Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker goed verschil met 6 maanden geleden, kan me de foto's van toen nog herinneren
good job![]()

Zeer netjes kerel ik zie heel veel verschil zeker aan de schouders.
Ben je nu off dan ?
Ik doe nu ook mijn eerste lange kuurtje ben nu een 8-9 maand ON.
En ik vind het heel anders dat je bijkomt. Ja spieren worden echt anders.
Omdat het er veel langer aan vastzit heel je fysiek transformeert..
Bij mij is het zo toch.

Ik heb heel de tijd gecut bro en opeens bulk ik 2weken en komt het er gewoon als niks aan hihi
Ja ik ben bijna 2weken OFF bro, nu zaterdag ben ik 2weken OFF dan kan ik beginnen na te kuren. Het was heel leuk om zo lang te kuren maar wel vermoeiend met die naalden altijd zo te doorboren door het huid.

misschien Anavar eruit laten en Oxy als kickstart gebruiken haha... Ik weet dat het enkel vocht is maar... Je krijgt er veel kracht door en daar doe ik het voor, hoe meer kracht tijdens mijn kuur hoe meer gains icm een goede hoge eiwitten schema 
leuk dat je blijft loggen ook wanneer je off bent..
persoonlijk vind ik dit altijd interessant om te lezen..
succes![]()
dit ga ik ook blijven doen, het is zeker interessant om ook te weten of de herstel vlot zal verlopenmooie evolutie vooral die schouders maar ook je borst staat er een heel stuk beter bij !

****,ziet er bruut uit!!
Denk dat je met deze pics echt het best het verschil ziet.
Good job mate!

eindelijk een duidelijke foto met strepen in je schouders!
schouders ogen echt huge!
good job!

welke workout doe jij eigenlijk voor je schouders?
bij jou groeien ze als kool, bij mij blijven ze juist achter haha
welke workout doe jij eigenlijk voor je schouders?
bij jou groeien ze als kool, bij mij blijven ze juist achter haha
top trunks! goeie schouders en goeie chest! ziet er stukken beter uit als eerst! wel heb jij je niet aan je woord gehouden (benen/rug pic)
haha