MuscleMeat

Omega007 wordt kogelstoter?

• Topic Starter Topic Starter
Hey gasten zo zaterdag lekker wezen stappen haahh dat was echt letterlijk rollend naar huis. Baalde alleen gisteren, kon echt tot 16:00 uur niks eten! Daarna uitgehongerd borden met patat e.d. op dus het was niet best gister.

Ajax wel weer gewonnen:D

Vandaag echt maar even goed trainen! wil me ook iets meer gaan concentreren op het nekstoten, powercleans e.d. maar Remco...dat nekstoten he, welke techniek gebruik jij precies...is het gewoon een behind the neckpress of maak jij er echt een sprong bij?

Hey gasten zo zaterdag lekker wezen stappen haahh dat was echt letterlijk rollend naar huis. Baalde alleen gisteren, kon echt tot 16:00 uur niks eten! Daarna uitgehongerd borden met patat e.d. op dus het was niet best gister.

Ajax wel weer gewonnen:D

Vandaag echt maar even goed trainen! wil me ook iets meer gaan concentreren op het nekstoten, powercleans e.d. maar Remco...dat nekstoten he, welke techniek gebruik jij precies...is het gewoon een behind the neckpress of maak jij er echt een sprong bij?

ik doe met sprong erbij, het is een oefening die bedoeld is voor je explosiviteit, en door die sprong erin te verwerken komt er meer nadruk daarop ;)
ik heb wel een filmpje ervan, maar die staat niet online, als je wilt kan ik je wel sturen?

ik doe met sprong erbij, het is een oefening die bedoeld is voor je explosiviteit, en door die sprong erin te verwerken komt er meer nadruk daarop ;)
ik heb wel een filmpje ervan, maar die staat niet online, als je wilt kan ik je wel sturen?

Graag!

hij is aant uploaden, zal zo wel ff via pm naar je sturen ;)
let vooral niet op het terugleggen in me nek, dat was op dit filmpje erg onbeheerst, maar dat doe ik nu ook gewoon beheerst ;)

Laatst bewerkt:
hij is aant uploaden, zal zo wel ff via pm naar je sturen ;)
let vooral niet op het terugleggen in me nek, dat was op dit filmpje erg onbeheerst, maar dat doe ik nu ook gewoon beheerst ;)

Toch bedankt!

thx

Training van gisteren.

Nekstoten. 10*40kg 5*50kg 5*60 4*70kg 4*70kg PR hahah de eerste keer:P
zeer stricte millitary presses 10 *barbell 2*5*50kg 4*60kg 4*60kg 5*40kg
Dumbbell shrugs 8*26kg 8*32kg 8*40kg 8*40kg
dumbbell front raises 8 *12 kg 5*14kg 5*16kg 5*18kg

Wat zeer geforceerd veel te zware met ongelofelijk veel cheaten dumbbell curls

was weer lekker hahaha

Even wat anders....Wil trouwens binnenkort een nieuw traingsschema gaan volgen. over 1 a 2 weken....heeft iemand een suggestie ik zit zelf wel richting FB te denken omdat ik nu al een tijd aan het splitten ben?

Vandaag weer wezen kogelstoten. Ging redelijk. Verder om de borst een impuls te geven 10*10*60kg benchpress

Vandaag weer wezen kogelstoten. Ging redelijk. Verder om de borst een impuls te geven 10*10*60kg benchpress

Ja!

Deed toevallig gisteren ook volume bench: 60x60kg in 1x, veel snelheid, geen bounch, maar niet helemaal uitstrekken, heerlijke pomp!
Opvolgend 25x80kg, en nog setje 100.., weer iets nieuws, ga vaker zo trainen, kijken wat het oplevert in massa & explosieve-kracht! :P

Hoe gaat kogelstoten nu? Volg je log ook een beetje..

Is het niet zo, dat je voorste schouder-kop redelijk sterk moet zijn voor dit soort bewegingen? Dus bv zittende neckpress, stoeltje paar graden terug, en dan voor je kin langs laten zakken die stang / dumbbells ? Of is het meer schuine-bank oefening die je king maakt bij kogelstoten..?

Veel plezier en succes iig! ;)

Oh, zie net boven mijn post, dat je techniek dramatisch is :P

60*60kg? wtf!

Ja, gewoon ff wat anders, voor de pomp + explosie :cool:

Wat is er vreemd aan in jouw ogen?

100*60 kg benchen doe ik zelf ook wel eens heb ergens opgevangen dat dat goed kan zijn voor de spierconditie en achja, baat het niet dan schaad het niet.

gisteren weer wezen kogelstoten, ging lekker! Had voor het eerst het idee dat ik een basis kreeg waarmee ik de techniek verder uit kan bouwen. Verder een benentraining gedaan op iets lichtere intensiteit. Was een beetje verrot haha :D

Heb me voorgenomen vandaag de borst en de biceps stuk te trainen!

Er zijn even geen posts van mij verschenen maar de trainingen liepen gewoon door hoor! Ben nu alleen mijn 4 of 5 daagse split zat? hebben jullie nog een idee voor een leuk schema? ik neig zelf naar een 4 daagse ub/lb schema.....maar twijfel of ik niet eens iets raars zal doen. German Volume Training of Dogcrapp.....hellup??? hoe moet ik gaan trainen....

Terug
Naar boven