AndroidHealthClinic

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

Ga je nog foto's posten, aan het einde van je cut? ben hier namelijk erg nieuwsgierig naar, brutaal fysiek heb je namelijk.

pics +1

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig...ben je gewoon bijna net zo zwaar als mij. En volgens mij ben je misschien net een paar cm groter.

Toevallig zei je precies hetzelfde in mijn contest log van vorig jaar. Toen kwamen de meeste tot de conclusie dat we dan ook ongeveer even groot moesten zijn hahahaha. Was het maar zo een feest, damn:D

Ga je nog foto's posten, aan het einde van je cut? ben hier namelijk erg nieuwsgierig naar, brutaal fysiek heb je namelijk.

Ja ga ik zeker doen. Dat valt trouwens zwaar mee hoor, weet niet hoe je daarbij komt.

Nou vooruit, omdat jij niet op pics kan wachten. Hier, ik ben niet vies van een foto;

se2l5l.jpg

Laatst bewerkt:
Altijd goed!

Goeie Gluteus Tiger4evah, welke oefeningen doe je daarvoor

Ik zie geen foto, las in je log, dat je terug gezakt was,door gebrek aan motivatie,etc. Als ik het goed heb? Dus weet niet hoe je er nu bij staat.
Ik doelde op die foto, van die front double biceps, daar vind ik je fysiek erg goed.

Ik zie geen foto, las in je log, dat je terug gezakt was,door gebrek aan motivatie,etc. Als ik het goed heb? Dus weet niet hoe je er nu bij staat.
Ik doelde op die foto, van die front double biceps, daar vind ik je fysiek erg goed.

Ja op die foto stond ik er zeker goed bij hahaha. Zal eens kijken voor je, misschien kan ik hem zo even posten als ik hem vindt op mn pc. Maar ik ben inderdaad teruggevallen. Ben nu gelukkig bezig, wel cuttende dus laag glycogeen lvl.

Edit; Gevonden, foto is van mid-zomer 2009. Zo sta ik er op dit moment niet bij. Doel is om ongeveer op dit bf dit jaar te staan met 5 a 7 kg massa meer.

6ep0fm.png

Kwaliteit is bagger, destijds met een mini-dv cam geschoten. Dus uit een filmpje gehaalt de pic.

Laatst bewerkt:
Zo net even kuiten en benen gepakt. Iedereen kent het wel, heb je benen getraind en dan moet je nog kuiten pakken en dan denk je **** it, komt volgende keer wel. Daarom pak ik ze voortaan als eerst.

Benen&Kuiten

Standing Calf raises * Seated calf raises

12x130 kg * 12x40

12x150 kg * 12x40

12x170 kg * 12x40

12x200 kg * 12x40

Leg press ( close stance, voeten 10 cm uit elkaar )

10x200
10x250
10x300
8x350

Leg extentions

10x75
10x75
10x75
10x75

Seated hamstring curls

10x35
10x45
10x65
10x65
10x45

Standing hamstring curls

10x25
10x35
8x45
10x25

Squat eruit gegooid, hou het voorlopig op deze oefeningen. Ben dumbbell lunges vergeten te doen merk ik nu:D. Morgen buik en cardio. Kleren beginnen nu behoorlijk lost te zitten.

Squat eruit gegooid, hou het voorlopig op deze oefeningen. Ben dumbbell lunges vergeten te doen merk ik nu:D. Morgen buik en cardio. Kleren beginnen nu behoorlijk lost te zitten.

GOD-VER-DOMME! hahah
Wel slim van je, om het zo aan te pakken dan. Ook ishet niet zo erg intensief je kuiten trainen, dus je houd zat energie over.

Morgen de leukste dag van de week zie ik hahah.

GOD-VER-DOMME! hahah
Wel slim van je, om het zo aan te pakken dan. Ook ishet niet zo erg intensief je kuiten trainen, dus je houd zat energie over.

Morgen de leukste dag van de week zie ik hahah.

Eigenlijk wil ik meer oefeningen voor kuiten pakken, alleen we hebben maar 2 apparaten in de sportschool en ik kon ook niets zinnigs bedenken. Die mother****ers zullen altijd klein blijven ben ik bang.

Wat is dat nou weer voor instelling :(

in de leg press ? Op een schijf met DB's in je handen of gewoon BW ( Werkte bij Rob S. goed las ik ) ?

@tiger4evaH dat is inderdaad de foto die ik bedoelde, erg massief!
succes met behalen van je doelen, je log houd ik in de gaten aangezien, je nu in de cut zit, en ik 1april voor het eerst ga cutten.(moet nog een beetje kennis op doen haha)

Buik gedaan, paar oefeningen.

Daarna nog 45 minuten cardio, 350 cal verbrand ofzo. Kon mn t-shirt na afloop uitknijpen:D
Benen worden al goed droog, en borst, schouders,traps ook. Buik doet er helaas langer over:(

Trouwens gister mijn benen gemeten, waren 2 cm groter voordat ik met cutten ben gestart en mijn arm was een halve cm groter???

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Moet wel zeggen dat ik deze periode veel stretch marks heb gekregen op mijn benen en triceps.

brute foto tiger!
stretch marks horen bij het leven, jij moet daar trots op zijn

De crosstrainer is een van de meest effectieve apparaten om calorien te verbranden. Doe er rond de 27 minuten over om 400 kcalorien te verbranden. Wanneer je gaat fietsen of de loopband gebruikt dan ben je toch een stuk langer bezig.

Keep on cutting!

tiger wil jij jou huidige voedingsschema eens posten?

tiger wil jij jou huidige voedingsschema eens posten?

Heb niet echt een vast voedingsschema, verschilt van dag tot dag. Aangezien uitslapen een van mijn favo hobby's is, ik ben er dan ook erg goed in. Heb nu ook al 3 weken vrij van school, dit wordt de 4e.:D Dus mis zo nu en dan 1 a 2 maaltijden.

Maar het ziet er dan ongeveer zo uit;

8:00

Brinta/Melk
30 gr eiwit
Nog wat supplementen

10:00

30 gr eiwit

12:30

Rijst
4 eieren
Olijfolie

15:30

Rijst
4 eieren
Olijfolie

18:30

500 gr kwark
Cashewnoten
Olijfolie

21:00

400 gram tonijn in olijfolie
Cashewnoten

22:30

30 gr eiwit

Voor mijn cardio:

5 tabs amino

Na mijn cardio:

5 tabs amino + 30 gr eiwit

Halve liter water om de 2,5 uur.

Staan geen grammen bij, dat weet ik ook dus niet. Doe het op gevoel. Weet niet eens wat ik op een dag nodig heb aan cals.;)
Oh en zaterdag is hoge-kh junkdag. Dan eet ik voornamelijk de hele dag pasta en MC Donalds in de avond.

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

De crosstrainer is een van de meest effectieve apparaten om calorien te verbranden. Doe er rond de 27 minuten over om 400 kcalorien te verbranden. Wanneer je gaat fietsen of de loopband gebruikt dan ben je toch een stuk langer bezig.

Keep on cutting!

Crosstrainer is ook makkelijk vol te houden. Heb al paar keer gefietst en op de loopband gestaan. Maar er is niets waar je net zoveel van zweet als de crosstrainer;)

Laatst bewerkt:
Je deed toch no/low carbs?

Low carb inderdaad. 0 carbs heb ik nergens gezegd, hebben andere er van gemaakt. Als ik op 0 carbs zou zitten, dan zouden mijn vetten zeker op 200 gram moeten zitten wat ze nu niet zitten. Dan heb je het anabolic diet van Dave Palumbo.

Terug
Naar boven