Fitness Seller

Omgaan met tuig; hoe doen jullie het?

Eigenlijk valt dat nogal mee met dat agressief aangelegd, als je je tot nu toe kon beheersen om zelfs nog maar verbaal te reageren. Veel mensen met een beetje bouw zouden dat niet kunnen. Je toont hiermee dat je volwassen bent en zelfzeker. Het nadeel is dat dit groepje zich machtig voelt doordat jij het pikt en er niets aan doet. Maar waarschijnlijk houd het vanzelf op. Ik denk dat er weinig aan te doen is verder, tenzij je echt wil overgaan tot geweld. Als je dat goed kan regelen is dat een mogelijke uitweg, maar begin nooit aan een gevecht dat je niet kan winnen.

joh paar ecto's van 60 kg die allemaal rond de 16 jaar zijn.

als het je echt hoog zit pm me maar ff of msn midnightpussy@hotmail.com

heb wel weer is zin om een paar jochies af te ronselen

Haha dat klinkt idd als bs.. Alleen je 1e punt, een psycho kan toch gewoon om zijn familie geven?

echte psychopaten hechten enkel belang aan hun eigen driften voor zover ik weet. Dus gaan ze heus niet geven om enkele mensen waar ze 'toevallig' een "bloedband" mee hebben, die verder niets betekent:)

• Topic Starter Topic Starter
Even offtopic: zelfdiagnose misschien?:rolleyes:
Aangezien je manier van denken/doen niet echt typerend is voor socio/psychopaten.
nl:
- je zorgen maken om je familie
- niet in aanraking willen komen met justitie (tenzij de reden hiervoor is dat je in je jeugd al te vaak hiermee in contact bent gekomen)
- feit dat je gediagnosticeerd bent als psychopaat en er doodleuk over praat (psychopaten willen meestal kost wat kost vermijden dat anderen achter hun ware aard komen)
- raad vragen aan mensen op uberhaubt een forum terwijl je normaal gezien je superieur moet voelen tegenover alle mensen (je prooien if you will:))

Nein, geen zelfdiagnose (GZ-psycholoog in samenwerking met een psychiater).

Je kent het waarschijnlijk van al die lijstjes van huisvrouwen die zich bedrogen voelen en daarom gaan huilen en alles opblazen... Het enige verschil is dat ik geen moreel besef/geweten heb en dat ik snel agressief word. Het geven om andere mensen e.d. heeft niet zo heel veel met sociopathie te maken, dan kom je al sneller richting een andere personality disorder en/of narcisme. Aangezien ik geen geweten heb, kan ik mensen makkelijker als 'object' zien (iets dat ik kan gebruiken om mijn doelen te verwezenlijken zonder rekening te houden met hoe zij zich daarbij voelen), maar het wil niet automatisch zeggen dat ik zo over iedereen denk.

Het niet in aanraking komen met de justitie is inderdaad een afwijking van de norm en me superieur aan mensen voelen kan ook een stuk algemener (zo is het dom om me superieur te voelen in boksen als ik mezelf vergelijk met pacquiao of mayweather, hetzelfde geldt voor bodybuilding en ronnie coleman etc.). Als mensen ergens beter in zijn dan ik (bijvoorbeeld anger management en op dit forum is er genoeg ervaring vanwege een hoog testosterongehalte en bij sommigen misschien roid rage), dan is het dom om niets van hen aan te nemen.

Verder heb ik nog nooit van het verborgen houden-criterium gehoord en ook zijn er een hoop dingen die wel kloppen (graag fikkie willen steken, insecten vangen en dan nazi-achtige praktijken toepassen, probleem met authoriteit, ...,), evenals dingen die niet kloppen (zo zou ik bv. katten/honden etc. nooit opzettelijk pijn doen, nooit vreemdgaan in een relatie, ...,).

echte psychopaten hechten enkel belang aan hun eigen driften voor zover ik weet. Dus gaan ze heus niet geven om enkele mensen waar ze 'toevallig' een "bloedband" mee hebben, die verder niets betekent:)

Je kent het verschil tussen een psychopaat en een sociopaat?:) Je gebruikt de 2 namelijk weleens door elkaar.

Volgens mij ben jij een psychopaat:)

Skld, jij was toch die dude die beweerde 2m29 ofzo te zijn:o, dan moet je ze toch hebben.

Ik ben geen 2m29, dat was wat getroll van mijn kant (heb het er met Big T over gehad en die waarschuwde me dat het invullen/verkondigen van fake stats een overtreding is, toen heb ik het veranderd om zo geen kaart te krijgen). Ik ben """slechts""" 2m08 (nog niet bepaald klein, maar geen 2m29:o).

Als ik jou was zou ik gewoon niet meer gaan trainen. :o

Nee, maar op basis van je posts, tenzij je je gewoon voordoet als een psychopaat natuurlijk.:dunno:

psychopaten zijn zwakzinnige, zieke mensen (waar ik overigens zwaar op neer kijk). Zo van die typetjes die als kind hun kick haalden uit het martelen van dieren.
Vandaar dat ik het niet appreciëer om met hen geassocieerd te worden:)

Dat ik geen instabiele hormonale idioot ben en niet begin te janken wanneer er weer een of andere vreemde wordt neergestoken of wanneer ik voorstel om een of andere pedo ziekelijk te martelen betekent lang niet dat ik een psychopaat ben, verre van zelfs:).

Momenteel bekijken: 28 gebruiker(s) (23 leden en 5 gasten) dit topic
naturell, Angelus, animaljako, CoD, drax90, el Hombre, Emperor1991, JelleVer, Marvin17, muaythai992, Navy, PatrickvH, popwar, Rated, seriousmass, Shakawkaw, SjaakadeliC, skld, Sprutte, Spuitelf11, TeamSjonnie, thomastog

Die gasten zitten mee te lezen, diss ze via internet skld. Schept meer voldoening dan ze in rl te slaan!

Nein, geen zelfdiagnose (GZ-psycholoog in samenwerking met een psychiater).

Je kent het waarschijnlijk van al die lijstjes van huisvrouwen die zich bedrogen voelen en daarom gaan huilen en alles opblazen... Het enige verschil is dat ik geen moreel besef/geweten heb en dat ik snel agressief word. Het geven om andere mensen e.d. heeft niet zo heel veel met sociopathie te maken, dan kom je al sneller richting een andere personality disorder en/of narcisme. Aangezien ik geen geweten heb, kan ik mensen makkelijker als 'object' zien (iets dat ik kan gebruiken om mijn doelen te verwezenlijken zonder rekening te houden met hoe zij zich daarbij voelen), maar het wil niet automatisch zeggen dat ik zo over iedereen denk.

Het niet in aanraking komen met de justitie is inderdaad een afwijking van de norm en me superieur aan mensen voelen kan ook een stuk algemener (zo is het dom om me superieur te voelen in boksen als ik mezelf vergelijk met pacquiao of mayweather, hetzelfde geldt voor bodybuilding en ronnie coleman etc.). Als mensen ergens beter in zijn dan ik (bijvoorbeeld anger management en op dit forum is er genoeg ervaring vanwege een hoog testosterongehalte en bij sommigen misschien roid rage), dan is het dom om niets van hen aan te nemen.

Verder heb ik nog nooit van het verborgen houden-criterium gehoord en ook zijn er een hoop dingen die wel kloppen (graag fikkie willen steken, insecten vangen en dan nazi-achtige praktijken toepassen, probleem met authoriteit, ...,), evenals dingen die niet kloppen (zo zou ik bv. katten/honden etc. nooit opzettelijk pijn doen, nooit vreemdgaan in een relatie, ...,).
kortom je bent geen psychopaat:)
Je kent het verschil tussen een psychopaat en een sociopaat?:) Je gebruikt de 2 namelijk weleens door elkaar.

tegenwoordig wordt er in de psychiatrie geen expliciet onderscheid meer gemaakt en worden ze beide geclassificeerd onder Anti-persoonlijkheids stoornis (wederom: voor zover ik weet:))

Een sociopaat en een psychopaat zijn hetzelfde, sociopaat is een term die later ontstaan is omdat 'psychopaat' een vervelende naklank had gekregen aangezien iedereen het al snel in verband bracht met Ted Bundy e.d.

@LIL_Priest: thx :roflol: als ik de keuze maak om er met wat maten naartoe te gaan dan krijg je zeker een mailtje ;)

Wat een schijtluizen hier. Als je iedereen zo met laat fokken ben je binnen no-time het pispaaltje van de buurt. Als ze mij zoiets zouden flikken zou ik ze pakken. Al gaan ze dreigen met 20 man, een molotov coctail stopt ze wel. Wel zorgen dat je je sporen goed uitwist. Neem die ter***lijers te grazen.

Wat een schijtluizen hier. Als je iedereen zo met laat fokken ben je binnen no-time het pispaaltje van de buurt. Als ze mij zoiets zouden flikken zou ik ze pakken. Al gaan ze dreigen met 20 man, een molotov coctail stopt ze wel. Wel zorgen dat je je sporen goed uitwist. Neem die ter***lijers te grazen.

Ik kan niet in het openbaar wat jochies in elkaar slaan (als dat al lukt, want ik weet niet of ik er 3-6 tegelijk kan hebben, geen idee hoe ze reageren/of ze wapens hebben/etc.) zonder een relatief grote kans op nare gevolgen (justitie, 20 man, ...,).

Terug
Naar boven