XXL Nutrition

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

ik zou die jongens gewoon aanspreken.
En vertellen dat je heel veel over vlora en vauna weet, meer dan bijvoorbeeld een bioloog.
Of een verhaal vertellen over je nichtje.. al noemen ze dat geloof ik wel insect!

Ik wed dat je nu feel respekt zal krijgen!

-
:roflol:
Lig naast me stoel hier

Wat was Wilders goed vanavond. Hoop dat hij morgen als winnaar eruit gaat komen. Wat zou dat goed zijn.

.

Dat er iets mis is met zijn denkproces blijkt wel uit het feit dat hij de confrontatie op dit forum steeds opzoekt, ook het provoceren op slinkse wijze schuwt hij niet.
BVE, die zich in zijn enthousiasme regelmatig laat verleiden tot ferme taal in zijn posts, werd op slinkse wijze in de val gelokt door deze marokkaanse medemens, geen twijfel dat BVE een sanctie krijgt opgelegd namelijk.
Hetgeen ook de opzet was, getuige nador´s triomfantelijke posts in een ander topic, als reactie op de bans cq. kaarten van enkele medeforummers, blijkbaar wegens discriminerende en of racistische uitspraken.

Dit bedoel ik dus.

Edit:

Oeps.

Als een marokkaan de regels niet volgt is het niet goed en als een marokkaan zich wel aan de regels houdt is het ook niet goed. Grow up gast.

Als een marokkaan de regels niet volgt is het niet goed en als een marokkaan zich wel aan de regels houdt is het ook niet goed. Grow up gast.

Kwestie van interpretatie.
Gast.

Btw, wordt wel een beetje eentonig nu hoor, die slachtofferrol van je.

Ja, gaan we nou stoppen of blijven we de trollen voeren? Als ik iemand op een kaart moet geven die op deze reactie van jou reageert dan krijg jij er ook 1 voor provoceren.

.

BVE, die zich in zijn enthousiasme regelmatig laat verleiden tot ferme taal in zijn posts, werd op slinkse wijze in de val gelokt door deze marokkaanse medemens,
Enthousiasme:o, eerder retardatie :roflol:

Jammer dat hij een topicban heeft gekregen, anders kon hij me bedreigen:(

Ik ben een mocro ey ik ben even de weg kwijt ik ben loco ey je moet niet fokken met mij ik zei nee nee ik ben een mocro for life je weet

+1 beter wel!

dan ben je pas een Big Boss! hehe

Die "luie mannen" weten niet wat ze overkomt :O!

of je koopt dit shirt en loopt naar ze toe en trekt net zo'n kop:
Je gaat toch geen mong**l stompuhhh jonguhh!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

koop 4 world of warcraft spellen en deel die uit aan die kerels, dan verdoen ze hun tijd niet meer met buiten op bankjes rondhangen

niet zo slim hoor... Voor je het weet gaan ze larpen en komen ze met knuppels en zwaarden op je afgerend!

Jij weet ook altijd alles beter he . jij bent de enige die mij agressief kan maken achter de PC . met je k*t smilies er altijd bij

Ik maak wat bij je los. Maar lees in het vervolg even verder: dit is de reactie van StrakkeFreddy:

1. Wel als hij zelf doorheeft dat je van alcohol dronken wordt.
2. Hmmm, goeie vraag :D

Ik ben gewoon enigszins verbaasd dat een dronken sociopaat toerekeningsvatbaar wordt verklaard. Kwestie van 'weer wat geleerd'. En hoe curieus is het om op de betreffende manier advies te geven? De smiley is bedoeld zoals ie is: ik vond het grappig.

Cool down vrounieluutje, waarom zou je zo banaal reageren als degene aan wie mijn reactie gericht was er zelf wel om kan lachen? :( (<- Smiley! :eek: ;) )

Ik zou toch ook gewoon wegrennen hoor als er 15 gasten achter me aan lopen, lijkt me heel verstandig. Dat hij dat schrijft is toch weer eens wat anders dan al die stoere verhalen op het internet van verlegen pubers achter een gevaarlijk toetsenbord, of niet?

Liever gebroken eer dan blunt force trauma op deze manier, for sure.

Ik zou toch ook gewoon wegrennen hoor als er 15 gasten achter me aan lopen, lijkt me heel verstandig. Dat hij dat schrijft is toch weer eens wat anders dan al die stoere verhalen op het internet van verlegen pubers achter een gevaarlijk toetsenbord, of niet?

Aha! daar komt even de ware aard van Klaas naar boven, wat een held!
Ik heb PVV gestemd voor je hoor! Puur om bange ecto's als klaas te beschermen tegen dit tuig.:D

Terug
Naar boven