AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

trunks die off gaat:O de wonderen zijn de wereld nog niet uit! haha
hoe lang ga je nakuren en met wat?
en komen er nog before and after pics?

Trunks gaat off Apocalypse 2012 Maya.

Toen ik stopte met roken na 15 jaar kwam die fukushima ramp meteen. :p

• Topic Starter Topic Starter
Jongens wat vinden jullie ervan? ben ik vooruit gegaan bij die abs? ik weet dat ik nog altijd geen 6pack heb zoals het zou moeten maar ik denk wel dat ik een stuk lager in vet zit nu dan ervoor.... Jammer dat het tot nu toe nog niet gelukt is om die 6pack te bemachtigen maar ik denk wel dat ik er bijna ben en ik heb nog 2weken te gaan voor mijn nakuur begint:)
Jullie mogen zeggen wat jullie willen maar het is echt niet zo gemakkelijk voor mij en dit was mijn 1ste cut ooit... Ik heb mijn reet afgezweet in de Gym door dingen te doen die ik niet graag doe onderandere (cardio en buikspieren en dîeet)
Dit is het resultaat tot nu toe en ik blijf doorgaan en geef de moed toch nooit op tot ik die 6pack heb! Niet voor de chicks want ik ben al 6jaar samen en heb al een dochter van 4jaar;) Maar gewoon voor mezelf voor mijn ego om te bewijzen dat ik het kan:D
Als ik op 8% kom te staan gooi ik er een dikke cleanbulk bovenop!!!
Hopelijk volgende zomer 85kilo zoals voordien maar deze keer shredded hopefully:D
Guys zeg jullie gedachten maar en laat jullie maar gaan want het maakt mij toch niet uit als er noobs zijn die het denken beter te kunnen want ik weet wat ik heb moeten doormaken:p

121020-154936.png

121020-155057.png

121020-155252.png

Rambo 5th Blood, ziet er netjes uit zo is toch goed? nu gaan nakuren en kijken wat er nu allemaal gebeurd maar waarschijnlijk pak jij toch nog een kuurtje denk ik.

trunks die off gaat:O de wonderen zijn de wereld nog niet uit! haha
hoe lang ga je nakuren en met wat?
en komen er nog before and after pics?

wahahaaaaaaaaaaaa:roflol:

Bro ik ga nakuren met arofixen 8weken lang en ik zie wel achteraf:)

Before pics heb ik misschien nog maar weet dit niet zeker, maar er komen zeker foto's van nu.

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 16:15 ----------

dat had je niet gedacht hé bro:p

---------- Post toegevoegd Sat 20 Oct 2012 om 16:17 ----------

Rambo 5th Blood, ziet er netjes uit zo is toch goed? nu gaan nakuren en kijken wat er nu allemaal gebeurd maar waarschijnlijk pak jij toch nog een kuurtje denk ik.

Denk je dat ik nu lager dan 13% sta bro?
nog een kuurtje pakken? :eek: Wahahaaaaaaaaaaa :hahaha:
Wanneer denk je dan dat ik dat ga doen? hihi... :D

Ik denk het wel, maar ik heb geen verstand van %, en wanneer jij dat gaat doen? waarschijnlijk al binnen 9 maanden schat ik.

Ik denk het wel, maar ik heb geen verstand van %, en wanneer jij dat gaat doen? waarschijnlijk al binnen 9 maanden schat ik.

9 maanden bro:eek: Bedoel je niet 9 dagen:p
Nee bro serieus nu... Langer dan 4maanden ga ik niet off:D Ik hoop dat ik de 4maanden uit zal houden hihi:p
Als je mij binnenkort nog een kuurlog ziet openen dan weet je dat de roids are taking over my brains:D

je staat er goed bij hoor!
ben beneiuwd wat het volgende word haha

9 maanden bro:eek: Bedoel je niet 9 dagen:p
Nee bro serieus :pnu... Langer dan 4maanden ga ik niet off:D Ik hoop dat ik de 4maanden uit zal houden hihi
Als je mij binnenkort nog een kuurlog ziet openen dan weet je dat de roids are taking over my brains:D

dit herken ik haha, ga zelf 1 november ook weer beginnen, wel gewoon test only op 2ml, vertrouwde bron nu. vertrouw mensen op het internet niet zo meer.

hoelang ben je nu in totaal on geweest? en wat heb je allemaal gepakt?
denk niet dat alleen 8 weekjes arofixen genoeg zal zijn in jou geval..

dit herken ik haha, ga zelf 1 november ook weer beginnen, wel gewoon test only op 2ml, vertrouwde bron nu. vertrouw mensen op het internet niet zo meer.

ik ben blij om dat te horen, je moet idd niet iedereen zomaar vertrouwen;)

---------- Post toegevoegd Sun 21 Oct 2012 om 20:40 ----------

hoelang ben je nu in totaal on geweest? en wat heb je allemaal gepakt?
denk niet dat alleen 8 weekjes arofixen genoeg zal zijn in jou geval..

6maand ongeveer... we zullen zien wat het gaat geven ik hou jullie op de hoogte;)
Jij denkt dat het niet genoeg gaat zijn maar je bent niet zeker toch? :D
Ik heb geleerd om niet zoveel meer te geloven van wat anderen zeggen en van wat ik lees op't internet. Theorie en praktijk is iets heel anders heb ik ondervonden

misschien herstel jij wonderbaarlijk snel wie weet, ik ben overigens zelf 6 maanden on geweest.

misschien herstel jij wonderbaarlijk snel wie weet, ik ben overigens zelf 6 maanden on geweest.

En welke kuurtjes heb jij dan genomen en welke nakuur? en voor hoeveel weken en hoelang duurde je herstel? en hoe weet jij wanneer je terug hersteld bent:p
Ik ken iemand die al jaren kuurt met testo en deca en nooit nakuurd waaronder hij zelfs getrouwt is en geen problemen ondervind en soms kuurt hij 4weken erna terug voor 10weken lang en hij doet dit al jaren op gevoel... Ik weet dat het niet goed is en ik zou het nooit zo doen maar ik zie dat hij altijd vrolijk is en van niks last heeft. Dus ik wil het zelf wel meemaken en zelf ervaren, maar maak je geen zorgen de mensen hier kennen mij en weten dat ik alles eerlijk vertel;)
Moest ik problemen ondervinden dan zal ik het wel vermelden na mijn nakuur.
o,ja: zelfde bij Methyl-tren iedereen zegt je trekt het niet mentaal en blablablaaaa... Mijn maat heeft het als eerste kuur gebruikt en ik heb het zelfs op 6mg genomen voor een lange tijd en ik heb niks ondervonden van die onzinverhaaltjes:p
Ik heb ook gekuurd als 1ste kuur met Tren-E en Test-E en achteraf heb ik deze site leren kennen en leesde ik dat het een veel te zware kuur is om mee te beginnen en mentaal een killer is! Toen ik dat leesde schoot ik in mijn lach maat want dat viel zo mee hoor:D
Ik weet niet of mensen hun gewoon veel te veel aanstellen ofzo of elkaar napapagaaien zonder het ooit in hun leven gezien te hebben dus laat staan al geprobeerd. Ik weet alleen dat mijn lichaam veel aankan en ik ken mijn lichaam ondertussen al en ik heb nogal OFF geweest na kuurtjes te pakken en die dipje en blablabla... Is voor mij een fabeltje waar ik niks last van heb gehad:p
Dus mijn conclusie... Niks meer geloven wat je leest tot je het zelf hebt geprobeerd! Wil je het niet proberen dan heb je niks te zoeken in de AAS-sectie bro ;)

sta nu in dubio

kan GoudenG en gsis krijgen via 1 maat, en die merken zou ik liever niet doen + is 15euro duurder, maar krijg van hem wel garantie dat het goed is en ik anders terug kan komen.

bij iemand anders die ik al 1.5jaar ken van trainen die heeft alles en is goedkoper alleen ik denk dat de garantie daar wat minder is..

die 15euro zou me niet boeien, tis meer dat ik goudengear niet meer vertrouw en gsis ook 50% troep is als ik in echt/nep kijk
( mag geen merken noemen maar je begrijp zo vast wel wat ik bedoel)
gvd:p

Waarom mag je eigenlijk geen merken noemen.

Zodat er niet een soort van reclame gemaakt kan worden, verschillende ug merken kunnen dan heel veel fake logies aanmaken, en dan mega resultaten bij hun gear plaatsen. Of juist hele slechte resultaten bij andere merken.

Lol daar had ik niet eens aan gedacht, want die gasten zitten natuurlijk ook hier ja.

Terug
Naar boven