Daniel1986
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het niet, je had het zo anders kunnen oplossen. Dit waren jongens die jonger waren. Je kon makkelijk via een grap in gesprek met ze raken, of je kon ze negeren. Dit gaat nog leuke gevolgen voor je hebben, en dat hoeft niet eens gezeik met justitie te betekenen.
Ik ga niet de social engineer uithangen.
Ze hebben geluk dat er bepaalde regels zijn die op een voldoening/boetedoening equivalente basis het winnen van ze afmaken, anders waren ze nu niet meer in leven.

Update, ik heb degene die constant riep op z'n bek geslagenhelaas niet gelijk K.O. maar z'n neus bloedde wel heftig en hij begon te huilen (no joke
). Ze waren met z'n vieren in totaal maar niemand deed (gelukkig) iets, ze keken elkaar allemaal een beetje afwachtend aan. Daarna nog wat dreigementen van politie e.d. nadat ik erbij vermeldde dat als ze weer zoiets zouden flikken of er meer man bij zouden halen ze 50 man voor hun huisdeur hebben staan. Kon niet goed peilen of ze me geloofden, maar ze reageerden er niet op (waren voornamelijk stil, had het niet verwacht
), toch bluffte ik voor de zekerheid dat ik hier maandag, woensdag en vrijdag langsloop in de avond mochten ze het uit willen testen (waar ze wederom niet op reageerden, het slachtoffer zat op het bankje te huilen).
Toen ben ik met trillende benen doorgelopen (waarschijnlijk van de adrenaline i.p.v. angst). Nu is het afwachten
Hoe het ging: ik liep voorbij, gast schreeuwde homo dus ik draaide me om en liet m'n tas vallen. Toen liep ik op het groepje af dat op een bankje zat. Ze stonden allemaal heel defensief op, wat wel een beetje intimiderend was, maar deden verder niets en ik gaf een flinke overhead op de neus van de dikke (waarschijnlijk gebroken, ik voelde iets kraken). Een ander stuk tuig duwde me vlak na de impact en nog eentje probeerde me een low kick (of iets wat erop moet lijken
) te geven, maar miste. Ik ging wat achteruit vanwege de duw en bleef staan, de anderen ook (minus degene die ik een stoot gaf, die zat op de grond).
Nu ben je echt BAAS wat mij betreft!!!Prima kerel!!!!! Jij bent de baas.
Heel goed dat je daarna gedreigd hebt dat je ook ff met wat andere kerels terug gaat komen.
Wie dachten ze wel dat ze waren om zo tegen jou te doen, je bent toch geen homo of zo en dat hebben ze nou geweten ook.
Denk niet dat ze nog iets gaan doen want ze weten dondersgoed dat ze het zelf gezocht hebben.
Ze hebben gedacht , o shit we hebben de verkeerde.
Dat je gezegd hebt dat je Maandag, woensdag en vrijdag daar loopt als ze het uit willen testenNu ben je echt BAAS wat mij betreft!!!
38 jaar en vader. Moge de Here zijn nageslacht en leefomgeving bijstaan. Laten we hopen dat zijn levenspartner compenseert in het gapende mentale gat zoalsdiedat hier blootgelegd wordt.
38 jaar en vader. Moge de Here zijn nageslacht en leefomgeving bijstaan. Laten we hopen dat zijn levenspartner compenseert in het gapende mentale gat zoals die hier blootgelegd wordt.

38 jaar en vader. Moge de Here zijn nageslacht en leefomgeving bijstaan. Laten we hopen dat zijn levenspartner compenseert in het gapende mentale gat zoals die hier blootgelegd wordt.
Klaas ga nou niet te ver, je hebt echt geen idee waar je aan begint.
Ik haat je niet en snap dat je confrontatie zoekt uit onvrede of omdat je een conflict nodig hebt om je goed te voelen, ik vind je eerder zielig dan dat ik boosheid richting jou voel maar ik heb ook mijn grens en je begint in de buurt te komen.