XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Neem je geen extra risico als je 4 weken erbij pakt?

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Oke update picture! hope you like it guys:p

120625-215119.png

hier nog een snel genomen!

120625-214353.png

jammer dat je IF pas aan het einde van je kuur gaat doen, je raakt met en cut altijd we lwat kwijt. had je beter eerst kunnen cutten en dan clean bulken op test/tren :)

jammer dat je IF pas aan het einde van je kuur gaat doen, je raakt met en cut altijd we lwat kwijt. had je beter eerst kunnen cutten en dan clean bulken op test/tren :)

Ja das waar das wel balen! het had inderdaad zo beter gemoeten:(
Maar ja het is nu zo en ja das mijn eigen domme fout, dus moet ik het er maar bij nemen hé:o Maar ik ben niet zo zeker van het feit dat ik spieren ga moeten inleveren bro... ik ben wel aan't cutten maar wel met roids dus dat kan een ander verhaal zijn;) En ik heb bij velen gelezen dat je zelfs bij IF geen cortisol hebt doordat je eigen HGH aanmaak en testosteron stijgt... Ik weet wel al 1ding zeker en dat wil ik met jullie delen, de libidoverhaal is echt waar en geen leugen! Ik heb nu al 2 ochtenden gehad waarbij ik wakker werd met een erectie! Dus het kan zijn dat het mannelijke hormoon een stijging heeft! En zelfs spreken ze over kracht die alsmaar sterker wordt:eek:
Ik heb het maar gehoord maar ik ben er niet zeker van... We zullen zien hoe ik het ervaar... en ik hou jullie zeker op de hoogte daarvan met nog vele pictures enzo... dan kunnen jullie zelf oordelen of ik veel spierverlies heb gemaakt of niet:D Want de mensen zeggen zoveel tegenwoordig en als ze het niet bewijzen aan de hand van foto's etc... dan telt het voor mij niet mee:p

tja wat verwacht je, natuurlijk stijgt je libido door de toename van mannelijke hormonen ;)
maar als je wil cutten zou ik ietsje minder KH nemen en cardio opvoeren. dat is beter dan te ver onder je onderhoud zitten imo. gewoon meer activiteit ipv minder eten

tja wat verwacht je, natuurlijk stijgt je libido door de toename van mannelijke hormonen ;)
maar als je wil cutten zou ik ietsje minder KH nemen en cardio opvoeren. dat is beter dan te ver onder je onderhoud zitten imo. gewoon meer activiteit ipv minder eten

Bro ik had dit s'morgens de laatste weken niet ookal spuit ik, snap je mij nu;)
En ik zit niet ver onder mijn onderhoud bro... dat heb je mis als je dat denkt... ik eet gewoon alles op een window van 8uren tijd... dan heb ik mijn dagelijkse voeding ook nog altijd... het schijnt dat deze systeem zelfs voor bulken ook beter werkt, dus dat moet ik ook eens proberen:D
En waarom zou ik cardio doen als ik het bij IF + krachttraining ook kan bereiken? you tell me al 0.8kilo kwijt op 3dagen tijd ik ben juist in mijn 4de dag bezig vandaag... ookal is het vocht maakt niet uit, ik ben tevreden bro;)
16uur per dag niet eten telt dat eens uit hoeveel kcal's per week je minder eet;)
Zo val je genoeg af bro... Mss is dit niet jouw manier van aanpakken maar het werkt wel als je het mij vraagt... ik merk het in de Gym bro en mijn aderen die harder uitkomen...

Ik heb IF ook een tijd toegepast maar werrd er zeer chagerijnig van haha dus maar mee gestopt

Ik heb IF ook een tijd toegepast maar werrd er zeer chagerijnig van haha dus maar mee gestopt

oh ik heb dat helemaal niet bro... Ik ben er juist fitter van, normaal slaap ik s'middags nog een keer omdat ik zo moe ben maar met IF ben ik kei-fit:p
Het zou persoonsgebonden kunnen zijn.
Hoe bedoel je chagerijnig bro? dat je niet kon eten werd je daar chagerijnig van:D
O,ja by the way wat waren je resultaten en hoe lang heb je het volgehouden?
is ook wel interessant voor te weten voor iedereen:)

Doe je ff full bodypics met een fototoestel ipv met die broodrooster ? :p

:D

oh ik heb dat helemaal niet bro... Ik ben er juist fitter van, normaal slaap ik s'middags nog een keer omdat ik zo moe ben maar met IF ben ik kei-fit:p
Het zou persoonsgebonden kunnen zijn.
Hoe bedoel je chagerijnig bro? dat je niet kon eten werd je daar chagerijnig van:D
O,ja by the way wat waren je resultaten en hoe lang heb je het volgehouden?
is ook wel interessant voor te weten voor iedereen:)

Was de hele tijd aan zeuren enzo volgens me vriendin en ouders omdat ik niet kon eten denk ik
Maar resultaten? Je kan heel snel veel vet verliezen dat wel Me taile is van 86-78 gegaan in 8 weken

Toe maar. 8 cm in 8 weken...

Doe je ff full bodypics met een fototoestel ipv met die broodrooster ? :p

:D

Ik doe het allang al met die broodrooster;) De mensen die mijn vorige log ook hebben gelezen weten dat:D
Wees blij dat ik er nog pics bij doe want bij de meeste logjes zetten ze geen foto's en noemen ze maar bedragen (kilo's) op;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 18:54 ----------

Was de hele tijd aan zeuren enzo volgens me vriendin en ouders omdat ik niet kon eten denk ik
Maar resultaten? Je kan heel snel veel vet verliezen dat wel Me taile is van 86-78 gegaan in 8 weken

Das heel mooi;) hoor veel van zo'n verhalen en dat motiveert wel:D
Heb je ook cardio erbij gedaan of niet? En heb je het zoals mij gedaan of op een andere manier? bijv. Eat stop Eat ofzo?

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 18:55 ----------

Toe maar. 8 cm in 8 weken...

wat bedoel je daarmee? Toe maar versta ik niet bro:p

Heb je btw wel eens last van hoestbuien? (Ik ben een beetje aan het rondlezen en ik zie de term "tren hoest" nog wel eens voorbij komen)

btw: ik overweeg zelf ook test e tren e (250/200 ew), hoe bevalt dit als je het vergelijkt met je vorige kuur (test + dianabol). Hoe is bijvoorbeeld je libido bij deze kuur en bij de vorige/ wordt nu veel sterker, en waar je nog geen antwoord op kan geven maar over een tijdje wel; hoe goed kan je de gains vasthouden (verwacht bij de deze kuur veel beter).

gr

Laatst bewerkt:
Heb je btw wel eens last van hoestbuien? (Ik ben een beetje aan het rondlezen en ik zie de term "tren hoest" nog wel eens voorbij komen)

Nee bro met de tren-e heb ik het nog niet gehad, ze zeggen dat het van de tren-A wel kan komen door een of andere allergishe reactie...
Met de E versie nooit gehad maat... dus bij de E zeg ik... Good to go;)

Terug
Naar boven