AndroidHealthClinic

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

**** hey, je bent me wel een internet detective he?

Waar sloegen die gruwelijke foto's op? Ik ben het maar niet gaan lezen want vond het echt TE ranzig tbh..

Gingen nergens over istimewa. Het gaat hier voornamelijk over twee mentaal geretardeerden die in 'mijn vriendinnenboekje sT' proberen te laten zien dat ze echt niet labiel en verwijfd zijn.

Van de site Gamer.nl

26-02-2007 13:33 | 0 |
Klaaswitz
Was inderdaad de Neogeo apparatuur zoals die in de automatenhallen te vinden was, maar dan verpakt in een console, vandaar de prijs.

Ik had 'm 2e hands voor 1000 gulden gekocht met 2 joypads en een paar
spellen (niet al te beste spellen, o.a. Fatal Fury en World of
Fighters). Toen ik 'm kocht kostte die zo'n 1500 gulden nieuw import.
Niet zo lang geleden is de handheld ervan uitgekomen, gewoon exact
hetzelfde systeem maar dan in het klein, die is wel de moeite waard
denk ik, is niet zo duur en de spellen staan op soort van cd-rommetjes
dacht ik.

Dus ik ff googele op die trefwoorden van neo computer en geo en zo en voila:

Hier is Klaasje die zijn computert spelletjes showt

http://www.youtube.com/watch?v=7kFRiYFb6GI

Laatst bewerkt:
Haha, jij hebt de avond van je leven dus!

Ik weet eigenlijk niet meer wie er nu debieler was, die Supradynn of Cutler. Waarschijnlijk kunnen ze zich beiden niet meten aan Arnoldfan, dat was pas een mooie vent.

"El Hombre", dat meisje tijdens het kringgesprek in de klas die na haar praatje geen zin heeft om naar anderen te luisteren en daarom maar de meester met een zeiktoon aan zijn mauw gaat sjorren terwijl die aandachtig luistert naar de andere kinderen uit de kring.

"El Hombre" is dan dat meisje die altijd naast de meester gaat zitten en eigenlijk op een school had moeten zitten voor kinderen 'met een achterstand', helaas zat die al vol, zo maakten ze daar haar ouders wijs.

"El Hombre", dat meisje tijdens het kringgesprek in de klas die na haar praatje geen zin heeft om naar anderen te luisteren en daarom maar de meester met een zeiktoon aan zijn mauw gaat sjorren terwijl die aandachtig luistert naar de andere kinderen uit de kring.

"El Hombre" is dan dat meisje die altijd naast de meester gaat zitten en eigenlijk op een school had moeten zitten voor kinderen 'met een achterstand', helaas zat die al vol, zo maakten ze daar haar ouders wijs.

Klaasje is een aarsje.

Pech dat ik je ontmaskert hebt als je je computert dansje doet

Komt ie weer :D

http://www.youtube.com/watch?v=7kFRiYFb6GI

Je wil wel heel erg graag dat er tegen je aan gepraat wordt he?

+1 Voor Klaas zijn dance moves! Hey maar pappies en overige 40+ers, gedraag je alsjeblieft ook ff in die richting ipv als een 16 jarige elkaar naampjes lopen te geven ;)

Hahaha wat een filmpje.

OT :
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/20457

Het groepje jongeren liep ook random voorbijgangers flink lastig te vallen. Het slachtoffer reageerde hierop met : kom jongens, houden we het wel gezellig of iets in de trand en ligt nu nog altijd in het ziekenhuis. Om maar even aan te tonen dat het ook heel anders had kunnen lopen.

@Klaaswitz: Waarom zoek jij elke keer confrontaties op? Jij komt precies zo over als die ventjes die homo zaten te roepen.

Terug
Naar boven