vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij vermager je er zo mee
haha... door gewoon geen honger te hebben.

Maar tot nu toe geen last gehad... Ik ben dus heel zeker dat het van die product is. Misschien kan het zijn omdat ik het op lege maag heb genomen maar dat betwijfel ik zeer! Ik moest de eerste 2dagen 1capsule nemen en dan pas 2capsules maar ik ben er niet geraakt omdat ik het niet heb durven nemen door die hevige buikkrampen. Ik ga morgenavond trainen en neem na het eten direct 2pillen in en hou jullie op de hoogte, o,ja: ik heb gisteravond ook heel erg gezweten in bed en ik denk dat het van die Hydroxystim komt... Zo heb ik bij nog geen enkele kuur gezweet.Eventjes melden dat ik gisteravond vreselijke buikkrampen heb gehad van die Hydroxystim... Ongelovelijke pijn in mijn buik voor uren lang! Ik heb het vandaag niet genomen om te zien of ik het niet van die CEE creatine hebMaar tot nu toe geen last gehad... Ik ben dus heel zeker dat het van die product is. Misschien kan het zijn omdat ik het op lege maag heb genomen maar dat betwijfel ik zeer! Ik moest de eerste 2dagen 1capsule nemen en dan pas 2capsules maar ik ben er niet geraakt omdat ik het niet heb durven nemen door die hevige buikkrampen. Ik ga morgenavond trainen en neem na het eten direct 2pillen in en hou jullie op de hoogte, o,ja: ik heb gisteravond ook heel erg gezweten in bed en ik denk dat het van die Hydroxystim komt... Zo heb ik bij nog geen enkele kuur gezweet.
precies dezelfde klachten heb ik gehad van dexaprine werd snachts wakker en ging kapot van de pijn in me maag vervolgens een half uur op de wc gezeten haha dus nooit meer genomen...
Ik hoop echt dat het niet voorvalt en dat ik mijn supliment echt kan uitnemen want ik heb het gevoel dat ik er echt droger mee ga worden. Tja... Morgenavond na de training na het werk weet ik meer te zeggen
Deze keer zal ik zorgen dat ik gegeten heb

ben nu met IF bezig om me vet weg te werken om vervolgens met IF langzaam te bulken naar de zomer toe, maar het is nogal demotiverend om een beetje gewicht in te leverenhaha
Geen enkele probleem tot nu toe en heb nog daarna gegeten ookal was mijn eetlust veel minder

Maar maakt niet uit op't einde zijn wij droog en groot w8 maar af

haha mooi om te horen dat het toch een andere rden had....
maar ik ben nu lekker aan bulken het wintervachtje mag er weer op haha
hoeveel % sta je nu ongeveer?

En het lukt goed ik ben zelfs een beetje bijgekomen in mijn schouders door op onderhoud te eten ON cycleop 12% moet je je abs toch wel kunnen zien, ik sta nu op 14 ofzo en als ik span staan ze er hoor.

Al 3keer achterelkaar een ontsteking op mijn injectiespot (schouder) Eerst rechtse schouder en dan linkse schouder en nu terug rechts

Heb geen onderbouwing, maar zijn gewoon overbelaste injectiespots bro.
Als je zoveel blijft injecteren in dezelfde spots krijg je zowiezo vroeg of laat problemen.
Zou je schouders toch echt met rust laten nu.

6 maanden?:O zo lang haha
hoe lang moet je nog? nog 1 week?

Trunks heb je ook last van benen die vollopen enzo na even wandelen?
Net even naar de krantenwinkel geweest hier dichtbij.
Scheenbenen liepen vol en stonden op ontploffen.
Hurts like a b*ch,alsof ik de dodenmars achter de rug heb ofzo.