- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
van mijn kuur bedoel je? dat weet ik niet eens bro... ik tel het niet meer, ongeveer 12weken ofzo...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Neem je geen extra risico als je 4 weken erbij pakt?

Neem je geen extra risico als je 4 weken erbij pakt?

Misschien wel, misschien niet... dat weet je pas als je de bloedwaardes weet.
jammer dat je IF pas aan het einde van je kuur gaat doen, je raakt met en cut altijd we lwat kwijt. had je beter eerst kunnen cutten en dan clean bulken op test/tren![]()
Maar ik ben niet zo zeker van het feit dat ik spieren ga moeten inleveren bro... ik ben wel aan't cutten maar wel met roids dus dat kan een ander verhaal zijn
En ik heb bij velen gelezen dat je zelfs bij IF geen cortisol hebt doordat je eigen HGH aanmaak en testosteron stijgt... Ik weet wel al 1ding zeker en dat wil ik met jullie delen, de libidoverhaal is echt waar en geen leugen! Ik heb nu al 2 ochtenden gehad waarbij ik wakker werd met een erectie! Dus het kan zijn dat het mannelijke hormoon een stijging heeft! En zelfs spreken ze over kracht die alsmaar sterker wordt
Want de mensen zeggen zoveel tegenwoordig en als ze het niet bewijzen aan de hand van foto's etc... dan telt het voor mij niet mee
tja wat verwacht je, natuurlijk stijgt je libido door de toename van mannelijke hormonen
maar als je wil cutten zou ik ietsje minder KH nemen en cardio opvoeren. dat is beter dan te ver onder je onderhoud zitten imo. gewoon meer activiteit ipv minder eten

Ik heb IF ook een tijd toegepast maar werrd er zeer chagerijnig van haha dus maar mee gestopt

oh ik heb dat helemaal niet bro... Ik ben er juist fitter van, normaal slaap ik s'middags nog een keer omdat ik zo moe ben maar met IF ben ik kei-fit
Het zou persoonsgebonden kunnen zijn.
Hoe bedoel je chagerijnig bro? dat je niet kon eten werd je daar chagerijnig van
O,ja by the way wat waren je resultaten en hoe lang heb je het volgehouden?
is ook wel interessant voor te weten voor iedereen![]()
Doe je ff full bodypics met een fototoestel ipv met die broodrooster ?
![]()
De mensen die mijn vorige log ook hebben gelezen weten dat

Was de hele tijd aan zeuren enzo volgens me vriendin en ouders omdat ik niet kon eten denk ik
Maar resultaten? Je kan heel snel veel vet verliezen dat wel Me taile is van 86-78 gegaan in 8 weken
hoor veel van zo'n verhalen en dat motiveert wel

Heb je btw wel eens last van hoestbuien? (Ik ben een beetje aan het rondlezen en ik zie de term "tren hoest" nog wel eens voorbij komen)