Fitness Seller

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

ik ben sinds deze week ook bezig met mijn eerste cut.
cardio op aan het voeren en carbs naar beneden.
vanmorge 75gr havermout en avondeten 75gr zilvervliesrijst.
ga de hele dag kapot van de honger en ben er echt chagerijnig van.
hoevaak hou je refeed? 1x per week?

Over die slim belly, het klinkt wel plausibel dat een betere doorbloeding het aanspreken van bepaalde vetreserves zou kunnen stimuleren. Maar de bodoeling van het product is ws. in combinatie met een negatieve energiebalans waardoor dit gewoon de werkelijke reden is van het vetverlies, en het lijkt me dat het echte 'plaatselijke' effect minimaal is.

Ben vandaag gestopt met crea mono, waarschijnlijk zal ik wel wat afvallen ( vocht );)

Trouwens vandaag ook nog getraind, precies dezelfde training als vorige week. Weinig zin om dat hier opnieuw te schrijven.

Ze hebben trouwens sinds enige tijd in onze sportschool de slim belly geïntroduceerd. Echt zo een typische tell sell product. In ieder geval daar ga je als bodybuilder direct vanuit. Want plaatselijke vet verbranding bestaat niet toch? Nu hoor ik allemaal verhalen van skinny fat ectos die ik ken dat ze 8 cm zijn kwijtgeraakt door die slim belly. Heb na afloop nog even op hoog niveau gediscussieerd met de sportschool eigenaar ( voormalig bodybuilder ) over die slim belly. Die was er erg over te spreken, zeker omdat bijna iedereen die het gebruikt in de sportschool resultaat heeft. Wat denken jullie ervan, het product heeft duidelijk resultaat. Mij werd altijd vertelt dat plaatselijke vet verbranding niet bestaat/kan. Misschien ga ik het ook eens proberen.

:no:

you've got to be kidding me man

Maak jezelf niet belachelijk met zo'n opblaasbare riem ingepakt als een rollade.
Die handel werkt niet, no matter what "die sportschooleigenaar" zegt, hij prijst het helemaal de hemel in maar dat is z'n werk :rolleyes:
Als je personen die niet trainen en slecht eten aan een dieet + cardio zetten dan gaan ze afvallen, dat klopt.
Het "onderzoek" is pas interssant als je 100 ongetrainde personen precies hetzelfde schema laat volgen; 50 met belt en 50 zonder belt of met een "placebo-belt".
Dit "onderzoek slaat als een lul op een drumstel.

Heb je ooit weleens een pro bodybuilder of andere serieuze atleet gezien met zoiets? Go figure...

Laatst bewerkt:
beetje categorie : Everybody wanna be a bodybuilder, but don't nobody wanna lift no heavy-ass weights!

Whaha kom op man. Die slim belly is pure marketing. Dat je sportschoolhouder hem aanbeveelt doet hij om jou geld te laten betalen, zodat hij hem niet voor niks heeft aangeschaft.

Whaha kom op man. Die slim belly is pure marketing. Dat je sportschoolhouder hem aanbeveelt doet hij om jou geld te laten betalen, zodat hij hem niet voor niks heeft aangeschaft.

In the gym waar ik werk hebben ze ook onderzoek gedaan naar de theorie achter slim belly, en zelfs een of andere professor gebeld.
En op basis daarvan besloten ze dat die Slim Belly niet binnen mocht komen om de geloofwaardigheid en uitstraling van de sportschool niet te beschadigen :rolleyes:

ja wat Loo zegt, ongetrainde vette huisvrouwen die nooit bewegen en dan in eens 4 weken 4x per week cardio gaan doen en wat aan hun voeding veranderen zullen best afvallen maar dat heeft weinig met dat bandje te maken.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben sinds deze week ook bezig met mijn eerste cut.
cardio op aan het voeren en carbs naar beneden.
vanmorge 75gr havermout en avondeten 75gr zilvervliesrijst.
ga de hele dag kapot van de honger en ben er echt chagerijnig van.
hoevaak hou je refeed? 1x per week?

Over die slim belly, het klinkt wel plausibel dat een betere doorbloeding het aanspreken van bepaalde vetreserves zou kunnen stimuleren. Maar de bodoeling van het product is ws. in combinatie met een negatieve energiebalans waardoor dit gewoon de werkelijke reden is van het vetverlies, en het lijkt me dat het echte 'plaatselijke' effect minimaal is.

:no:

you've got to be kidding me man

Maak jezelf niet belachelijk met zo'n opblaasbare riem ingepakt als een rollade.
Die handel werkt niet, no matter what "die sportschooleigenaar" zegt, hij prijst het helemaal de hemel in maar dat is z'n werk :rolleyes:
Als je personen die niet trainen en slecht eten aan een dieet + cardio zetten dan gaan ze afvallen, dat klopt.
Het "onderzoek" is pas interssant als je 100 ongetrainde personen precies hetzelfde schema laat volgen; 50 met belt en 50 zonder belt of met een "placebo-belt".
Dit "onderzoek slaat als een lul op een drumstel.

Heb je ooit weleens een pro bodybuilder of andere serieuze atleet gezien met zoiets? Go figure...

In the gym waar ik werk hebben ze ook onderzoek gedaan naar de theorie achter slim belly, en zelfs een of andere professor gebeld.
En op basis daarvan besloten ze dat die Slim Belly niet binnen mocht komen om de geloofwaardigheid en uitstraling van de sportschool niet te beschadigen :rolleyes:

ja wat Loo zegt, ongetrainde vette huisvrouwen die nooit bewegen en dan in eens 4 weken 4x per week cardio gaan doen en wat aan hun voeding veranderen zullen best afvallen maar dat heeft weinig met dat bandje te maken.

Zien is geloven zeggen ze altijd. Ik heb het gezien.

Ben trouwens weer wat hoger in kh gaan zitten, ben echt snel gekrompen man niet normaal. Deze week ff geen cardio. Vanaf volgende week weer cardio, denk dat ik het voorlopig op 2 a 3 x a 45 minuten hou.

Hoe gaat het met cutten baas?

Terug
Naar boven