remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
jaja zeer zeker. er is alijd wel een groepje fanatiekelingen!
wie van hercules trainen dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jaja zeer zeker. er is alijd wel een groepje fanatiekelingen!

Training van gisteren: shoulderpresses, seatd behind the neck presses, frontraises, upright dumbbell rows, tricepres, behind the neckpulldown.
kogelstoten
Training van vandaag: duimpijn!! dus naar de dokter bij de dokter doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een foto. De foto is gemaakt en er blijkt dus toch een breuk in de duim te zitten. Het is echter al 4 weken geleden en de arts zei dat alles keurig op zijn plek stond en dat het relatief goed aan het genezen was. Wel moest ik voor de behandeling nog terug naar de huisarts. Hij krijgt maandag de uitslag, met hem moet ik een behandeling afspreken. Als die maar niet denkt dat ik iets ga doen waardoor ik niet meer kan trainen hahahaha maar de training: squats, leg extensions, leg curls, standing calves.
Gewichten komen binnenkort als ik weer helemaal de oude ben. Merk trouwens wel dat ik echt flink aan het groeien ben sinds ik nodgedwongen lichter train! Jammer genoeg ga ik daar niet verder van stoten![]()
dat is niet best, sterkte dan maar 

toch breukdat is niet best, sterkte dan maar
mwa als je lichter train, train je meestal wel explosiever dus kan ook wel goed zijn voor het kogelkoppen hoor
een keer afwisseling is goed toch?, als je weer de oude ben mag je weer lekker knallen![]()
Thanks voor de tip, Ik doe de oefening idd niet meer dan 1`keer per 2 weken. Better safe than sorry

jaja! staat een pagina terug geloof ik! squats, legextensions, legcurls, standing calves.

Training van gisteren: shoulderpresses, seatd behind the neck presses, frontraises, upright dumbbell rows, tricepres, behind the neckpulldown.
kogelstoten
Training van vandaag: duimpijn!! dus naar de dokter bij de dokter doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een foto. De foto is gemaakt en er blijkt dus toch een breuk in de duim te zitten. Het is echter al 4 weken geleden en de arts zei dat alles keurig op zijn plek stond en dat het relatief goed aan het genezen was. Wel moest ik voor de behandeling nog terug naar de huisarts. Hij krijgt maandag de uitslag, met hem moet ik een behandeling afspreken. Als die maar niet denkt dat ik iets ga doen waardoor ik niet meer kan trainen hahahaha maar de training: squats, leg extensions, leg curls, standing calves.
Gewichten komen binnenkort als ik weer helemaal de oude ben. Merk trouwens wel dat ik echt flink aan het groeien ben sinds ik nodgedwongen lichter train! Jammer genoeg ga ik daar niet verder van stoten![]()

Wel oppassen met die Press behind Neck Omega! (na een tip heb ik ook wat informatie over gelezen, het is een blessuregevoelige oefening)
Zorg ervoor dat je deze niet meer als 1 keer per 2 weken doet of iets dergelijks. (hou het beetje onregelmatig)

ja das waar!
Ben trouwens onderstaand filmpje aan het bestuderen hahah sta ik te springen in de woonkamer. Iedereen denkt dat ik een debiel ben!
http://www.youtube.com/watch?v=vnb9jvrW64M&feature=related

Zo gisteren voor het kogelstoten het krachthonk ingedoken voor de liefhebbers met gewichten!
)
)

PR PR! 200KG DEADLIFT PR PR!
one arm dumbbell rows 1*8*26 kg 2*8*32kg
behind the neckpulldown 1*8*60kg 1*8*80kg
Front pull down 1*8*60kg 1*8*80kg
Deadlift 8*90kg 5*110kg 5*140kg 5*140kg 1*180kg 1*200kg
zittend op een bankje stang naar je toe trekken`1*45kg 1*8*60 1*8*80
wat tricep kickbacks en tricep extensions met gewichten tot 12 kg.
hahah was zo blij met die deadlift!!!!! Stond te brullen als een gek maar hij is eruit gekomen finally!
zo nu lekker naar breda om me vol te gieten hahahaha

Lekker kerel, die deadlift nu naarde 250 en squat naar 200![]()