Fitness Seller

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Is inderdaad ook zo bro... ik weet het... Ik hoop dat het nog wegtrekt:D

Raak je natuurlijk wel weer kwijt maar zijn wel kg's die je niet hebt weten te pakken op de weegschaal na dan als je snapt wat ik bedoel. Ik vond je fysiek op pagina 3 mooier om eerlijk te zijn, maar met die winny er nu bij moet het wel goed komen. Keep it going, wat vocht+vet kwijt raken en je staat er weer top (beter) bij!

• Topic Starter Topic Starter
****it, vocht hou je altijd wel vast... Komt goed Bro ;) Lekker buff aan het worden shorty!!

thanx bro...
haha buff wel maar hoop wel dat ik nog droger kom te staan:D

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 16:46 ----------

Raak je natuurlijk wel weer kwijt maar zijn wel kg's die je niet hebt weten te pakken op de weegschaal na dan als je snapt wat ik bedoel. Ik vond je fysiek op pagina 3 mooier om eerlijk te zijn, maar met die winny er nu bij moet het wel goed komen. Keep it going, wat vocht+vet kwijt raken en je staat er weer top (beter) bij!

Thanx bro... Je hebt gelijk maar ja ik wil massa voor het moment dus maakt het nu nog niet veel uit voor mij, maar het eindresultaat wel;) Ik beloof je dat het goed komt bro:p You know me bro:D

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jun 2012 om 16:48 ----------

Kan ook wel zijn omdat ik mijn testo hoger heb gedosseerd hij staat namelijk op 500mg per week al 3weken ofzo... Ik denk dat het daardoor komt bro... maar ja we zullen zien wat magische krachten winny heeft

buff bende zeker!
ben benieuwd wat de winny nog gaat doen met je!

Komt het iemand bekend voor het gevoel dat je s'morgens wakker wordt en je uitrekt als je gaapt??? Ik heb dit zonder het te kunnen controleren, niet dat ik gaap maar mijn lichaam rekt zijn eigen uit... Altijd tijdens kuren heb ik het alleen, heel merkwaardig. Meestal heb ik dit 10keer ofzo s'morgens... soms heb ik ook spierkrampen door het spannen van mijn spieren bij het uitrekken... Iemand ervaring mee??? Ik hoor het graag. o, ja: zou nog graag hulp willen vragen I.V.M mijn biceps... Als ik ze opspan zie je ze maar als ik met gestrekte arm ontspannen sta niet, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alles groeit mee behalve mijn biceps zo ****ing traag:(
Alvast bedankt...

Komt het iemand bekend voor het gevoel dat je s'morgens wakker wordt en je uitrekt als je gaapt??? Ik heb dit zonder het te kunnen controleren, niet dat ik gaap maar mijn lichaam rekt zijn eigen uit... Altijd tijdens kuren heb ik het alleen, heel merkwaardig. Meestal heb ik dit 10keer ofzo s'morgens... soms heb ik ook spierkrampen door het spannen van mijn spieren bij het uitrekken... Iemand ervaring mee??? Ik hoor het graag. o, ja: zou nog graag hulp willen vragen I.V.M mijn biceps... Als ik ze opspan zie je ze maar als ik met gestrekte arm ontspannen sta niet, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alles groeit mee behalve mijn biceps zo ****ing traag:(
Alvast bedankt...

Over je biceps. Wissel je genoeg qua manieren van trainen? Train je ze juist teveel of te weinig? Genen hebben natuurlijk ook invloed...
Of je hebt gewoon door de kuur een verkeerd zelfbeeld:D

Over je biceps. Wissel je genoeg qua manieren van trainen? Train je ze juist teveel of te weinig? Genen hebben natuurlijk ook invloed...
Of je hebt gewoon door de kuur een verkeerd zelfbeeld:D

4 setjes van 6 tot 12reps en 2verschillende oefeningen i.v.m kleine spier en dat ik rug ook op dezelfde dag pak dus daar train je grotendeels ook biceps mee...
Kwa manieren wisselen kan het ook zijn maar mss ook dat ik niet zwaar genoeg ga met de dumbbells ik weet het niet... pffff...:o

4 setjes van 6 tot 12reps en 2verschillende oefeningen i.v.m kleine spier en dat ik rug ook op dezelfde dag pak dus daar train je grotendeels ook biceps mee...
Kwa manieren wisselen kan het ook zijn maar mss ook dat ik niet zwaar genoeg ga met de dumbbells ik weet het niet... pffff...:o

Tijdens mijn kuur pakte ik mijn biceps 2x in de week en 4 oefeningen, 3 setjes a 8-12 herhalingen per x. Zeg niet dat dit voor jou werkt, maar bij mij deed het dat echt wel. Groeide als kool :) Gewicht had ik ook best hoog en van die 4 setjes zat eigenlijk van alles wat bij: dumbbells, barbell, negatief, 21en, maxen etc. dus misschien toch eens proberen meer af te wisselen.

Laatst bewerkt:
Tijdens mijn kuur pakte ik mijn biceps 2x in de week en 4 oefeningen, 3 setjes a 8-12 herhalingen per x. Zeg niet dat dit voor jou werkt, maar bij mij deed het dat echt wel. Groeide als kool :) Gewicht had ik ook best hoog en van die 4 setjes zat eigenlijk van alles wat bij: dumbbells, barbell, negatief, 21en, maxen etc. dus misschien toch eens proberen meer af te wisselen.

Thanx ga het zeker proberen;) 21en ben ik uit het oog verloren en das zo'n goeie oefening:p
Hoop dat het niet te laat is en dat ik nog zal kunnen gainen:D

Thanx ga het zeker proberen;) 21en ben ik uit het oog verloren en das zo'n goeie oefening:p
Hoop dat het niet te laat is en dat ik nog zal kunnen gainen:D

21en is idd een leuke oefening. Normaal deed ik 'm ook wel eens als warming up, maar tijdens m'n kuur deed ik 'm alleen aan het einde. Het gaf wel zo'n onbeschofte pomp:D
Succes verder;)

21en is idd een killer oefeningen :D Daarna kan ik mijn armen niet meer optillen en moet de stuurbekrachtiging van de auto op standje oma :p

Oke bro's update...

Vandaag borst/triceps gedaan
Pomp was zeer goed aanwezig... nachtzweet begint ook meer voor te vallen, Ik heb meer water gedronken de laatste dagen en je zweet ook beter van Trenbolone... Dus dit ga ik blijven doen. Jammer dat ik het niet eerder heb voorzien:o
Kracht is niet normaal! bench press 130kilo x6 geduwd vandaag:D En wat mij verwonderd is dat ik er 30seconden na direct 120kilo x10 heb gedaan:p
Dus tren is volop in werking, eindelijk;)
Ik kan mijn abs terug zien maar ik sta ni zo droog nog niet...

Deze topic wordt niet meer zoveel gevolgd zo te zien... jammer:(

Jawel Bro, ik lees nog steeds mee!

Yeps, geen reacties betekend niet dat er niet meer gelezen wordt ;)

Terug
Naar boven