Fitness Seller

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

• Topic Starter Topic Starter
Blijft een leuke log, en al 30 pagina's volgespamt

Carbonfibre holly shit the Methyl-tren kickt hard in opeens!!! Als de mensen met mij lachen dan is terug lachen al te veel gevraagd:o Ik voel iets raar aan mijn hoofd... Een druk op mijn hoofd de hele tijd, geen hoofdpijn maar een soort van spanning aan de zijkanten aan mijn slaap! Ademhaling gaat sneller zelfs als ik stil zit en ik voel mijn hart heel hard pompen:eek:
Volgens mij gaat het avontuur beginnen vanaf vandaag:D
soms zien mijn ogen niet meer zo helder, een beetje wazig... echt rare spul, nog nooit bij niks meegemaakt:p Ik voel mij een beetje onoverwinnelijk gevoel zo wahahaaaaaaaaaa:D precies pissig en zelfzeker... We zullen zien wat het geeft de komende dagen:)
Bedankt voor't complimentje Carbonfibre my bro;)

4mg is ook gewoon too much bro :P eens kijken hoe gek je gaat worden binnen paar dagen hahahaha

haha ken het gevoel ik had het ook eerste maal tren en zat dan op 400mg
En dan korte esters maar te vroeg gezet dus zat eigenlijk op 900 tren :P werd ook beetje crank toen kwamen ook de maagzuren

4 mg inject MT lijkt me ook echt te veel, een beest ga je worden echt!!! ik ga op 5mg caps maar die zijn onder gedoseerd injecs zijn vaak de ekte mgmen .. je moet niet dood neervallen hoor..kijk uit met dit spul

over dat oral tren wat is daar nou anders aan als gewoon tren e gewoon normaale dan ? ben een beetje nieuwschierig geworden

4mg is ook gewoon too much bro :P eens kijken hoe gek je gaat worden binnen paar dagen hahahaha

Wahahaaaaaaaaaa... het gaat nu al iets beter het heeft zijn momenten en kuren die Duivelse Methyl tren:alien:

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 19:41 ----------

haha ken het gevoel ik had het ook eerste maal tren en zat dan op 400mg
En dan korte esters maar te vroeg gezet dus zat eigenlijk op 900 tren :P werd ook beetje crank toen kwamen ook de maagzuren

Bro ik heb altijd heel erg last van maagzuur! Maar sinds ik IF doe en mijn maag kei-lang geen voedsel binnen krijgt... Is het probleem gewoon verdwenen:)

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 19:42 ----------

4 mg inject MT lijkt me ook echt te veel, een beest ga je worden echt!!! ik ga op 5mg caps maar die zijn onder gedoseerd injecs zijn vaak de ekte mgmen .. je moet niet dood neervallen hoor..kijk uit met dit spul

Bedankt voor je bezorgdheid bro... ik zal uitkijken als het te erg wordt en eventueel terug op 2mg maar nu is het nog te houden maar ja... we hebben nog 13dagen te gaan op Methyl tren/test-P:D

wat is IF wat sexy gebruikt in combinatie met AS?

over dat oral tren wat is daar nou anders aan als gewoon tren e gewoon normaale dan ? ben een beetje nieuwschierig geworden

Raymon88 ik ben bezig met de Injecties van Methyl-tren (Metribolone) Maar voor antwoord te geven op uw vraag: Die capsules is een kortwerkende ester dus dat wil zeggen dat het direct werkt en binnen een paar dagen al uit je systeem is tegenover Tren-e want dat is een lange ester die pas na 4weken ongeveer begint te werken en in sommige gevallen na 6weken pas:p En het duurt 2weken tot het uit je systeem is:D
Met die orale-tren capsules kan je op 4weken tijd gainen waar je bij Tren-E 8 tot 10 weken moet doen:)
En heel eerlijk gezegd die capsules hoe slecht mensen ze ook vinden, ik was er beter op gegaan dan op Tren-E.
Ik hoop dat je nu al meer duidelijkheid hebt en zo niet dan vraag je maar raak:D
By the way welkom op deze eindeloze Log :p

en als je die cabs nou neemt de eerste 3 a 4 weken van me kuur en onder tussen ook tren e spuit zou dat dan goed gaan of zou dat te veel van het goede worden :P this ma een idee maar als ik dat zo lees heb je dan al vanaf het begin gains hahaha

Zijn wel meer die starten met MT tabs en dan overgaan op tren e

okeej ma als ik dan van week 1-4 tren cabs neem en 1-10 tren e en 1-12 test e 8-12 winstrol tabs zou dat dan goed gaan of is het te veel van het goede ?

---------- Post toegevoegd Sat 4 Aug 2012 om 21:32 ----------

word trouwens wel eerste keer tren

Maaar je kan beter afsluiten met het sterkste en dat is MT, winny als start nemen.

waarschijnlek is de vraag al gesteld maar wrm denk je dat Stallone tren gebruikt ???

dus in plaats van de mt eerste 4 weken te doen dan vanaf week 8 tot 12 mee laten lopen? en winny de eerste 4 weken of zit ik nu helemaal verkeert :P of die mt gewoon langer vanaf week 8 door laten lopen dan tot 12 ?

Laatst bewerkt:
en als je die cabs nou neemt de eerste 3 a 4 weken van me kuur en onder tussen ook tren e spuit zou dat dan goed gaan of zou dat te veel van het goede worden :P this ma een idee maar als ik dat zo lees heb je dan al vanaf het begin gains hahaha

Niet doen bro;) Als je met die capsules begint dan zijn je receptoren direct verzadigd en gain je niks meer van die Tren-e;) Kickstart met korte esters en eindig met Orale-tren:p
Als je dan ge-plateaut bent dan maak je alsnog gains met die capsules :)

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 00:51 ----------

Maaar je kan beter afsluiten met het sterkste en dat is MT, winny als start nemen.

nou dat is pas een goede raad, luister maar naar Carbonfibre hij heeft 100% gelijk;) Maar als start zou ik geen capsules nemen want het wordt te zwaar voor je lever... ik zou korte esters nemen maar ja... je moet tegen prikken kunnen :D

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 00:52 ----------

waarschijnlek is de vraag al gesteld maar wrm denk je dat Stallone tren gebruikt ???

Stallone gebruikt naar mijn weten HGH hij is aan de grens gepakt met het smokkelen van groeihormonen:p
Ik heb de titel bedacht omdat het gewoon leuk rijmt:D

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 00:53 ----------

dus in plaats van de mt eerste 4 weken te doen dan vanaf week 8 tot 12 mee laten lopen? en winny de eerste 4 weken of zit ik nu helemaal verkeert :P of die mt gewoon langer vanaf week 8 door laten lopen dan tot 12 ?

Kan je doen maar alsnog zeg ik U dat je beter die winny eruit kan laten maar je doet maar waar je zin in hebt dat doe ik ook trouwens:)

wat bedoel je met zoetstof broeder? ik zou niks drinken buiten water in je fasting state! Training in de ochtend is het beste bro... dan heb je nog veel tijd achteraf om andere leuke dingen te doen:D Het valt zeker mee, het is niet dat je minder kracht gaat hebben ofzo... er zit nog eten in je systeem van de vorige dag:p Ik neem Aminozuren bro... 4pillen 3x per dag maar ik doe het wel vanaf het moment dat ik mag eten en niet tijdens mijn vasten, zeg maar het zekere voor het onzekere;)
Mag ik nog een Tip geven bij IF? Van't moment dat je mag eten begin met een eiwitshake omdat je vanaf het moment dat je mag eten een grote insulinepiek zult hebben... ik doe er meestal dan een schep extra Whey in om er vollop van te profiteren:D

Aah dus ook geen bcaa's smorgens rond training.
Goed nieuws,wou het dus liever zonder.

Ik doe zoetstof in een men groene thee maar voor de rest volle bak water idd.
Heb meestal voor dat ik begin te eten zoveel water op dus das 's nachts niet meer opstaan om nr het toilet te gaan :D.

Thanks vr de eiwitshake tip.

oh lol. oke bedankt voor je snelle reactie verder leuke thread om te volgen

oh lol. oke bedankt voor je snelle reactie verder leuke thread om te volgen

thanx bro en welkom aan boord ik zal binnenkort iets nieuws moeten onthullen hier op DBB:D

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 09:32 ----------

Aah dus ook geen bcaa's smorgens rond training.
Goed nieuws,wou het dus liever zonder.

Ik doe zoetstof in een men groene thee maar voor de rest volle bak water idd.
Heb meestal voor dat ik begin te eten zoveel water op dus das 's nachts niet meer opstaan om nr het toilet te gaan :D.

Thanks vr de eiwitshake tip.

Ja dat is wel gemakkelijk :D Die eiwitshake volscheppen en opzuipen:p

Terug
Naar boven