- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja Jeude, jij zou dat groepje wel allemaal ineen hebben geslagen met je taekwando skills of niet soms.
Je kan dat zelf toch wel oplossen, heb je de politie niet bij nodig. ****ing sneu manZeg ik dat dan? Ik ga iig niet stoer doen, snel weggaan en de politie bellen. Heb welles klappen gehad van een groep, maar ging iig niet als een mietje de politie bellen.
@Angelus, jezus man wat een vergelijkingJe kan dat zelf toch wel oplossen, heb je de politie niet bij nodig. ****ing sneu man
Zeg ik dat dan? Ik ga iig niet stoer doen, snel weggaan en de politie bellen. Heb welles klappen gehad van een groep, maar ging iig niet als een mietje de politie bellen.
@Angelus, jezus man wat een vergelijkingJe kan dat zelf toch wel oplossen, heb je de politie niet bij nodig. ****ing sneu man

Je gok is dus in je voordeel uitgedraaid, tenminste als politie er niet bijgehaald wordt of er wraakacties komen. Maar die kans lijkt klein, je dreigement zal ook wel indruk gemaakt hebben. Tja ze hebben er zelf om gevraagd, duidelijk hadden ze jou verkeerd ingeschat.
water lijkt mij effectievergay
---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------
stel iemand komt op je af met een mes, ga jij dan gewoon met blote vuisten vechten? nee je zoekt ook een wapen, en als je dat niet doet ben je schijtachterlijk
vuur bestrijd je met vuur![]()
Trouwens echt nice wat je gedaan hebt. Daar moet je wel lef voor hebben. Het zal vast goed gevoeld hebben na afloop.
Ik heb het een keer meegemaakt dat een groepje ruzie zocht (waren met zijn 4en) dat het zo ver ging dat ik me niet in kon houden en heb er eentje naar de grond geslagen.
Ik zie dan toch voor me dat het uit de hand gaat lopen en dat houd me vaak tegen. Dat ik die jongens dan een keer alleen tegen kom en zij met een groep zijn en dat het niet ophoud. Maar in dit geval heb ik ze nooit meer terug gezien.
Die vrienden deden ook niets meer, die willen dan toch geen klappen ofzo.
Toch kan je niet zeggen dat het altijd zo gaat. Bij ons op kamp kwam een gozer een keer ons huisje binnen om een ettertje van mijn groep een klap te verkopen, maar er werdt mooi door iedereen op hem ingeramd.
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je ze weer tegenkomt, maar dat lezen we dan wel![]()
Ik kan t je alvast verklappen: geen ene k*t
Denk je nou ech dat die jankende k*t kindjes nog wat durven doen?
En wat dan nog als ze de politie bellen?
'Ja hij heeft me zomaar geslagen'
TS: 'ze probeerden mij te beroven van me telefoon'
"ze riepen me eerst bij hun met de vraag of ik wist hoelaat het was en toen wilde ze mijn telefoon afpakken en heb ik uit zelfverdediging 1 klap uitgegeeld'
klaar.
Als er eentje begon te janken denk ik niet dat ze een wraakactie zullen plannen
Zo ja, rennen![]()

Haha ja die ecto's zullen vast fikse klappen uitdelen![]()

als ze een wraakactie willen doen, zijn ze niet echt verstandig om ecto's mee te nemen. Waarschijnlijk zijn er dan wel een paar grote gasten bij he
En trouwens al lig je op de grond kunnen ecto's ook nog wel schoppen met ze 10en hoor![]()