- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt nog mee dat het zo lang geduurd heeft dat er slachtoffers vallen door vriendelijk vuur. Er valt altijd een bepaald percentage slachtoffers door dit soort voorvallen, heeft weinig met vakmanschap te maken.
Deze gasten geven goddomme hun leven om onschuldige onderdrukte mensen een kans te geven hun land op te bouwen zonder onderdrukt te worden door een stel religieuze fanaten en dan durf jij met zo'n dooddoener te komen... waar haal je het gore lef vandaan.
En wanneer rot jij een keer op met je grote muil?
Moet je niet in naam van Allah daar vechten ofzo in plaats van hier de stoere vent uit te hangen met die rare uitspraken van je?![]()
De dood van honderden Afghaanse burgers bij aanvallen van geallieerde troepen in Afghanistan overheerste de conferentie in Rome over de opbouw van de rechtsstaat in Afghanistan.
Navo: burgerslachtoffers Afghanistan voorkomen - RADIO NEDERLAND WERELDOMROEP - NIEUWS
Van mij mogen die slachtoffers aan Nederlandse/Geallieerde kant blijven vallen, todat ze daar weggaan.
Trekt tenminste het cijfer een beetje recht
spiertje16
Huge Freak
Leeftijd: 20
Karma Power: 37
Al die domme marokkanen maar reageren met blijdschap op dit bericht. Ik dacht dat moslims zo'n vredelievend volk waren? Tenminste, dat menen ze zelf te zijn. Deze militairen zijn daar op last van onze regering dacht ik. Elk mensenleven wat verloren gaat door oorlog is er toch echt eentje teveel.
Van mij mogen die slachtoffers aan Nederlandse/Geallieerde kant blijven vallen, todat ze daar weggaan.
Trekt tenminste het cijfer een beetje recht

Die neemt zichzelf minder serieus en bijna iedereen vind hem wel oke.Het is een religion of peace, tot een bepaalde mate
Niet een religion van buigen buigen buigen, en iedereen over je heen laten lopen.
Voor de andere wang toekeren moet je toch even een blokkie om zijn bij de christenen
Nogmaals een teken van dat de Nederlandse troepen daar niet thuishoren en zo snel mogelijk daar weg moeten. Nou ben ik zeker geen voorstander van de Taliban, maar dat betekent niet dat iedereen daar makkelijk in kan marcheren.Wel met 2 maten meten spiertje16.
Zodra de hulpbehoevenden in Afghanistan ook maar enige hulp krijgen van ons 'westerlingen' moeten zij dit vaak met de dood bekopen.
Vermoord na Nederlandse hulp - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Kerstgroet uit Oeroezgan]
De Islam is zeker een mooi geloof, sommigen slaan helaas door en proberen alles goed te praten in naam van Allah, net als jij en je marokkaanse vriendjes op dat maroc forum.
Heb je trouwens ook zo'n uitgesproken mening in het dagelijks leven? Of doe je dat alleen hier, schuilend achter die prachtige avatar van je?
Beroep(en):
Terrorist
Nogmaals een teken van dat de Nederlandse troepen daar niet thuishoren en zo snel mogelijk daar weg moeten. Nou ben ik zeker geen voorstander van de Taliban, maar dat betekent niet dat iedereen daar makkelijk in kan marcheren.
En iedereen loopt zich hier te bekommerem om die 2 nederlandse soldaatjes, terwijl er honderden doden vallen, onschuldige slachtoffers door troepen die daar niet horen. Joh, daar heb ik hier nog tot nu toe helemaal NIKS over gehoord stelletje hypocrieten.
Offtopic: Veel mensen weten precies en waarom irl mijn zo uitgesproken is.
Dus ja het blijft zeker niet tot het forum
Nogmaals een teken van dat de Nederlandse troepen daar niet thuishoren en zo snel mogelijk daar weg moeten. Nou ben ik zeker geen voorstander van de Taliban, maar dat betekent niet dat iedereen daar makkelijk in kan marcheren.
En iedereen loopt zich hier te bekommerem om die 2 nederlandse soldaatjes, terwijl er honderden doden vallen, onschuldige slachtoffers door troepen die daar niet horen. Joh, daar heb ik hier nog tot nu toe helemaal NIKS over gehoord stelletje hypocrieten.
Offtopic: Veel mensen weten precies en waarom irl mijn zo uitgesproken is.
Dus ja het blijft zeker niet tot het forum

Kom op zeg,we hebben daar toch ook niets te zoeken.Nederlanders,de hulpies van ome busch.Moet je eens kijken hoe de mensenrechten in china en dergelijke landen word geschonden.Vergeleken daarmee stelt afghanistan geen reet voor.Ja spiertje is een lul,maar er zijn een boel punten waar die wel gelijk in heeft.Moeten ze allemaal voor ons buigen?In hun plaats had ik hetzelfde gedaan en vele van julie ook.En het lijkt me nogal logisch dat er militairen sneuvelen.Goh goh,2 Hollandse soldaatjes overleden in een tijdsbestek van 20 jaar.Weet je hoeveel bouwvakkers er in die tijdsbestek zijn overleden?
Kom op zeg,we hebben daar toch ook niets te zoeken.Nederlanders,de hulpies van ome busch.Moet je eens kijken hoe de mensenrechten in china en dergelijke landen word geschonden.Vergeleken daarmee stelt afghanistan geen reet voor.Ja spiertje is een lul,maar er zijn een boel punten waar die wel gelijk in heeft.Moeten ze allemaal voor ons buigen?In hun plaats had ik hetzelfde gedaan en vele van julie ook.En het lijkt me nogal logisch dat er militairen sneuvelen.Goh goh,2 Hollandse soldaatjes overleden in een tijdsbestek van 20 jaar.Weet je hoeveel bouwvakkers er in die tijdsbestek zijn overleden?[/QUOTE]
Dank u
Goh goh,2 Hollandse soldaatjes overleden in een tijdsbestek van 20 jaar