XXL Nutrition

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
trunks vlam hem in de borst. Goed te doen met insulinespuit.
Of triceps met insulinespuit. Zelfs subcutaan gaat met insuspuit.

zou ik graag willen bro maar ik heb er geen enkele ervaring mee:o
Als je mij het kan tonen doormiddel van een site of foto's dan wil ik mij
er wel eens aan wagen om het subcutaan te doen maar in triceps of borst
dat laat ik aan de andere mannen over:p

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 19:18 ----------

Aub bro:)

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 19:19 ----------

Als minimum inderdaad, maar grote kans dat je dan nog niet hersteld bent bij een kuur zoals bij ts.

Dat zou wel eens kunnen bro:p
Ik zal wel een power pct nemen ofzo voor alle zekerheid;)

Bloed laten prikken en je weet hoe het ervoor staat.

Oke Folks... Ik merk weinig tot geen sides dus vanaf vandaag heb ik verhoogd naar 4mg Methyl-tren en dit ben ik van plan gedurende 15dagen nog te doen:D
Ik hou jullie op de hoogte i.v.m Gains en sides... ik zit inmiddels al terug op 75.5kilo dus das al 2kilo winst in mijn cut:)

Een dikke week MT en al 2 kilo winst?..gaat dan nog wat worden de laatste 14 dagen..

Een dikke week MT en al 2 kilo winst?..gaat dan nog wat worden de laatste 14 dagen..

Yes bro:D In mijn cut nogwel;) Ik ben niet eens aan't bulken en ik doe nog altijd IF:) Dus het gedacht dat het droge gains zijn maakt mij zo blij als een kleine kind:)

Ik ga eerdaags ook weer aan de MT en ga weer een logje bij houden, leuke resultaten met die twee droge KG voor 1 week ;-)

Ik ga eerdaags ook weer aan de MT en ga weer een logje bij houden, leuke resultaten met die twee droge KG voor 1 week ;-)

thanks bro:D Als je een logje bij gaat houden laat mij dan zeker iets weten;)
Ga je weer aan de capsules? ik zou de injects eens proberen of de orale vloeibare:D

Caps ja, kon even niets anders vinden.

Caps ja, kon even niets anders vinden.

Ga je hoger doseren deze keer?

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 07:34 ----------

Wat een nacht! Ik heb alle uren van de klok gezien:eek: Volgens mij komt dit omdat ik naar 4mg ben verhoogd:D Ook voelde ik dat ik het warmer had... Ik begin te ondervinden dat ik droger aan't worden ben, ik heb eens in de spiegel gekeken en mijn borst stond veel strakker en uitgelijnder:) Die IF in combinatie met AAS is echt wel iets leuks:p Alleen dat je soms afziet van het hongergevoel maar het is verdraagzaam:D Ik heb gemerkt als je tijdens IF in combinatie met AAS onder onderhoud eet dat je nog kunt gainen... Het is niet evenveel als dat je boven onderhoud zou zitten maar gainen lukt zeker nog wel

Vertel ik wel als ik begin, stake het met nog iets, sta te popelen om te beginnen. Lijkt me ook wel bijzonder aas te gebruiken met IF, maar begrijp van je dat dat goed gaat, ben benieuwd naar je verdere resultaten over een paar week!

Vertel ik wel als ik begin, stake het met nog iets, sta te popelen om te beginnen. Lijkt me ook wel bijzonder aas te gebruiken met IF, maar begrijp van je dat dat goed gaat, ben benieuwd naar je verdere resultaten over een paar week!

Ik ben ook benieuwd bro:D Ik denk dat je er test-p of primo bij gaat stacken:p
Ik weet niet of ik nog off ga bro... ik denk dat ik test-e Mast-e nog er juist na ga doen als ik droger sta:p

Cool dat je met IF bezig bent.
Ben er deze week pas mee begonnen dus nog interessanter om je logje te volgen.

Gek dat je toch nog honger krijgt.
Dacht dat je dat met tren zeker ni zou hebben.
Da hoopte ik toch voor als ik er aan zou beginnen:D.

Veel succes!

Cool dat je met IF bezig bent.
Ben er deze week pas mee begonnen dus nog interessanter om je logje te volgen.

Gek dat je toch nog honger krijgt.
Dacht dat je dat met tren zeker ni zou hebben.
Da hoopte ik toch voor als ik er aan zou beginnen:D.

Veel succes!

Je krijgt met trenbolone naar mijn ervaring zeker meer honger;) Ik heb bijna alle tren soorten gehad buiten parabolan en orale vloeibaar:D

Ik ben juist 6weken met IF bezig van vandaag, Ik kan je 1tip geven: zie dat je niks van suikerdrank drinkt... Zo heb ik gemerkt als ik 1redbull maar drink tijdens mijn vasten dat de volgende dag de weegschaal blijft hangen, ookal eet je onder onderhoud ;) Dus niet valsspelen en je zult snelle resultaten tegemoetkomen

Laatst bewerkt:
je traint ook in fasted state toch ?? vind je t niet enorm moeilijk om er dan zin voor te maken.. ik heb daar echt moeite mee

je traint ook in fasted state toch ?? vind je t niet enorm moeilijk om er dan zin voor te maken.. ik heb daar echt moeite mee

Nee bro helemaal niet, ik train altijd s'morgensvroeg op nuchtere maag dus ik ben het al gewend van allang voor ik IF doe, dat is wel een voordeel:D
Hoe lang ben je al bezig Kix? Normaal gezien moet je juist meer energie hebben door de stijging van HGH

Nee bro helemaal niet, ik train altijd s'morgensvroeg op nuchtere maag dus ik ben het al gewend van allang voor ik IF doe, dat is wel een voordeel:D
Hoe lang ben je al bezig Kix? Normaal gezien moet je juist meer energie hebben door de stijging van HGH

doe nu al ramadan sinds t begin, ook een soort IF maar dan zonder water :D kan tussen ongeveer half 10 savonds en 4 uur snachts eten
ga vandaag weer een poging wagen in de gym

Damn,daar gaat men hoop:D.

Ja ik ben me nog wat aan het aanpassen.
Denk dat ik wat teveel caffeine naar binnen heb gespeeld deze week :).Zit al met gewenning. Suiker is geen probleem,ik gebruik alleen maar zoetstof.

Men cardio doe ik nu 's morgens op nuchtere maag.

Maar training wil ik volgende week ook naar de ochtend verplaatsen.
Valt da goed mee Trunks?
Op leangains bevelen ze bcaa's aan maar ik denk dat het zonder ook gaat,ni?

doe nu al ramadan sinds t begin, ook een soort IF maar dan zonder water :D kan tussen ongeveer half 10 savonds en 4 uur snachts eten
ga vandaag weer een poging wagen in de gym

Woow zonder water:eek: Zie dan wel dat je genoeg binnenkrijgt vanaf half 10:p
Je zal er uiteindelijk wel aan wennen bro... Het is niet moeilijk, en je hebt het voordeel al dat je niet meer aan eten moet denken voor en na uw training:p

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 13:27 ----------

Damn,daar gaat men hoop:D.

Ja ik ben me nog wat aan het aanpassen.
Denk dat ik wat teveel caffeine naar binnen heb gespeeld deze week :).Zit al met gewenning. Suiker is geen probleem,ik gebruik alleen maar zoetstof.

Men cardio doe ik nu 's morgens op nuchtere maag.

Maar training wil ik volgende week ook naar de ochtend verplaatsen.
Valt da goed mee Trunks?
Op leangains bevelen ze bcaa's aan maar ik denk dat het zonder ook gaat,ni?

wat bedoel je met zoetstof broeder? ik zou niks drinken buiten water in je fasting state! Training in de ochtend is het beste bro... dan heb je nog veel tijd achteraf om andere leuke dingen te doen:D Het valt zeker mee, het is niet dat je minder kracht gaat hebben ofzo... er zit nog eten in je systeem van de vorige dag:p Ik neem Aminozuren bro... 4pillen 3x per dag maar ik doe het wel vanaf het moment dat ik mag eten en niet tijdens mijn vasten, zeg maar het zekere voor het onzekere;)
Mag ik nog een Tip geven bij IF? Van't moment dat je mag eten begin met een eiwitshake omdat je vanaf het moment dat je mag eten een grote insulinepiek zult hebben... ik doe er meestal dan een schep extra Whey in om er vollop van te profiteren:D

Blijft een leuke log, en al 30 pagina's volgespamt

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven