Fitness Seller

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

je blijft hard vooruit gaan!!! ik daarin tgen ga alleen maar achteruit!:O ribben nu weer gekneusd dus 6-8 weken herstellen:O

Herstellen? Borst wat minder pakken. Schouders, armen, benen kun je makkelijk trainen.
Kneus wel vaker me ribben, en niet door een elleboog maar een knie of scheen been, dus weet hoe t het is. Training aanpassen maar wel bezig blijven.

• Topic Starter Topic Starter

komen heel soon;)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 18:06 ----------

yeah word tijd voor een pic-update :D

komt goed bro beloof het;)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 18:09 ----------

Herstellen? Borst wat minder pakken. Schouders, armen, benen kun je makkelijk trainen.
Kneus wel vaker me ribben, en niet door een elleboog maar een knie of scheen been, dus weet hoe t het is. Training aanpassen maar wel bezig blijven.

Akkoord onder voorwaarde dat hij een band of riem rond zijn ribben doet zodat het stil blijft en niet kan bewegen tijdens training;)
Kan mij zelfs al inbeelden dat ademen alleen al pijn zal doen op de training.
Benen kan je zeker doen denk ik mits je uw ribben niet per ongeluk opspant:D
Beterschap bro... Ik weet wat pijn is... ik heb sinds 3maand een hernia aan mijn onder rug en ik kan nog geen rechtstaande curls doen voor biceps, en bij borst moet ik ook zien dat ik niet te hard van stapel ga... maar doe ik altijd toch:D
en dan lijd ik er 1week onder:(

Laatst bewerkt:
ga je nog steeds lekker op die oats met lain gain? Hoe zit het met je vetpercentage?

ben ook van plan om wel wat te doen maar deze eerste week zal ik niet veel kunnen alles doet pijn, ademen etc. ben ook nog eens stront verkouden dus niezen en hoesten is geen pretje;)

---------- Post added 4 June 2012 at 21:12 ----------

Akkoord onder voorwaarde dat hij een band of riem rond zijn ribben doet zodat het stil blijft en niet kan bewegen tijdens training;)
Kan mij zelfs al inbeelden dat ademen alleen al pijn zal doen op de training.
Benen kan je zeker doen denk ik mits je uw ribben niet per ongeluk opspant:D
Beterschap bro... Ik weet wat pijn is... ik heb sinds 3maand een hernia aan mijn onder rug en ik kan nog geen rechtstaande curls doen voor biceps, en bij borst moet ik ook zien dat ik niet te hard van stapel ga... maar doe ik altijd toch:D
en dan lijd ik er 1week onder:(

zullen kijken wat we kunnen;)

Ja dat is wel ****ed up ja als je verkouden bent.
Sterkte verder

komt goed thx!

ga je nog steeds lekker op die oats met lain gain? Hoe zit het met je vetpercentage?

vetpercentage is nog hetzelfde... En ik ga niet meer lekker eerlijk gezegd... ik stond vanmorgen op nuchtere maag op de weegschaal en ik ben zelfs 1kilo terug verloren en mijn kcal's zijn al opgeschroeft tot en met! Ik denk dat ik op een plateau sta, en het niet meer zo vooruitgaat omdat het einde van mijn kuur naderd... Maar ik heb nog een gear die ik ga inschakelen aangezien ik toch off ga voor enkele maanden:p Ik heb winstrol inject (stanazolol) nog in huis dus komt misschien nog goed:D

kan je idd mee eindigen denk dta je hard en strak uit de kuur komt;)
net wezen trainen en gaat toch nog redelijk ondanks de pijn:D

Geen updates?

jawel bro... heb mijn kilo terug bij gegaind, EINDELIJK:p
Dus sta ik terug waar ik was... ik hoop nog 3kilo te gainen met die winny erbij ;) Kan zijn dat ik mijn kuur doortrek naar 4weken langer ofzo... omdat alles toch plat ligt en ik binnenkort voor een tijdje off ga kan ik mss het beste er nog van maken en eruithalen...

4 weken langer trunks gaat nooit meer off.

bf al wel gedaald?

misschien minder shakes en meer vaste voeding, ben je al bezig met winny? Hoe voelen de injects aan?

misschien minder shakes en meer vaste voeding, ben je al bezig met winny? Hoe voelen de injects aan?

pijnlijk bro... ik heb die op waterbasis:o vooral geneest de pijn precies minder snel dan producten op oliebasis... Das wel k*t maar ja, we gaan de pijn aan kan mijn echt geen fluit schelen;)

een foto update! stelt niet zo veel voor:p...

120611-110732.png

120611-110708.png

je houd zo te zien wel veel vocht vast

****it, vocht hou je altijd wel vast... Komt goed Bro ;) Lekker buff aan het worden shorty!!

Terug
Naar boven