XXL Nutrition

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Ga niet vechten, dat is het niet waard. Als ze je weer uitroepen voor homo zeg je gewoon heel droog en chill terwijl je naar ze kijkt "ja, kijk maar uit jongen want straks pak ik je in je reet." Niet jezelf opfokken, daar doen ze het om. Gewoon even laten merken dat het je geen **** doet. Vechten moet je pas doen wanneer het de laatste optie is, in noodsituaties.

Sowieso wanneer je ze weer ziet extra rustig en relaxed voorbij fietsen.

Laatst bewerkt:
Ik kan niet in het openbaar wat jochies in elkaar slaan (als dat al lukt, want ik weet niet of ik er 3-6 tegelijk kan hebben, geen idee hoe ze reageren/of ze wapens hebben/etc.) zonder een relatief grote kans op nare gevolgen (justitie, 20 man, ...,).

Ik snap precies wat je bedoelt gozer. Heb je zin om je de komende 5 jaar regelmatig uit te laten schelden? Pak er dan 1 zodat niemand het ziet. Je kan overal wel voor vrezen. Als je niet voor je eigen opkomt ben je niets, welke wetten er dan ook gelden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap precies wat je bedoelt gozer. Heb je zin om je de komende 5 jaar regelmatig uit te laten schelden? Pak er dan 1 zodat niemand het ziet. Je kan overal wel voor vrezen. Als je niet voor je eigen opkomt ben je niets, welke wetten er dan ook gelden.

Als het niet hartstikke open was en ze met maximaal 2 man waren dan waren ze nu al niet meer in leven ;)

Geweld gebruiken is een teken van zwakte, gewoon negeren of met de mp3 op erlangs lopen lijkt me de beste optie.

Geweld gebruiken is een teken van zwakte, gewoon negeren of met de mp3 op erlangs lopen lijkt me de beste optie.

Ook zo'n typische slagzin omdat 'iedereen het zegt'. Wat een schaap ben je dan. Geweld hoeft nog niet in te houden dat hij er iets aan overhoudt. Als je hem helemaal kapot laat schrikken en het er goed inwrijft heb je echt geen last meer. Dat kan je toch gelijk al afleiden aan de reacties hier? Niemand wil gezeik met justitie enz., zorg dat je overtuigend bent en dat jouw middelen hoe dan ook beter zijn dan die van hun.

Ook zo'n typische slagzin omdat 'iedereen het zegt'. Wat een schaap ben je dan. Geweld hoeft nog niet in te houden dat hij er iets aan overhoudt. Als je hem helemaal kapot laat schrikken en het er goed inwrijft heb je echt geen last meer. Dat kan je toch gelijk al afleiden aan de reacties hier? Niemand wil gezeik met justitie enz., zorg dat je overtuigend bent en dat jouw middelen hoe dan ook beter zijn dan die van hun.
Als iemand die 2.08m is mag ik wel hopen dat hij een paar jonkies van 16/20 jaar toch wel verbaal de grond in krijgt, beetje je aders laten pompen en goed hard schreeuwen.

• Topic Starter Topic Starter
Als iemand die 2.08m is mag ik wel hopen dat hij een paar jonkies van 16/20 jaar toch wel verbaal de grond in krijgt, beetje je aders laten pompen en goed hard schreeuwen.

5 man blijft 5 man en als ik iets terugzeg zit de kans er dik in dat ik op hun trotsgevoel inspeel (want ze mogen natuurlijk geen gezicht verliezen voor hun matties en soms zit er ook een chick bij) en dat de zaak escaleert, waardoor ik me misschien te veel laat gaan.

Niet, dat krijg je ervan als je ouders in een koopwoning wonen in Maarssen.

We gaan met alle leden van dbb naar dat parkje en dan gaan we hun uitschelden als zij weer is naar hun hangplek toe lopen haha.

Veel reacties, heb ze niet allemaal gelezen, maar ik zou zeggen knoop een gesprekje aan en vraag of ze een keer mee gaan trainen.
Daarna imponeer je ze even met een deftige squat en de volgende keer roepen ze: hey matti! respect! :P

Gast ze roepen 'homo', dan ga je toch niet iemand voor in elkaar slaan. Wat een emotionele b*ch ben je dan :roflol:. "HIJ NOEMDE ME HOMO!!! HUILEEE"
Ze roepen juist homo omdat het hem duidelijk wat doet en dit straalt hij uit. Ze kunnen aan z'n blik zien wanneer hij voorbij fietst "Hopelijk roepen ze niet weer homo:o". Als het je geen **** boeit staal je kracht uit en dan laten ze het wel, gewoon even in de ogen kijken en dmv je ogen laten voelen wie de baas is moet voldoende zijn.

Laat de neiging to overbodige rechthoekige analyses eens van je overgeclaimde verlichte brein afglijden JvR90. Scheelt wederom ook weer druk op het aderen stelsel en het hart die hedendaags toch al speerpunt zijn geworden van vretende beestjes welke zijn doorgedrongen door middel van γ-straling. :thumbs:

Gast ze roepen 'homo', dan ga je toch niet iemand voor in elkaar slaan. Wat een emotionele b*ch ben je dan :roflol:. "HIJ NOEMDE ME HOMO!!! HUILEEE"
Ze roepen juist homo omdat het hem duidelijk wat doet en dit straalt hij uit. Ze kunnen aan z'n blik zien wanneer hij voorbij fietst "Hopelijk roepen ze niet weer homo:o". Als het je geen **** boeit staal je kracht uit en dan laten ze het wel, gewoon even in de ogen kijken en dmv je ogen laten voelen wie de baas is moet voldoende zijn.

Epic reactie weer.[afbeelding niet meer beschikbaar]

OT: Heb hier wat vergelijkbaars gehad, alleen zonder schelden.Ettertjes gingen niet of heel langzaam aan de kant als ik er langs wilde, je kent het wel.Enfin, de lol ging er blijkbaar af toen ik er eentje bijna voor z´n fl**ker reed, ze zijn nu niet meer lastig.

Laat de neiging to overbodige rechthoekige analyses eens van je overgeclaimde verlichte brein afglijden JvR90. Scheelt wederom ook weer druk op het aderen stelsel en het hart die hedendaags toch al speerpunt zijn geworden van vretende beestjes welke zijn doorgedrongen door middel van γ-straling. :thumbs:

WAAAAT:mad::splat::headbang:

:roflol:

"Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Marky opnieuw punten kan geven."

Edit: leg eens uit dat van die beestjes en die y-straling want ik heb namelijk wel jeuk aan mn ballen

Laatst bewerkt:
Ik zou even een grappig gay-achtig dansje placeren. :dunno:

Mwah, het zijn wel van die levenloze lui :roflol:

Als er iemand messteken uit zou delen dan zou ik het zijn, bepaalde scenario's waar ik hun keel doorsnijd zijn al in m'n gedachten voorgekomen dus ik voel me er niet echt comfortabel bij.

Misschien handig om erbij te vermelden: ik heb de diagnose sociopathie (psychopaat) ongeveer een jaar terug gekregen, dus de drempel ligt al een flink stuk lager (een mes in iemand steken en dat ronddraaien heeft mentaal gezien hetzelfde effect op mij als de plantjes water geven)...

hoor ik daar messen en steken?:)

Op af gaan en zeggen: Wat nou homo??
Wat daarna komt, komt daarna enweet je toch niet, je hebt toch geen glaze bol kerel, de toekomst kent niemand.
Je ieder keer uit laten schelden lijkt me niet lekker voor je dagelijkse toestand.

Terug
Naar boven