XXL Nutrition

Ondergewicht

waarom ontbijt je pas om 12uur:S

idd,ga maar gerust op een 400 tot 500 gram carbs per dag zitten

Omdat hij slaapt tot 5 voor 12 :D

zou zegge....drag your lazy ass out of your bed om 07:00 uur en ga vreten tot een uur of negen s'avonds.
prioriteiten stellen noemen ze dat,of je wilt een beest worden en heb alles er voor over of je blijft lekker in je nest ligge rotte tot half twaalf en blijft ecto..

als t de laatste is.
[ ] geschikt
[X] ongeschikt

zou zegge....drag your lazy ass out of your bed om 07:00 uur en ga vreten tot een uur of negen s'avonds.
prioriteiten stellen noemen ze dat,of je wilt een beest worden en heb alles er voor over of je blijft lekker in je nest ligge rotte tot half twaalf en blijft ecto..

als t de laatste is.
[ ] geschikt
[X] ongeschikt

:roflol:

Haha ik ben

[x] geschikt
[ ] ongeschikt

12.00: Ontbijt 6 sneetjes brood met beleg: Pindakaas,Jam, Nutella, Kaas, Kipfilet 3glazen appelsap, water

13.00: Sneetje brood, tussendoort 2-3 glazen drinken, sap/water

14.00: Drinken, sap,water

15-18.00: Buiten soms eten drinken sap, wat

18.00: Avond eten veel Rijst en Kip.

19.00-2200: Altijd wel een iets tussendoor en 3-5glazen water/sap

je kan makkelijk 2 maaltijden toevoegen door eerder te ontbijten;)

Hehe , antwoord is gewoon meer eten. Ik dacht dit ook , ik kon alles eten wat ik wou dacht ik en ik ging niks verdikken. Absoluut niet het geval , als jij 500+ boven je onderhoud zit zal je aankomen. In het begin ton ik van 1 (a 2 maar meer maar 1) maaltijd naar 7-8 maaltijden moest gaan ging dit ook niet gemakkelijk , zeker s'morgens niet omdat ik vroeger nooit at in de eerste 5-6 uur van de dag. Paar keer heb ik overgegeven omdat ik me zodanig vol probeerde te proppen. Je moet je lichaam gewoon 'gewent' maken aan al het eten en blijven volhouden. Niet 2-3 dagen van de week goed eten en dan de rest verwaarlozen.

als t de laatste is.
[ ] geschikt
[X] ongeschikt

:D

schrap het witbrood.alleen bruin voor je en als het kan ook nog met diverse soorten zaadjes op de korst

12.00: Ontbijt 6 sneetjes brood met beleg: Pindakaas,Jam, Nutella, Kaas, Kipfilet 3glazen appelsap, water

13.00: Sneetje brood, tussendoort 2-3 glazen drinken, sap/water

14.00: Drinken, sap,water

15-18.00: Buiten soms eten drinken sap, wat

18.00: Avond eten veel Rijst en Kip.

19.00-2200: Altijd wel een iets tussendoor en 3-5glazen water/sap

Hey dude ik herken je probleem..ik ben 172cm en heb altijd rond 55kg gewogen..10 weken geleden zat ik zelfs op de 51 dankzij de kaakchirurg hehe. Nu weeg ik 'gelukkig' weer 55 en hoop nog ff wat zwaarder te worden.

Als ik je schema zo zie eet je denk ik te weinig. Je ontbijt is wel goed maar de rest is wat minder. Ik zou ten eerste beginnen met vroeger opstaan zodat je in ieder geval 1 of 2 extra maaltijden naar binnen kan werken. Daarnaast zou ik wat minder drinken en al dat drank vervangen met wat eten. En als je wil aankomen kan je beter geen water drinken maar iets waar veel calorieen in zit zoals melk of beter chocolademelk!

Je moet wel wat geduld hebben en wel echt volhouden. De afgelopen 10 weken werk ik ongeveer 3500-4000 kcal per dag naar binnen en ik ben maar 4 kg aangekomen.

ik ben ook mager geweest en door te vreten kom je er wel geloof me ?
Gewoon slikken en proppen met dat eten , je wordt dan wel dikker , en ook wat sporten zodat je lichaam voeding nodig heeft , want zonder sport wordt je alleen maar vetter .

Beetje jammer dat de TS niks meer van zich laat horen.

Terug
Naar boven