AndroidHealthClinic

On trenbolone like sylvester stallone!!!!

Nee serieus dat wist ik niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Nee serieus dat wist ik niet.

Dan weet je het nu:D
Gewoon zien dat je verstandig kuurt en niet zoals mij LOL :p
Nakuren moet je altijd best doen! En als je kan ook best hcg in je kuur blijven doornemen tot je nakuur!
Normaal gezien bij een normale kuur van 10 tot 12weken zal er niks gebeuren maar de kans is er altijd ookal is die in't algemeen miniem;)

Zeker goed verschil met 6 maanden geleden, kan me de foto's van toen nog herinneren:)

good job :)

• #1.024
Zeker goed verschil met 6 maanden geleden, kan me de foto's van toen nog herinneren:)

good job :)

Bedankt voor't compliment... Ik vind mezelf nu eerlijk gezegd ook beter dan 6maand geleden... Toen stond ik vol vocht en vet... En ik dacht dat ik goed stond LOL:p

• #1.025
Oke guys ik weeg inmiddels al 74kilo dus heb nog een paar cleane kilo'tjes kunnen bijpakken:p Ik begin eindelijk beter te leren met mijn voeding te spelen:D Vetpercentage 12% Dus das niet slecht;) Check Check Check:p

121101-115709.png

121101-120102.png

121101-121053.png

Zeer netjes kerel ik zie heel veel verschil zeker aan de schouders.
Ben je nu off dan ?

Ik doe nu ook mijn eerste lange kuurtje ben nu een 8-9 maand ON.
En ik vind het heel anders dat je bijkomt. Ja spieren worden echt anders.

Omdat het er veel langer aan vastzit heel je fysiek transformeert..
Bij mij is het zo toch.

• #1.027
Zeer netjes kerel ik zie heel veel verschil zeker aan de schouders.
Ben je nu off dan ?

Ik doe nu ook mijn eerste lange kuurtje ben nu een 8-9 maand ON.
En ik vind het heel anders dat je bijkomt. Ja spieren worden echt anders.

Omdat het er veel langer aan vastzit heel je fysiek transformeert..
Bij mij is het zo toch.

bedankt bro, die schouders bij mij zijn abnormaal zelfs als ik niet kuur en ik zou ze maar 1x per 3weken trainen dan groeien ze nog als kool:)
Probleem is hoe beter de schouders hoe meer ik op borst en armen moet trainen om het in verhouding te houden omdat ik anders breed maar plat lijk:p
8-9 maand ON Wow :D Ik heb heel de tijd gecut bro en opeens bulk ik 2weken en komt het er gewoon als niks aan hihi:D Ja ik ben bijna 2weken OFF bro, nu zaterdag ben ik 2weken OFF dan kan ik beginnen na te kuren. Het was heel leuk om zo lang te kuren maar wel vermoeiend met die naalden altijd zo te doorboren door het huid.
Hoe langer je kuurt aan een stuk hoe droger je wordt vindt je niet bro?
Ik ga nu zolang mogelijk OFF blijven en hoop het ook echt vol te houden... Ondertussen blijf ik goed op mijn voeding letten en doe geen cadio meer ;)
Ik probeer met compound oefeningen mijn icm een deftige voedingsschema mijn BF nog lager te krijgen voor ik terug begin te kuren:)
Ik hoop mijn volgende kuur op 8% BF te kunnen beginnen dan ga ik misschien Test-P/primo/anavar/mast-P/tren-A kuurtje doen maar eerlijk gezegd ben ik ook superbenieuwt naar die Oxy :p misschien Anavar eruit laten en Oxy als kickstart gebruiken haha... Ik weet dat het enkel vocht is maar... Je krijgt er veel kracht door en daar doe ik het voor, hoe meer kracht tijdens mijn kuur hoe meer gains icm een goede hoge eiwitten schema :D

leuk dat je blijft loggen ook wanneer je off bent..
persoonlijk vind ik dit altijd interessant om te lezen..

succes:)

mooie evolutie vooral die schouders maar ook je borst staat er een heel stuk beter bij !

Oke guys ik weeg inmiddels al 74kilo dus heb nog een paar cleane kilo'tjes kunnen bijpakken:p Ik begin eindelijk beter te leren met mijn voeding te spelen:D Vetpercentage 12% Dus das niet slecht;) Check Check Check:p

121101-115709.png

121101-120102.png

121101-121053.png

****,ziet er bruut uit!!
Denk dat je met deze pics echt het best het verschil ziet.

Good job mate!

mooi resultaat trunks :)
ziet er veeel beter uit

eindelijk een duidelijke foto met strepen in je schouders!
schouders ogen echt huge!
good job!

Trunks the anabolic man

• #1.034
leuk dat je blijft loggen ook wanneer je off bent..
persoonlijk vind ik dit altijd interessant om te lezen..

succes:)

thanx :) dit ga ik ook blijven doen, het is zeker interessant om ook te weten of de herstel vlot zal verlopen

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 11:22 ----------

mooie evolutie vooral die schouders maar ook je borst staat er een heel stuk beter bij !

bedankt maat... Borst is inderdaad ook al beter ik voel dat die hard staat zonder aan te spannen:D

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 11:23 ----------

****,ziet er bruut uit!!
Denk dat je met deze pics echt het best het verschil ziet.

Good job mate!

Balternate thanx for your support;)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 11:24 ----------

mooi resultaat trunks :)
ziet er veeel beter uit

apprecieer het echt bro dat je het goed vind :)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 11:25 ----------

eindelijk een duidelijke foto met strepen in je schouders!
schouders ogen echt huge!
good job!

bedankt bro, jij was er ook weer altijd om mij te steunen dus als ik ooit iets terug kan doen Let me Know ;)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Nov 2012 om 11:25 ----------

hihi:p

welke workout doe jij eigenlijk voor je schouders?
bij jou groeien ze als kool, bij mij blijven ze juist achter haha

• #1.036
top trunks! goeie schouders en goeie chest! ziet er stukken beter uit als eerst! wel heb jij je niet aan je woord gehouden (benen/rug pic)

• #1.039
top trunks! goeie schouders en goeie chest! ziet er stukken beter uit als eerst! wel heb jij je niet aan je woord gehouden (benen/rug pic)

Jij ambetanterik ben je hier ook terug:p haha
Ik zal een van mijn rug nog maken maar benen ben ik niet zo tevreden van ze zijn in mijn ogen te slecht om te vertonen en ik laat graag alleen dingen zien waarvan ik echt tevreden ben:D

• #1.040
biceps juist getraind met rug check mijn bicep LOL hij knalt er bijna uit:p

121103-141423.jpg

Terug
Naar boven