MuscleMeat

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

sta nu in dubio

kan GoudenG en gsis krijgen via 1 maat, en die merken zou ik liever niet doen + is 15euro duurder, maar krijg van hem wel garantie dat het goed is en ik anders terug kan komen.

bij iemand anders die ik al 1.5jaar ken van trainen die heeft alles en is goedkoper alleen ik denk dat de garantie daar wat minder is..

die 15euro zou me niet boeien, tis meer dat ik goudengear niet meer vertrouw en gsis ook 50% troep is als ik in echt/nep kijk
( mag geen merken noemen maar je begrijp zo vast wel wat ik bedoel)
gvd:p

Komt dat door die discussie die er hier gevoerd is erover?
Moet zeggen veel ervan is best wel overdreven en vermoedt dat er veel reclame van is.Was zelf ook even ontevreden maar moet zeggen dat ik te hard heb geoordeeld.

Zodat er niet een soort van reclame gemaakt kan worden, verschillende ug merken kunnen dan heel veel fake logies aanmaken, en dan mega resultaten bij hun gear plaatsen. Of juist hele slechte resultaten bij andere merken.

Idd lopen genoeg van die gasten hier rond heb ik gemerkt.

nee die gouden troep heb ik zelf gebruikt ( 2ml test+1.5tren per week) zonder iets te vernemen qua gevoel/kracht enz

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003
nee die gouden troep heb ik zelf gebruikt ( 2ml test+1.5tren per week) zonder iets te vernemen qua gevoel/kracht enz

Wil je dat ik mijn mening zeg uit mijn ondervindingen en geloof mij ik heb al heel flink gedosseerd van alles haha:p
Gouden versnelling heeft goeie Testosteron want ik ben meteen na 3weken zo geil als een sl*t:D NPP vond ik ook supergoed en deed wat het moest doen en meer dan ik verwachtte;) De chinezen hebben slechte testosteron waar ik nooit een erectie van zou krijgen LOL:p Maar de Tren-E van de chinees is niet te evenaren... Methyl tren injects waren redelijk maar zwaar overrated... Dianabol van de chinezen was echt wel de BOM!!! bijna een halfe kilo per dag kwam ik ervan aan dus het was REAL TO ME;)
Winstrol tabs van de chinees 7per dag genomen voor 6weken bijna en zonder gewrichtuitdroging of puisten of uitlijning dus die neem ik nooit niet meer!
Winstrol depot van de ching-chang-chong is supergoed!
Trenbolone van Gouden versnelling is niks waard!
Je zou best Test van de Gouden en Tren-E van de ching-chang-chong combineren dat heb ik ook gedaan met superveel succes zonder veel moeite te doen:D
Wel waarschuw ik iedereen de Tren-E van de Chinees is precies overgedosseerd en wordt je heel agressief van dat je je eigen niet herkent en heb die al van 3 verschillende UG's gehad en zo heb ik het nooit ervaren!!
Dat is mijn mening en gedacht en daarom geen feit... Dus ik prijs niks aan of af laat dat duidelijk zijn;)
Het is gewoon mijn persoonlijke ervaring en heb er nog veel genomen van andere UG's maar dit is voorlopig genoeg:D

Para ampules van AP zijn ook zeer sterk bro moet je achter zoeken :D

• #1.007
ja was ff nieuwsgierig naar je mening, goudentest vond k helemaal niets.

Kga nu via die 1ne maat Axx proberen. Die jongen ken ik wat persoonlijker. Houd het ook gewoon op 2ml week.

Ja bro ik ga er goed op op die test-E maar volgens mij is het anders bij iedere persoon zoals de ene liever marlboro rookt dan L&M ;)
Wat denk je van Britse draak (BD) hebben die goeie shizzle? want ik ben er benieuwt naar en heb het aangeboden gekregen voor een hele vriendelijke prijs:D
Is er iemand die zijn mening wil delen:p

Zijn ook bijna identiek je moet wel heel goed opletten dan.

Check die poten van die draak de echte heeft scherpere klauwen :p

zou gewoon bij de 'bekende' nederlandse UG's blijven man, zit je bijna altijd goed

Hoe lang ben je nu on sexytrunks?

Meen me te herinneren dat we tegelijkertijd waren gestart, ik ben nu sinds eind juli off. Ga je nog wel herstellen?

• #1.015
ik heb het via een maat die ( a pharma xx, staat express in verkeerde volgorde) die heeft het bij diegene die net een grote competitie heeft gewonnen ( weet niet of het gevolgen zou hebben als ik zeg waarbij en wie daarom zeg ik het niet)

dus ga daar nou voor, denk dat ik me maat wel kan vertrouwen

Als je niet herstelt zou ik hmg gebruiken trunky. Ben nu ook al 7 maanden ON.
Maar ga nog niet off heb voor 16 weken hmg liggen.

• #1.018
ik heb het via een maat die ( a pharma xx, staat express in verkeerde volgorde) die heeft het bij diegene die net een grote competitie heeft gewonnen ( weet niet of het gevolgen zou hebben als ik zeg waarbij en wie daarom zeg ik het niet)

dus ga daar nou voor, denk dat ik me maat wel kan vertrouwen

vertrouwen moet je toch hebben ;) Je kan het nooit zeker weten bro:)

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 19:23 ----------

Als je niet herstelt zou ik hmg gebruiken trunky. Ben nu ook al 7 maanden ON.
Maar ga nog niet off heb voor 16 weken hmg liggen.

hmg bro??? Tell me more:p
Wat is dat voor iets? een soort nakuur ofzo? ken het echt niet:)

Kan je ook niet herstellen dan?

• #1.020
Kan je ook niet herstellen dan?

Tuurlijk man weet je dat nog niet? Je eigen testosteronaanmaak kan voor altijd plat liggen... Dat is het risico dat je erbij moet nemen;) Waarom denk je dat sommigen voor heel hun leven testosteron moeten spuiten, das omdat die van hun platligt maar niet bij iedereen is het van te kuren kan ook zijn dat je met een soort afwijking geboren bent en lage eigen testaanmaak hebt

Terug
Naar boven