Fitness Seller

Omgekomen militairen getroffen door eigen vuur

zeer treurig altijd dergelijke gevallen.

@t spiertje16: verdiep je voortaan eens in zaken voordat je dat funda bekkie open trekt.

Als je zo'n held bent ga jij dan daarheen om Nederlandse soldaten te doden. Ik hoop dat je door je kop wordt geschoten zodra je een poot aan de grond zet daarzo. Religion of peace, **** you!

waarom moet hij daarvoor naar zn land van afkomst? ik denk dat er in Nederland genoeg mensen rond lopen die hem een enkeltje naar het hier namaals willen geven..

en tsjah allemaal leuk en aardig dat ze daar de mensen proberen te helpen.. maar als ze een school op hebben gebouwd ligt het in een dag of 2 ook weer in puin.. En er zijn veel dingen die ze niet uitzenden op tv hoor.. ze lopen er vaak zat rond dat de kogels ze om de oren vliegen.. maar ze kunnen niet terug vuren omdat die laffe taliban een schild van KINDEREN onder hun achtelijke jurk hebben zitten..

Het zijn een stelletje laffe honden die zich achter een denkbeeldige God verschuilen om zo de macht te krijgen en lekker oorlog te kunnen voeren..

Maar des ondanks blijft het triest voor onze gesneuvelde kameraden!
Sterkte voor de nabestaande..

waarom moet hij daarvoor naar zn land van afkomst? ik denk dat er in Nederland genoeg mensen rond lopen die hem een enkeltje naar het hier namaals willen geven..

en tsjah allemaal leuk en aardig dat ze daar de mensen proberen te helpen.. maar als ze een school op hebben gebouwd ligt het in een dag of 2 ook weer in puin.. En er zijn veel dingen die ze niet uitzenden op tv hoor.. ze lopen er vaak zat rond dat de kogels ze om de oren vliegen.. maar ze kunnen niet terug vuren omdat die laffe taliban een schild van KINDEREN onder hun achtelijke jurk hebben zitten..

Het zijn een stelletje laffe honden die zich achter een denkbeeldige God verschuilen om zo de macht te krijgen en lekker oorlog te kunnen voeren..

Maar des ondanks blijft het triest voor onze gesneuvelde kameraden!
Sterkte voor de nabestaande..

Spiertje hoeft inderdaad niet daar naartoe. Het kan veel dichterbij :D

Klopt helemaal het zijn laffe varkens die taliban.

Jullie zouden je eerst eens gaan moeten verdiepen voordat jullie je achterlijke koppen die zo diep in jullie reet zitten gestoken gaan proberen open te trekken.
Dat Nederland als een trouw braaf hondje achter Amerika aanloopt, en daar is iedereen het blijkbaar mee eens???
Zit nederland, apport nederland, bezet een islamitisch land Nederland, en braaf en trouw volgt Nederland de orders op, zoals het een goed geconditioneerd land(regering) naar Amerikaanse maatstaven betaamt, ipv van te zeggen
Bush, wat jij doet is fout, en wij doen er niet aan mee
Tenminste een goed ding wat balkende op vlak van buitelandse politiek wel goed kan,kontelikken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes::plol
nederlanders

Jullie zouden je eerst eens gaan moeten verdiepen voordat jullie je achterlijke koppen die zo diep in jullie reet zitten gestoken gaan proberen open te trekken.
Dat Nederland als een trouw braaf hondje achter Amerika aanloopt, en daar is iedereen het blijkbaar mee eens???
Zit nederland, apport nederland, bezet een islamitisch land Nederland, en braaf en trouw volgt Nederland de orders op, zoals het een goed geconditioneerd land(regering) naar Amerikaanse maatstaven betaamt, ipv van te zeggen
Bush, wat jij doet is fout, en wij doen er niet aan mee
Tenminste een goed ding wat balkende op vlak van buitelandse politiek wel goed kan,kontelikken

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Balkenende is een schijnheilige randdebiel, maar om die jongens dood te wensen gaat mij toch echt te ver.

Verdiepen :roflol: Zegt iemand die een groot deel van zijn wijsheden haalt uit achterlijke speeches van een haat Imam.

even kort door de bocht:
Taliban in afghanistan/pakistan = terroristenbroedplaats
Hebben jaren bevolking onderdrukt. Laffe honden zijn het. Bij een aanval onschuldige kinderen en vrouwen als menselijk schild gebruiken.
Helden vereer je spiertje :rolleyes:

Nederland zit trouwens in NAVO en waarom zouden wij met onze defensie geen hulp kunnen bieden?

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Balkenende is een schijnheilige randdebiel, maar om die jongens dood te wensen gaat mij toch echt te ver.

Doodwensen gaat idd wat ver dan
Maar erom treuren? Ze hebben zich zelf aangemeld, niemand die ze verplicht om te gaan hoor???
Ze weten zelf dat er mensen zijn die hun dood willen hebben of geen uitheemse troepenmacht tolereren, dan is het toch gewoon eigen schuld dikke bult?
Jaa, de grens tussen goed en kwaad is niet meer zo een dunne lijn

Deze gasten geven goddomme hun leven om onschuldige onderdrukte mensen een kans te geven hun land op te bouwen zonder onderdrukt te worden door een stel religieuze fanaten en dan durf jij met zo'n dooddoener te komen... waar haal je het gore lef vandaan.

ze geven hun leven voor olie dude
niemand geeft een ruk om die mensen en moest niet ieder land troepen naar ginder sturen zou het hier ook geen zo een warboel van terrorisme zijn.
;)

Olie argument is leuk en aardig maar niemand vergeet dat de oorlog al zo immens veel gekost heeft dat het hele verhaal niet op gaat.

Ben tegen de aanwezigheid in dat gebied maar ga niet staan juichen als daar soldaten omkomen. Ze zijn niet bezig met onderdrukking of andersoortige wreedheden, ook al schort er ook al wel wat aan de acties van de Nederlanders.

ze geven hun leven voor olie dude
niemand geeft een ruk om die mensen en moest niet ieder land troepen naar ginder sturen zou het hier ook geen zo een warboel van terrorisme zijn.
;)

:roflol: HOe bedoel je naief? Die idioten zijn erop uit om een algehele moslimwereld te maken dat moet leven volgens de sharia.

Wel een mooie redenering: er vallen doden onder de Nederlandse troepen en jij ziet dat als een teken dat ze daar niet thuishoren. Maaaaarrr, er vallen ook een hoop slachtoffers onder de lokale bevolking en onder de Taliban. Als wat voor een teken moet ik dat dan zien?

Zou je dit nog willen uitleggen Spiertje?

Misschien dat Spiertje het beter vind als dit soort beelden weer gemaakt kunnen worden :

zarmina1.jpg

Fc Taliban - Fc Burka 1-0

Ok, nu gaan alle troepen daar weg. En wat dan?

Wel een mooie redenering: er vallen doden onder de Nederlandse troepen en jij ziet dat als een teken dat ze daar niet thuishoren. Maaaaarrr, er vallen ook een hoop slachtoffers onder de lokale bevolking en onder de Taliban. Als wat voor een teken moet ik dat dan zien?

En dan regelt de eigen regering het.
Je kan niet zomaar binnenwalsen zoals de Amerikanen dat deden en democratie komen opdringen. Laat de Afghanen hun eigen problemen oplossen, en steun mag er wel komen, maar militaire troepen die het hele land bezetten en die daar niet thuishoren, nee

Terug
Naar boven