Fitness Seller

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Nice job.

BOTS, recht op z'n neus.
JAAA, der waren getuigen bij maar die zeggen niks! Da waren miete!

nice job , je moest met die scooter zijn weggereden op je achterwiel al tutterend :D

Ja maar jij bent dan ook een laffe gozer. Of je dreigt en je maakt het waar, of je dreigt niet en d'r is niks aan de hand.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

ja niet te geloven he :roflol:

Gvd, als een groep jongens een meid en haar vriend gaan slaan dan had ik er gelijk naar toe gerend. Ook ben ik gebleven om te kijken of alles goed ging.

Daarna heeft het geen nut voor mij om me in elkaar te laten meppen als ik net zo goed kan wegrijden.

En jij moet echt gaan ophouden me verhaal belachelijk te maken en zeggen dat ik zielig ben, je bent verdomme 18 man, laat me hopen dat je een beetje je best doet met trainen want als je nog geen 100 drukt dan weet je het, dan moet je echt je bek houden.

(en nu op zoek naar de update van skld want daarom kwam ik hier)

Laatst bewerkt:
Gvd, als een groep jongens een meid en haar vriend gaan slaan dan had ik er gelijk naar toe gerend. Ook ben ik gebleven om te kijken of alles goed ging.

Daarna heeft het geen nut voor mij om me in elkaar te laten meppen als ik net zo goed kan wegrijden.

En jij moet echt gaan ophouden me verhaal belachelijk te maken en zeggen dat ik zielig ben, je bent verdomme 18 man, laat me hopen dat je een beetje je best doet met trainen want als je nog geen 100 drukt dan weet je het, dan moet je echt je bek houden.

- Tom

qft. e-hero's

Update, ik heb degene die constant riep op z'n bek geslagen :roflol: helaas niet gelijk K.O. maar z'n neus bloedde wel heftig en hij begon te huilen (no joke :roflol:). Ze waren met z'n vieren in totaal maar niemand deed (gelukkig) iets, ze keken elkaar allemaal een beetje afwachtend aan. Daarna nog wat dreigementen van politie e.d. nadat ik erbij vermeldde dat als ze weer zoiets zouden flikken of er meer man bij zouden halen ze 50 man voor hun huisdeur hebben staan. Kon niet goed peilen of ze me geloofden, maar ze reageerden er niet op (waren voornamelijk stil, had het niet verwacht :roflol:), toch bluffte ik voor de zekerheid dat ik hier maandag, woensdag en vrijdag langsloop in de avond mochten ze het uit willen testen (waar ze wederom niet op reageerden, het slachtoffer zat op het bankje te huilen).

Toen ben ik met trillende benen doorgelopen (waarschijnlijk van de adrenaline i.p.v. angst). Nu is het afwachten :roflol:

Hoe het ging: ik liep voorbij, gast schreeuwde homo dus ik draaide me om en liet m'n tas vallen. Toen liep ik op het groepje af dat op een bankje zat. Ze stonden allemaal heel defensief op, wat wel een beetje intimiderend was, maar deden verder niets en ik gaf een flinke overhead op de neus van de dikke (waarschijnlijk gebroken, ik voelde iets kraken :roflol:). Een ander stuk tuig duwde me vlak na de impact en nog eentje probeerde me een low kick (of iets wat erop moet lijken :roflol:) te geven, maar miste. Ik ging wat achteruit vanwege de duw en bleef staan, de anderen ook (minus degene die ik een stoot gaf, die zat op de grond).

Je hebt ze een levensles gegeven. Na diverse keren uitdagen hebben ze het deksel op hun...

Ik hoop niet dat hij gebroken is, maar dan nog, die groeit wel weer vast.

netjes opgelost...
Ze gaan niet meer naar je roepen, zoveel is zeker!

nu hopen dat zijn vader je geen huisbezoekje brengt :P

Hahahha, nice dude!:roflol:

Keep us posted!

(en nu op zoek naar de update van skld want daarom kwam ik hier)

Kom nou, ga nou niet zo stoer dan. Je komt hier vol trots vertellen dat je dapper hebt lopen doen en dan snel wegrijdt en de politie belt. Dan ben je echt een kneus man. Echt zielig. Kan je wel dapper gaan doen dat hij geen 100 drukt, jij wel maak ik daaruit op, maar wat heb je daaraan als je zo een kneusje bent dan. Dat bellen met de politie, dat maakt het zo sneu. ik zie het helemaal voor me, dat je dan ook nog zo vol trots in je autootje zit. pfffffffffffffffffffffffffffffff

Kom nou, ga nou niet zo stoer dan. Je komt hier vol trots vertellen dat je dapper hebt lopen doen en dan snel wegrijdt en de politie belt. Dan ben je echt een kneus man. Echt zielig. Kan je wel dapper gaan doen dat hij geen 100 drukt, jij wel maak ik daaruit op, maar wat heb je daaraan als je zo een kneusje bent dan. Dat bellen met de politie, dat maakt het zo sneu. ik zie het helemaal voor me, dat je dan ook nog zo vol trots in je autootje zit. pfffffffffffffffffffffffffffffff

mensen die in groep andere mensen lastig vallen zijn kneuzen, als zij het op de laffe manier (met x tegen 1) doen, dan moet je zelf ook laf spelen (de flikken bellen;))
als het nu 1 tegen 1 was en die tomgh zou de flikken bellen dan is hij een laffe domme homo

mensen die in groep andere mensen lastig vallen zijn kneuzen, als zij het op de laffe manier (met x tegen 1) doen, dan moet je zelf ook laf spelen (de flikken bellen;))
als het nu 1 tegen 1 was en die tomgh zou de flikken bellen dan is hij een laffe domme homo

...

Laatst bewerkt:

Is ook triest van dat groepje idd, maar dat rechtvaardigt zijn actie niet in mijn ogen. Als een ander laf doet, moet jij dat ook maar doen? Dat ben je echt een p*ssy. Maar dat zal wel het verschil zijn tussen mannen en kneusjes;)

Pfff, hhhaha. "Jeude", je zet jezelf voor lul man...

Ja Jeude, jij zou dat groepje wel allemaal ineen hebben geslagen met je taekwando skills of niet soms.

gay:roflol:

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Is ook triest van dat groepje idd, maar dat rechtvaardigt zijn actie niet in mijn ogen. Als een ander laf doet, moet jij dat ook maar doen? Dat ben je echt een p*ssy. Maar dat zal wel het verschil zijn tussen mannen en kneusjes;)

stel iemand komt op je af met een mes, ga jij dan gewoon met blote vuisten vechten? nee je zoekt ook een wapen, en als je dat niet doet ben je schijtachterlijk:roflol:

vuur bestrijd je met vuur;)

Terug
Naar boven