen, 10 sprintjes en wat sprongoefeningen. ging wel lekker!

Training van gisteren: shoulderpresses, seatd behind the neck presses, frontraises, upright dumbbell rows, tricepres, behind the neckpulldown.

kogelstoten

Training van vandaag: duimpijn!! dus naar de dokter bij de dokter doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een foto. De foto is gemaakt en er blijkt dus toch een breuk in de duim te zitten. Het is echter al 4 weken geleden en de arts zei dat alles keurig op zijn plek stond en dat het relatief goed aan het genezen was. Wel moest ik voor de behandeling nog terug naar de huisarts. Hij krijgt maandag de uitslag, met hem moet ik een behandeling afspreken. Als die maar niet denkt dat ik iets ga doen waardoor ik niet meer kan trainen hahahaha maar de training: squats, leg extensions, leg curls, standing calves.

Gewichten komen binnenkort als ik weer helemaal de oude ben. Merk trouwens wel dat ik echt flink aan het groeien ben sinds ik nodgedwongen lichter train! Jammer genoeg ga ik daar niet verder van stoten:P

Training van gisteren: shoulderpresses, seatd behind the neck presses, frontraises, upright dumbbell rows, tricepres, behind the neckpulldown.

kogelstoten

Training van vandaag: duimpijn!! dus naar de dokter bij de dokter doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een foto. De foto is gemaakt en er blijkt dus toch een breuk in de duim te zitten. Het is echter al 4 weken geleden en de arts zei dat alles keurig op zijn plek stond en dat het relatief goed aan het genezen was. Wel moest ik voor de behandeling nog terug naar de huisarts. Hij krijgt maandag de uitslag, met hem moet ik een behandeling afspreken. Als die maar niet denkt dat ik iets ga doen waardoor ik niet meer kan trainen hahahaha maar de training: squats, leg extensions, leg curls, standing calves.

Gewichten komen binnenkort als ik weer helemaal de oude ben. Merk trouwens wel dat ik echt flink aan het groeien ben sinds ik nodgedwongen lichter train! Jammer genoeg ga ik daar niet verder van stoten:P

toch breuk :eek: dat is niet best, sterkte dan maar ;)
mwa als je lichter train, train je meestal wel explosiever dus kan ook wel goed zijn voor het kogelkoppen hoor :D
een keer afwisseling is goed toch?, als je weer de oude ben mag je weer lekker knallen :D

toch breuk :eek: dat is niet best, sterkte dan maar ;)
mwa als je lichter train, train je meestal wel explosiever dus kan ook wel goed zijn voor het kogelkoppen hoor :D
een keer afwisseling is goed toch?, als je weer de oude ben mag je weer lekker knallen :D

ja das waar!

Ben trouwens onderstaand filmpje aan het bestuderen hahah sta ik te springen in de woonkamer. Iedereen denkt dat ik een debiel ben!
http://www.youtube.com/watch?v=vnb9jvrW64M&feature=related

Wel oppassen met die Press behind Neck Omega! (na een tip heb ik ook wat informatie over gelezen, het is een blessuregevoelige oefening)

Zorg ervoor dat je deze niet meer als 1 keer per 2 weken doet of iets dergelijks. (hou het beetje onregelmatig)

Thanks voor de tip, Ik doe de oefening idd niet meer dan 1`keer per 2 weken. Better safe than sorry

jaja! staat een pagina terug geloof ik! squats, legextensions, legcurls, standing calves.

haha toch niet:P

kogelstoten

Wel oppassen met die Press behind Neck Omega! (na een tip heb ik ook wat informatie over gelezen, het is een blessuregevoelige oefening)

Zorg ervoor dat je deze niet meer als 1 keer per 2 weken doet of iets dergelijks. (hou het beetje onregelmatig)

valt wel mee hoor, ik doe 3x per 2 weken en heb nooit blessure gehad ervan en ik doe ze echt niet licht ;)
hij lijkt erger dan hij is hoor :o

ja das waar!

Ben trouwens onderstaand filmpje aan het bestuderen hahah sta ik te springen in de woonkamer. Iedereen denkt dat ik een debiel ben!
http://www.youtube.com/watch?v=vnb9jvrW64M&feature=related

lekker dan :D
doe ik ook altijd hoore lekker in de woonkamer techniek oefenen, is altijd wel handig. je moet hem toch onder de knie krijgen en alle oefening helpt

:DZo gisteren voor het kogelstoten het krachthonk ingedoken voor de liefhebbers met gewichten!

Kan echt onmogelijk ontevreden zijn ging eigenlijk hartstikke lekker!

benchpress 10*60kg 4*5*85kg 3*100kg 1*15*60kg( voor de pomp:D)
incline dumbbell press 1*8*26kg 3*5*32kg
flyes 1*8*12kg 2*8*16kg 1*8*18kg

dumbbellcurls 1*8*12 3*5*16 1*5*18
dumbbell hammer curls 3*12*12kg (voor de pomp:D)

daarna lekker wezen kogelstoten nouja lekker....laten we zeggen dat het er allemaal nog niet zo uitziet als op het eerder geposte youtube filmpje:p

PR PR! 200KG DEADLIFT PR PR!

one arm dumbbell rows 1*8*26 kg 2*8*32kg
behind the neckpulldown 1*8*60kg 1*8*80kg
Front pull down 1*8*60kg 1*8*80kg
Deadlift 8*90kg 5*110kg 5*140kg 5*140kg 1*180kg 1*200kg:D:D:D
zittend op een bankje stang naar je toe trekken`1*45kg 1*8*60 1*8*80

wat tricep kickbacks en tricep extensions met gewichten tot 12 kg.

hahah was zo blij met die deadlift!!!!! Stond te brullen als een gek maar hij is eruit gekomen finally!

zo nu lekker naar breda om me vol te gieten hahahaha

PR PR! 200KG DEADLIFT PR PR!

one arm dumbbell rows 1*8*26 kg 2*8*32kg
behind the neckpulldown 1*8*60kg 1*8*80kg
Front pull down 1*8*60kg 1*8*80kg
Deadlift 8*90kg 5*110kg 5*140kg 5*140kg 1*180kg 1*200kg:D:D:D
zittend op een bankje stang naar je toe trekken`1*45kg 1*8*60 1*8*80

wat tricep kickbacks en tricep extensions met gewichten tot 12 kg.

hahah was zo blij met die deadlift!!!!! Stond te brullen als een gek maar hij is eruit gekomen finally!

zo nu lekker naar breda om me vol te gieten hahahaha

lekkeeeer dannn :D
hoe gaat het met kogel, ook nog getraind of niet?
iig dit is goede training :D

Lekker kerel, die deadlift nu naarde 250 en squat naar 200:D

Ik zeg toch niet in 1 keer. Duurt nog wel ff maar is een mooi doel...

Terug
Naar boven