Papanilala
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke bro's update...
Vandaag borst/triceps gedaan
Pomp was zeer goed aanwezig... nachtzweet begint ook meer voor te vallen, Ik heb meer water gedronken de laatste dagen en je zweet ook beter van Trenbolone... Dus dit ga ik blijven doen. Jammer dat ik het niet eerder heb voorzien
Kracht is niet normaal! bench press 130kilo x6 geduwd vandaagEn wat mij verwonderd is dat ik er 30seconden na direct 120kilo x10 heb gedaan
Dus tren is volop in werking, eindelijk
Ik kan mijn abs terug zien maar ik sta ni zo droog nog niet...

Me and me and all the other personalities in my head are still here![]()
Op u kan ik altijd rekenen dus jij bent een maat voor het leven voor mij
lekker die benchpress man! Krijg ook meteen de kriebels naar Tren haha. Over anderhalf jaar mag ik![]()

Hoe komt het makker?thanks for your support broOp u kan ik altijd rekenen dus jij bent een maat voor het leven voor mij
---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:41 ----------
Ja die kriebels kan ik begrijpen bro... die Tren is echt de beste roid ooit!!!
Ik denk niet dat er een betere eigenlijk bestaat
Jammer dat je nu nog niet mag kurenHoe komt het makker?
Maar ik wil een betere basis leggen en me flink inlezen voordat ik ga kuren.
Mag wel maar ik gain nu nog prima naturel, onlangs ook de 130 gedruktMaar ik wil een betere basis leggen en me flink inlezen voordat ik ga kuren.
Ik ben er ook trots op.
Of vergis ik mij?
had vorig jaar een test only gezet. Ziek geworden tijdens de kuur en niets overgehouden. Ik was toen sowieso eigenwijs en te vroeg begonnen, kuren komt nog wel.

las nog wel mee hoor, maar deed via me phone en daar sta ik niet ingelogd... hhaa maar ik blijf je volgen, bij mij gaat het helaas nog steeds k*t, trainen slaan nergens meer op, alles doet pijn aan me ribben:O dat word na de vakantie weer geheel opnieuw beginnen lijtk het wel:O
Rust dan gewoon en kom terug met een dikke Comeback!

Zieke pomp die zeker goed zichtbaar is en zweete meer en kwam droger naar mijn mening

merkte je ook pomp als je niet trainde, bij veel revieuws las ik dat sommige al een pomp kregen van het sjouwen van een boodschappentas ofzo

lees vorige post

Gaat dat wel goed samen, IF met aas?
Met aas heb je togh juist de hele dag een gelijke toevoer van eiwitten kh's en vetten nodig?
Ben benieuwd hoe t gaat bij je

haha, tuurlijk loopt je kuur weer uitZolang je onder behoefte eet komt het goed, of het nou keto, low carb, high carb, if, etc is maakt weinig uit voor je vetverlies. Eiwitten gewoon flink hoog houden. Ben benieuwd naar het resultaat!