MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Kan je doen maar alsnog zeg ik U dat je beter die winny eruit kan laten maar je doet maar waar je zin in hebt dat doe ik ook trouwens:)

ja dan laat ik de winny er uit volg ook liever het advies op :P ma meestal zoon beetje het einde van de kuur gain je vrij weinig tot niks en dat wil ik eigenlijk voor komen vandaar :P dat ik ook vraag waneer zal ik de oral tren er bij nemen hahaha :P en waneer begin je dan aan de nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
ja dan laat ik de winny er uit volg ook liever het advies op :P ma meestal zoon beetje het einde van de kuur gain je vrij weinig tot niks en dat wil ik eigenlijk voor komen vandaar :P dat ik ook vraag waneer zal ik de oral tren er bij nemen hahaha :P en waneer begin je dan aan de nakuur.

Zo zou ik het doen:

1-10 Tren-E
1-12 Test-E
8-12 Orale-Tren
14-18 Arofixen ;)

De dosis kan ik je geen raad in geven bro maar ik zou Test op 250mg (1ml) houden en de tren op 300mg (1.5ml) of als het je eerste kuur niet is 400mg (2ml) Tren. Maar hoger zou ik echt niet gaan bro want je gaint perfect op 400mg:D De reden dat ik Tren hoger zou doseren dan test is om droger te worden en kwaliteitsgains te maken, Tren aromatiseerd niet maar Test als je die hoog dosseerd wel:D

aah tnx hier kan ik veel mee man is niet me eerste kuur ma wel eerste keer tren ma doe het liever in 1x goed :P dan doe ik de test gewoon op 1 ml en tren op 2 ml dan heb jij bij deze mijn volgende kuur samen gesteld hahah ma dit is dan 1x in de week prikken of zou ik het om de 5 dagen doen

aah tnx hier kan ik veel mee man is niet me eerste kuur ma wel eerste keer tren ma doe het liever in 1x goed :P dan doe ik de test gewoon op 1 ml en tren op 2 ml dan heb jij bij deze mijn volgende kuur samen gesteld hahah ma dit is dan 1x in de week prikken of zou ik het om de 5 dagen doen

1x om de week (7dagen) gewoon bro... anders is de dosis nog meer als je om de 5dagen zet... Enanthaat esters zijn er voor gemaakt om 1x per week te zetten maar er zijn er die de dosis splitsen en het 2x per week zetten voor stabielere bloedwaarden maar ik zou het niet doen bro:)
Ook als je ze om de 5dagen zou zetten dan heb je minder gear en is je kuur sneller afgelopen... En het is "on the long run" met enanthaat esters dat je pas goed staat... Ik bezie het zo altijd: eerste 7weken gain je het beste en dan de laatste weken bijna niet meer maar het doet wel iets het product, het werkt je meer af vind ik.
Dus vanaf week 7 word je uitgelijnder en mooier gevormd:)

okeej tnx dan hou ik het ook gewoon bij 1 keer in de 7 dagen word pas in de winter dus duurt nog effe ma heb het opgeslagen en dit word hem zkr tnx voor de info enzo

1x om de week (7dagen) gewoon bro... anders is de dosis nog meer als je om de 5dagen zet... Enanthaat esters zijn er voor gemaakt om 1x per week te zetten maar er zijn er die de dosis splitsen en het 2x per week zetten voor stabielere bloedwaarden maar ik zou het niet doen bro:)
Ook als je ze om de 5dagen zou zetten dan heb je minder gear en is je kuur sneller afgelopen... En het is "on the long run" met enanthaat esters dat je pas goed staat... Ik bezie het zo altijd: eerste 7weken gain je het beste en dan de laatste weken bijna niet meer maar het doet wel iets het product, het werkt je meer af vind ik.
Dus vanaf week 7 word je uitgelijnder en mooier gevormd
:)
Hier kan ik me wel in vinden bij mij is het ook zo.
Mijn gewicht blijft dan stabiel maar je word iets droger en je bouw
veranderd helemaal je gewicht hetzelfde maar je oogt veel breder.

okeej tnx dan hou ik het ook gewoon bij 1 keer in de 7 dagen word pas in de winter dus duurt nog effe ma heb het opgeslagen en dit word hem zkr tnx voor de info enzo

your welcome bro!

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 11:39 ----------

Hier kan ik me wel in vinden bij mij is het ook zo.
Mijn gewicht blijft dan stabiel maar je word iets droger en je bouw
veranderd helemaal je gewicht hetzelfde maar je oogt veel breder.

Dat is precies wat ik bedoel makker:D Wij begrijpen elkaar goed op die vlak:p

nou sexy, ik maak men kuur af @ 10 weken en dan houd ik het voor gezien eerst. ben best wel zeker dat men gear fake/underdosed is..

verneem nog egt bijna niets terwijl ik eet niet normaal.. me neef heeft exact hetzelde met dezelfde batch van het zelfde merk..

denk dat het wachten word voor mij, tot feb/maart en dan 600tren/250test of korte esters

nou sexy, ik maak men kuur af @ 10 weken en dan houd ik het voor gezien eerst. ben best wel zeker dat men gear fake/underdosed is..

verneem nog egt bijna niets terwijl ik eet niet normaal.. me neef heeft exact hetzelde met dezelfde batch van het zelfde merk..

denk dat het wachten word voor mij, tot feb/maart en dan 600tren/250test of korte esters

Das rot om te horen bro:( Ik zou gewoon korte esters nemen en een kuur van 6weken inelkaar steken ofzo... dan heb je tenminste je verlangde gains op een kortere termijn:)
Dat is echt jammer bro, ik zou dan overwegen om bij iemand anders te kopen in dat geval.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 11:53 ----------

Ik vind het écht grof dat sommige mensen rommel verkopen!!! Je steekt er zoveel geld in en dan nog eens die voeding die je allemaal moet kopen voor maanden... En dan merk je op't einde dat de Gear Fake is:eek:
Ik vind dat zo'n mensen gestraft moeten worden:cool:

Laatst bewerkt:
dat doe ik sowieso, maat van me verkoopt het ook kost me alleen wel zon 12.5/17.5 meer per vial ( lange ester dan)

vind dit inderdaad k*t.. maarja si niet anders

ja dit was een zure 200euro hahah

ja dit was een zure 200euro hahah

Als je 100% zeker bent van je manier van aanpak tijdens een kuur. Dan zou ik van mijn dak gaan maken bij mijn supplier als ik van jou was;)
Ik vind dat hij jou goeie gear moet nasturen bro! Ik zou het doen moest ik een supplier zijn maar ja wie ben ik...;)

probleem is dat hij zon 200km van me af woont, die kans dat ik dat krijg is vrijwel nihil denk ik, zal hem deze week is een mail sturen.

probleem is dat hij zon 200km van me af woont, die kans dat ik dat krijg is vrijwel nihil denk ik, zal hem deze week is een mail sturen.

Zeker doen bro... En als hij je niet vertrouwt op je woord dan kan je de relatie beter beindigen want er is in mijn ogen niks zo belangerijk als vertrouwen in zo'n zaken;)
Hij moet jou blindelings kunnen vertrouwen op jouw woord en omgekeerd ook i.v.m de gear want je leven hangt er wel van af hé;) Als hij iets slecht verkoopt en je weet niet wat erin zit dan kan je ziek worden of in je graf liggen:D

Heej broer, voel je je nog steeds zo krachtig als een beer net als gister?..hoe is de stand van zaken nu omtrent MT?

Heej broer, voel je je nog steeds zo krachtig als een beer net als gister?..hoe is de stand van zaken nu omtrent MT?

Supergeil maar vandaag voelde ik mij helaas niet zo oppermachtig:D
Ik heb deze weekend gerust maar morgenvroeg is het armdag;)
om 09:00uur ben ik op de training en om 08:00uur shas ik er een 4mg Methyl in samen met 100mg test-P:D Ik zal met de Z-barbell eens skull crushers met 25kilo langs iedere kant proberen:p 20kilo iedere kant heb ik al eens 6x voorelkaar gekregen:D

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 00:51 ----------

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 00:52 ----------

Stallone gebruikt naar mijn weten HGH hij is aan de grens gepakt met het smokkelen van groeihormonen:p
Ik heb de titel bedacht omdat het gewoon leuk rijmt:D

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 00:53 ----------

Beetje respect is wel op zen plaats zen zoon is net overleden, tren is lekker man zo sterk als een beest ;) men combo is tren/deca een spuit van 5ml in de kont lange esther is weinig prikken ;) en fok test dat je zogezegd bij elke kuur hoog moet doseren

Beetje respect is wel op zen plaats zen zoon is net overleden

Wat is daar nu onrespectvol aan.
Der bestaat ook zo iets als overdrijven he delicaat bloempje:).

OT: Trunks,vindt ge de injects beter als de caps nu ze goed inslaan?
Ah en doet ge uw cardio ook na uw training of op niet-trainingsdagen?

Laatst bewerkt:
Beetje respect is wel op zen plaats zen zoon is net overleden, tren is lekker man zo sterk als een beest ;) men combo is tren/deca een spuit van 5ml in de kont lange esther is weinig prikken ;) en fok test dat je zogezegd bij elke kuur hoog moet doseren

Mijn toppic bestaat al van voor zijn zoon overleden is;) Ten 2de who gives a ****??? Moet ik respect hebben voor Stallone omdat hij een bekende leuke acteur voor u is? Toen mijn moeder in 2006 aan kanker is gestorven in't ziekenhuis voor mijn ogen toen kon het ook niemand iets malen;)
Maar bij een bekende figuur in de wereld moeten we direct buigen en respect hebben? kan mij geen fluit schelen maat ookal doet hij ook bodybuilding!
Tren/deca heb ik al eens stiekem uitgeprobeerd en het vocht van deca overheerste langs alle kanten dus je gaat er nog wel spijt van krijgen maar probeer het zeker eens zelf en zet achteraf foto's voor ons neer:p

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 08:38 ----------

Wat is daar nu onrespectvol aan.
Der bestaat ook zo iets als overdrijven he delicaat bloempje:).

OT: Trunks,vindt ge de injects beter als de caps nu ze goed inslaan?
Ah en doet ge uw cardio ook na uw training of op niet-trainingsdagen?

bro dat weet ik je te vertellen binnen 10dagen als het afgelopen is met die kuur:D Het kan opeens zijn effecten geven:p Ik zie wel dat mijn borst mooi begint te worden... armen zijn door mijn cut een beetje kleiner geworden dus hoop ik dat ze nog snel groeien:D

Terug
Naar boven