Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig...ben je gewoon bijna net zo zwaar als mij. En volgens mij ben je misschien net een paar cm groter.

Ga je nog foto's posten, aan het einde van je cut? ben hier namelijk erg nieuwsgierig naar, brutaal fysiek heb je namelijk.
Ik zie geen foto, las in je log, dat je terug gezakt was,door gebrek aan motivatie,etc. Als ik het goed heb? Dus weet niet hoe je er nu bij staat.
Ik doelde op die foto, van die front double biceps, daar vind ik je fysiek erg goed.
Goeie Gluteus Tiger4evah, welke oefeningen doe je daarvoor
. Morgen buik en cardio. Kleren beginnen nu behoorlijk lost te zitten.Squat eruit gegooid, hou het voorlopig op deze oefeningen. Ben dumbbell lunges vergeten te doen merk ik nu. Morgen buik en cardio. Kleren beginnen nu behoorlijk lost te zitten.
GOD-VER-DOMME! hahah
Wel slim van je, om het zo aan te pakken dan. Ook ishet niet zo erg intensief je kuiten trainen, dus je houd zat energie over.
Morgen de leukste dag van de week zie ik hahah.

tiger wil jij jou huidige voedingsschema eens posten?
Dus mis zo nu en dan 1 a 2 maaltijden.
De crosstrainer is een van de meest effectieve apparaten om calorien te verbranden. Doe er rond de 27 minuten over om 400 kcalorien te verbranden. Wanneer je gaat fietsen of de loopband gebruikt dan ben je toch een stuk langer bezig.
Keep on cutting!