Fitness Seller

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

geef nu maar weer eens een goede update!

• Topic Starter Topic Starter
geef nu maar weer eens een goede update!

Ja bro wat kan ik zeggen, ik heb vandaag mijn bestelling van Body&fitshop gekregen... ik heb dus "Hydroxystim"(musletech) en "creatine Ethyl ester capsules van B&F besteld... Ik heb ze genomen voor de training en ik moet zeggen als ik terug kwam van mijn training... Kon ik geen hap meer door mijn keel krijgen van die Hydroxystim:mad: Volgens mij vermager je er zo mee:p haha... door gewoon geen honger te hebben.
Het was geen echte knaltraining maar kon er wel door... Ik had wel echt een serieuze bangelijke pomp van die shizzle moet ik toegeven:eek:
Meer kracht of uithouding niet... Wel dat mijn spieren snel waren volgepompt en zo had ik dus moeite met mijn armen te plooien bij triceps-oefeningen.
Mijn vetpercentage is nog hetzelfde ongeveer... Het blijft hangen maar ja... niet vergeten ik ben 1week ziek geweest en heb niet kunnen trainen dus zoveel kan er ook niet gebeuren dan;)
Het komt wel goed... Oh, ja mss ook wel interessant om te weten ik weeg momenteel 72.5kilo en zie geen verhoging van BF dus das wel positief:)

Eventjes melden dat ik gisteravond vreselijke buikkrampen heb gehad van die Hydroxystim... Ongelovelijke pijn in mijn buik voor uren lang! Ik heb het vandaag niet genomen om te zien of ik het niet van die CEE creatine heb ;) Maar tot nu toe geen last gehad... Ik ben dus heel zeker dat het van die product is. Misschien kan het zijn omdat ik het op lege maag heb genomen maar dat betwijfel ik zeer! Ik moest de eerste 2dagen 1capsule nemen en dan pas 2capsules maar ik ben er niet geraakt omdat ik het niet heb durven nemen door die hevige buikkrampen. Ik ga morgenavond trainen en neem na het eten direct 2pillen in en hou jullie op de hoogte, o,ja: ik heb gisteravond ook heel erg gezweten in bed en ik denk dat het van die Hydroxystim komt... Zo heb ik bij nog geen enkele kuur gezweet.

Eventjes melden dat ik gisteravond vreselijke buikkrampen heb gehad van die Hydroxystim... Ongelovelijke pijn in mijn buik voor uren lang! Ik heb het vandaag niet genomen om te zien of ik het niet van die CEE creatine heb ;) Maar tot nu toe geen last gehad... Ik ben dus heel zeker dat het van die product is. Misschien kan het zijn omdat ik het op lege maag heb genomen maar dat betwijfel ik zeer! Ik moest de eerste 2dagen 1capsule nemen en dan pas 2capsules maar ik ben er niet geraakt omdat ik het niet heb durven nemen door die hevige buikkrampen. Ik ga morgenavond trainen en neem na het eten direct 2pillen in en hou jullie op de hoogte, o,ja: ik heb gisteravond ook heel erg gezweten in bed en ik denk dat het van die Hydroxystim komt... Zo heb ik bij nog geen enkele kuur gezweet.

precies dezelfde klachten heb ik gehad van dexaprine werd snachts wakker en ging kapot van de pijn in me maag vervolgens een half uur op de wc gezeten haha dus nooit meer genomen...

precies dezelfde klachten heb ik gehad van dexaprine werd snachts wakker en ging kapot van de pijn in me maag vervolgens een half uur op de wc gezeten haha dus nooit meer genomen...

Ja bro, het was bij mij verschrikkelijk!!! Ik heb dit nog nooit meegemaakt... Ik heb 110pillen + 18 in een klein potje er gratis bij:( Ik hoop echt dat het niet voorvalt en dat ik mijn supliment echt kan uitnemen want ik heb het gevoel dat ik er echt droger mee ga worden. Tja... Morgenavond na de training na het werk weet ik meer te zeggen:D Deze keer zal ik zorgen dat ik gegeten heb;)

intermitted fasting: houd in je vast 16 uur en je eet 8 uur dus je hebt een vast eet window

Oke ik heb 2capsules Hydroxystim na het eten deze keer genomen and guess what??? Geen enkele probleem tot nu toe en heb nog daarna gegeten ookal was mijn eetlust veel minder;)
Dus geen verdere klachten bro... Alles oke hier:p
inderdaad frustrerend met IF om gewicht te verliezen en kleiner te lijken haha... :D Maar maakt niet uit op't einde zijn wij droog en groot w8 maar af;)
Dit is hoe het moet als je overtollige vet hebt als ons:p

haha mooi om te horen dat het toch een andere rden had....
maar ik ben nu lekker aan bulken het wintervachtje mag er weer op haha:P
hoeveel % sta je nu ongeveer?

haha mooi om te horen dat het toch een andere rden had....
maar ik ben nu lekker aan bulken het wintervachtje mag er weer op haha:P
hoeveel % sta je nu ongeveer?

12% ongeveer... Het gaat niet zo snel voor mij meer:(
Maar ook met die 1week dat ik heb gemist omdat ik zo ziek was, daarmee heb ik tijd verloren want 1week bij mij = 5 trainingen;)
Ik denk dat het wat langer dan verwacht gaat duren om die 6pack mooi te laten uitkomen. Maar het is niet erg ik blijf doorzetten tot het lukt:D
Ik eet tegenwoordig tijdens mijn cut op onderhoud en doe de rest met cardio i.v.m geen spierverlies meer te hebben:) En het lukt goed ik ben zelfs een beetje bijgekomen in mijn schouders door op onderhoud te eten ON cycle

op 12% moet je je abs toch wel kunnen zien, ik sta nu op 14 ofzo en als ik span staan ze er hoor.

op 12% moet je je abs toch wel kunnen zien, ik sta nu op 14 ofzo en als ik span staan ze er hoor.

kijk enkele pagina's terug bro... ze komen er alle 4 uit maar de 5de en 6de zie ik nog niet omdat het bedekt is door een laagje vet waar ik momenteel tegen ben aan't strijden:D

Het is ongelovelijk de laatste tijd pffff...:( Al 3keer achterelkaar een ontsteking op mijn injectiespot (schouder) Eerst rechtse schouder en dan linkse schouder en nu terug rechts:treuren:
Ik ga mijn laatste injectie ergens anders moeten zetten hoe erg ik er ook tegen ben... Ik denk dat ik in de glutes ga zetten want in de quads heb ik nog nooit gezet en heb ik geen ervaring mee dus dat kan zeker dan tegenvallen.
Weet iemand misschien hoe dat het komt dat ik de ene ontsteking na de andere aan't krijgen ben? Want ik zet al bijna 6maand in de schouders en nu de laatste 3 weken heb ik altijd prijs:o
Heeft iemand hier een onderbouwend verklaring voor? Zodat ik het kan meiden in de toekomst

Heb geen onderbouwing, maar zijn gewoon overbelaste injectiespots bro.

Als je zoveel blijft injecteren in dezelfde spots krijg je zowiezo vroeg of laat problemen.

Zou je schouders toch echt met rust laten nu.

Heb geen onderbouwing, maar zijn gewoon overbelaste injectiespots bro.

Als je zoveel blijft injecteren in dezelfde spots krijg je zowiezo vroeg of laat problemen.

Zou je schouders toch echt met rust laten nu.

Bro je hebt ****ing gelijk man!
volgende zaterdag in de glutes gewoon zoals back in the good old days:D

6 maanden?:O zo lang haha
hoe lang moet je nog? nog 1 week?

Trunks heb je ook last van benen die vollopen enzo na even wandelen?

Net even naar de krantenwinkel geweest hier dichtbij.

Scheenbenen liepen vol en stonden op ontploffen.
Hurts like a b*ch,alsof ik de dodenmars achter de rug heb ofzo:D.

6 maanden?:O zo lang haha
hoe lang moet je nog? nog 1 week?

mijn laatste zit er in dus ik ben er vanaf:p

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 10:40 ----------

Trunks heb je ook last van benen die vollopen enzo na even wandelen?

Net even naar de krantenwinkel geweest hier dichtbij.

Scheenbenen liepen vol en stonden op ontploffen.
Hurts like a b*ch,alsof ik de dodenmars achter de rug heb ofzo:D.

Nee dat heb ik niet bro, hoe komt het?
Injecteer je in je glutes? Als dat het geval is: dan weet ik dat het mogelijk is om uitstralende pijn te krijgen in je benen daarvan want daar heb ik ook altijd last van. Een andere heeft het niet en de andere weer wel haha:D
Ik heb niet alleen een stijve pijnlijke bil die soms verkrampt als ik er op ga zitten, maar ook benen die stijver worden en soms verkrampen, das de reden dat ik het altijd in mijn schouders liever doe dan heb ik normaal gezien geen krampen of stijfheid

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven