MuscleMeat

Once the mind and body have been awakened to their true potential, it's impossible to turn back

Hoezo dan die carbs midden op de dag en niet alleen ochtend, pre workout en post workout

Hoevaak en hoelang doe je nu cardio?
Kan je ook even aangeven hoe je opgebouwd hebt?

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo dan die carbs midden op de dag en niet alleen ochtend, pre workout en post workout

Ik pak een carb maaltijd in de ochtend, 1 voor het trainen en 1 na het trainen en de rest is eiwit. Dus tussen die 2 warme maaltijden train ik dan ook meestal;)

Hoevaak en hoelang doe je nu cardio?
Kan je ook even aangeven hoe je opgebouwd hebt?

Doe het 4x per week. De eerste 2 weken heb ik 20 minuten gedaan, nog geen cut dieet aangehouden. Daarna 2 weken op 30 minuten, begonnen met dieet. En zit nu in week 5, doe nu 45 minuten cardio; crosstrainer. Ga het denk ik niet meer verhogen. 45 minuten is zat wat mij betreft, en heb niet zo een haast. Trek er 2 maanden nog voor.

Schouders&Triceps

Beetje schouders gepakt, daarna triceps nog gedaan. Heb nu ff geen tijd, ff snel eten en dan Utrecht in. Was een gare training, weinig kracht. Daarna nog 45 min cardio gedaan; 350 cals verbrand.

Ik pak een carb maaltijd in de ochtend, 1 voor het trainen en 1 na het trainen en de rest is eiwit. Dus tussen die 2 warme maaltijden train ik dan ook meestal;)

Doe het 4x per week. De eerste 2 weken heb ik 20 minuten gedaan, nog geen cut dieet aangehouden. Daarna 2 weken op 30 minuten, begonnen met dieet. En zit nu in week 5, doe nu 45 minuten cardio; crosstrainer. Ga het denk ik niet meer verhogen. 45 minuten is zat wat mij betreft, en heb niet zo een haast. Trek er 2 maanden nog voor.

Schouders&Triceps

Beetje schouders gepakt, daarna triceps nog gedaan. Heb nu ff geen tijd, ff snel eten en dan Utrecht in. Was een gare training, weinig kracht. Daarna nog 45 min cardio gedaan; 350 cals verbrand.

Vehogen van cardio is idd niet meer nodig ... enkel intensiteit opkrikken doet het meestal ook al.

Rug&Traps

Reverse lat pulldown

10x50
10x60
10x75
6x95

Parallel Grip Lat Pull Down

10x60
10x70
10x80
12x50

Machine T-Bar

10x25
10x35
10x50*10x35

Back extensions

4 setjes 10x

Face pull-downs

10x15
10x20
10x25
10x30
10x15

Barbell shrugs

10x60
10x100
10x120
10x120

45 minuten cardio, erna ff gewogen. 1 a 1,5 kg lichter vergeleken met 5 dagen terug. Daarna boodschappen gedaan voor morgen, junkdag. Zak chips, javaanse schijven, penno pasta, rijst, 1 kg panga-filet, tonijn-pizza, 1 kg kwark en op afloop morgen bezoekje brengen aan de MC Donalds:D

ook al tel je niet toch nette voeding tiger, geniet van je junkdag!

ziet er prima uit man - volhouden en dan komt het wel goed!

waar woon je in Utrecht?

vreetse morgen man!

Thanks mannen. De hoge-kh dag zit er weer op, net langs de mc donalds geweest op de terug weg naar huis. 24 nuggets, 1 Mc Chicken, Medium Griekse salade en een flesje water. En de rest van de dag elk 2 uur pasta gegeten. Moet zeggen dat ik het behoorlijk k*t vond om al dat kh weg te werken nu ik gewend ben aan mn cut-dieet, was ****ing moeilijk om alles weg te krijgen, eind goed al goed de klus is geklaard.:D

Buik zit doordeweeks aan omtrek op 96 cm, nu op 101 cm:roflol:

Hahaha beste junk dag, wat is de rede dat je deadlift uit je schema gehaald heb?
en hoe gaat je schouder op dit moment?

haha dan heb je een mooie kh dag gehad!
zal weer tegenvallen die lage dagen:P

Heeft het ook nog effect ? waren je spieren hard jeweet

Hahaha beste junk dag, wat is de rede dat je deadlift uit je schema gehaald heb?
en hoe gaat je schouder op dit moment?

Deadlift heb ik eruit gehaald omdat ik hem al aardig lang had zitten in mijn schema, zo een 3-4 maanden. Nu even anderhalf maand eruit en dan gooi ik hem erin samen met andere massa oefeningen voor rug. Schouder kan beter, maar gaat al iets beter.

haha dan heb je een mooie kh dag gehad!
zal weer tegenvallen die lage dagen:P

Goed te doen de lage dagen aangezien ik al helemaal gewend ben aan dit dieet.:)

Heeft het ook nog effect ? waren je spieren hard jeweet

Was aardig vol ( rond ), op klokslag 12 uur s'nachts.;)

101cm buikomtrek! dikz*k! :D

allemaal vocht ;)

Ben vandaag gestopt met crea mono, waarschijnlijk zal ik wel wat afvallen ( vocht );)

Trouwens vandaag ook nog getraind, precies dezelfde training als vorige week. Weinig zin om dat hier opnieuw te schrijven.

Ze hebben trouwens sinds enige tijd in onze sportschool de slim belly geïntroduceerd. Echt zo een typische tell sell product. In ieder geval daar ga je als bodybuilder direct vanuit. Want plaatselijke vet verbranding bestaat niet toch? Nu hoor ik allemaal verhalen van skinny fat ectos die ik ken dat ze 8 cm zijn kwijtgeraakt door die slim belly. Heb na afloop nog even op hoog niveau gediscussieerd met de sportschool eigenaar ( voormalig bodybuilder ) over die slim belly. Die was er erg over te spreken, zeker omdat bijna iedereen die het gebruikt in de sportschool resultaat heeft. Wat denken jullie ervan, het product heeft duidelijk resultaat. Mij werd altijd vertelt dat plaatselijke vet verbranding niet bestaat/kan. Misschien ga ik het ook eens proberen.

Hier nog even de werking ervan;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onderzoek naar Slim Belly
Slim Belly zelf zegt de werking ervan onderzocht te hebben en geeft als resultaat dat gebruikers tussen de 2,5 en 23,5 centimeter buikomvang verloren in 4 weken. Of dit onderzoek betrouwbaar is is te betwijfelen, want het is niet onafhankelijk gedaan en misschien ook niet in eerlijke omstandigheden. Daarom loopt er nu een groot onderzoek(eind 2009), waarbij honderden sportscholen in het hele land meedoen aan een onderzoek. Het voordeel daarbij is dat u goedkoop de Slim Belly kan proberen. Vraag maar eens in de sportschool bij u in de buurt of ze ook meedoen.

die hebben ze al een paar maanden bij ons in de gym.
ik heb er nog mijn twijfels over.. inderdaad een beetje tell-sell praatjes.
ik zie er ook alleen maar te dikke huisvrouwtjes mee aan de gang dus over de resultaten in praktijk kan ik ook niks zeggen.
de instructeurs hebben er zelf hun twijfels over.
ga jij hem proberen?

die hebben ze al een paar maanden bij ons in de gym.
ik heb er nog mijn twijfels over.. inderdaad een beetje tell-sell praatjes.
ik zie er ook alleen maar te dikke huisvrouwtjes mee aan de gang dus over de resultaten in praktijk kan ik ook niks zeggen.
de instructeurs hebben er zelf hun twijfels over.
ga jij hem proberen?

Nee, als het gratis bij het abonnement zat had ik hem wel geprobeerd. Maar die honden vragen er uiteraard nog geld om dus.

Net buik en cardio gepakt. Cardio geswitched sinds dinsdag van normale cardio naar interval ( HIIT ). Big difference, intensiteit stuk hoger en dat is ook te zien aan het aantal verbrande cals. Gewichten blijven iedere week hetzelfde dus niet veel zin om elke week hetzelfde te posten. Dieet kan trouwens beter, heb me gister vergrepen aan wat zinloze suikers.:D

edit; crea deze week eruit gegooid, gelijk 3 kg afgevallen. Zit nu rond de 100 kg 's ochtends.

Terug
Naar boven