XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Me and me and all the other personalities in my head are still here :P

Oke bro's update...

Vandaag borst/triceps gedaan
Pomp was zeer goed aanwezig... nachtzweet begint ook meer voor te vallen, Ik heb meer water gedronken de laatste dagen en je zweet ook beter van Trenbolone... Dus dit ga ik blijven doen. Jammer dat ik het niet eerder heb voorzien:o
Kracht is niet normaal! bench press 130kilo x6 geduwd vandaag:D En wat mij verwonderd is dat ik er 30seconden na direct 120kilo x10 heb gedaan:p
Dus tren is volop in werking, eindelijk;)
Ik kan mijn abs terug zien maar ik sta ni zo droog nog niet...

lekker die benchpress man! Krijg ook meteen de kriebels naar Tren haha. Over anderhalf jaar mag ik ;)

• Topic Starter Topic Starter
Me and me and all the other personalities in my head are still here :P

thanks for your support bro:p Op u kan ik altijd rekenen dus jij bent een maat voor het leven voor mij:p

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:41 ----------

lekker die benchpress man! Krijg ook meteen de kriebels naar Tren haha. Over anderhalf jaar mag ik ;)

Ja die kriebels kan ik begrijpen bro... die Tren is echt de beste roid ooit!!!
Ik denk niet dat er een betere eigenlijk bestaat:D
Jammer dat je nu nog niet mag kuren:( Hoe komt het makker?

Train je met een split? en zieke bench jah.

thanks for your support bro:p Op u kan ik altijd rekenen dus jij bent een maat voor het leven voor mij:p

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 21:41 ----------

Ja die kriebels kan ik begrijpen bro... die Tren is echt de beste roid ooit!!!
Ik denk niet dat er een betere eigenlijk bestaat:D
Jammer dat je nu nog niet mag kuren:( Hoe komt het makker?

Mag wel maar ik gain nu nog prima naturel, onlangs ook de 130 gedrukt :D Maar ik wil een betere basis leggen en me flink inlezen voordat ik ga kuren.

Train je met een split? en zieke bench jah.

Ja ik train met een split bro... Maandag borst/triceps Woensdag Rug/biceps en Vrijdag Schouders,traps/benen
bedankt voor de compliment... Ik hoop dat ik zoveel kan blijven benchen als mijn kuur gedaan is:)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 11:07 ----------

Mag wel maar ik gain nu nog prima naturel, onlangs ook de 130 gedrukt :D Maar ik wil een betere basis leggen en me flink inlezen voordat ik ga kuren.

Woow bro das goed nieuws haha 130 begint al te tellen:D Ik ben er ook trots op.
Ik dacht dat jij al had gekuurd bro??? Of vergis ik mij?
In ieder geval naar niemand luisteren en doen wat je zelf wilt! Kuren is niet nodig als je naturel snel genoeg vooruit gaat! Als je krachtgains ook blijven komen dan zit het goed... Dan zou ik ook niet kuren tot als ik 6 of 8maand niks meer zou gainen:p

had vorig jaar een test only gezet. Ziek geworden tijdens de kuur en niets overgehouden. Ik was toen sowieso eigenwijs en te vroeg begonnen, kuren komt nog wel.

las nog wel mee hoor, maar deed via me phone en daar sta ik niet ingelogd... hhaa maar ik blijf je volgen, bij mij gaat het helaas nog steeds k*t, trainen slaan nergens meer op, alles doet pijn aan me ribben:O dat word na de vakantie weer geheel opnieuw beginnen lijtk het wel:O

las nog wel mee hoor, maar deed via me phone en daar sta ik niet ingelogd... hhaa maar ik blijf je volgen, bij mij gaat het helaas nog steeds k*t, trainen slaan nergens meer op, alles doet pijn aan me ribben:O dat word na de vakantie weer geheel opnieuw beginnen lijtk het wel:O

Erg om te horen bro:( Rust dan gewoon en kom terug met een dikke Comeback!
Je hebt geen keuze bro... het is oftewel tegoei rusten en achteraf tegoei trainen, oftewel niet rusten en in pijn trainen die misschien zelfs voor altijd kan blijven:(
Ik heb al 3maand Hernia aan mijn rug bro... Ik moet ook in pijn trainen... Ik doe alles zittend of liggend met mijn rug gesteund en zo min mogelijk beweging...
Ik mis het ook om hard te flammen maar ja... Beter aan uw gezondheid denken want je kan op die manier toch niet voluit gaan, en het gaat je pijn doen als er iemand naast u komt zitten en zwaar kan heffen terwijl jij rekening moet houden met je Ribben:p
You better think bro;)
Overhaast je niet je kan nog jaren bodybuilding doen en je doelen bereiken, genoeg tijd. Maar je gezondheid kan je niet terug inhalen als je het verkloot;)
Veel beterschap maat!

• Like
Waarderingen: brwa
bro, hoe was je ervaring eigenlijk met agmatine?

bro, hoe was je ervaring eigenlijk met agmatine?

Ze zijn al op al een tijdje:D Zieke pomp die zeker goed zichtbaar is en zweete meer en kwam droger naar mijn mening:)

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 11:41 ----------

Vandaag vroeg er een Irakees aan mij wat ik neem van hormonen:p
Ik heb gezegd niks maat... hij geloofde het niet... hij zei dat hij mij op een paar maand in een keer heeft zien groeien... ik heb daarop geantwoord dat het door de voeding kwam! Wahahaaaaaaaaaaa:p
Daarjuist schouders en benen getraind... alles ging goed tot ik thuis kwam en mijn spuitjes zette.
Ik injecteer altijd in mijn schouders omdat ik er geen last mee heb gehad tot nu toe... maar.... vandaag zette ik mijn spuit in mijn rechterschouder en aan mijn traps kreeg ik in een keer steken na het zetten van die spuit:eek:
Heeft iemand hier ervaring mee? en moet ik bang zijn???

Laatst bewerkt:
Paardenvlees antwoord je dan.

merkte je ook pomp als je niet trainde, bij veel reviews las ik dat sommige al een pomp kregen van het sjouwen van een boodschappentas ofzo

Laatst bewerkt:
merkte je ook pomp als je niet trainde, bij veel revieuws las ik dat sommige al een pomp kregen van het sjouwen van een boodschappentas ofzo

ja klopt wel een beetje... maar niet helemaal.
Je krijgt zichtbare aders op je armen enzo en soms kan je wel een pomp krijgen bij iets even maar te heffen.
Ik ondervond dat het soms wel zo was en soms niet... ik weet niet hoe het kwam bro........ hoop dat ik je geholpen heb:)
Wie kan er mij nu helpen??? lees vorige post:D

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jun 2012 om 15:20 ----------

Paardenvlees antwoord je dan.

lol :p

Ter informatie wil ik meedelen dat ik droger wil staan omdat mijn buik terug groter is geworden en ik kan het niet meer aanzien:p
Ik ben nu in mijn 2de dag bezig met "Intermitting Fasting" het gaat mij goed af!
ik eet van 10:00 s'morgens tot 18:00 s'avonds en hoop vocht en vet kwijt te raken... Ik ga het 4weken proberen en als het mij goed bevalt dan misschien voor altijd:D
Ik doe dit allemaal onder cycle... ik gebruik test-e en winstrol voor het moment maar ik ben niet zeker dat ik met de wintrol verder ga doen, misschien neem ik daarvoor wel een andere product:rolleyes:
Mijn kuur wordt dus nog 4weken verlengt en pictures volgen nog en hopelijk dit keer droog en ripped:D

Gaat dat wel goed samen, IF met aas?
Met aas heb je togh juist de hele dag een gelijke toevoer van eiwitten kh's en vetten nodig?
Ben benieuwd hoe t gaat bij je

haha, tuurlijk loopt je kuur weer uit;) Zolang je onder behoefte eet komt het goed, of het nou keto, low carb, high carb, if, etc is maakt weinig uit voor je vetverlies. Eiwitten gewoon flink hoog houden. Ben benieuwd naar het resultaat!

Gaat dat wel goed samen, IF met aas?
Met aas heb je togh juist de hele dag een gelijke toevoer van eiwitten kh's en vetten nodig?
Ben benieuwd hoe t gaat bij je

tuurlijk gaat dat bro, ik eet alles wat mijn lichaam nodig heeft binnen de 8uren dus maakt ni uit bro... Ik denk dat het zelfs beter gaat om spierverlies tegen te gaan zodat je alleen vet verbrand. ook val je sneller af tijdens een cut in combinatie met roids;)
Dus komt dik in orde bro... Moest het zijn dat het de slechte kant uitgaat dan herpak ik mij gewoon direct! simple as that bro:D

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jun 2012 om 11:22 ----------

haha, tuurlijk loopt je kuur weer uit;) Zolang je onder behoefte eet komt het goed, of het nou keto, low carb, high carb, if, etc is maakt weinig uit voor je vetverlies. Eiwitten gewoon flink hoog houden. Ben benieuwd naar het resultaat!

ik ben ook benieuwt bro... het is dag 3 nu en ik ben al 0.5kilo kwijt... het zal wel vocht zijn maar dat is voor mij ook goed want een gespierde vochtbal is ook niks:p

Terug
Naar boven