MuscleMeat

Onderste buikspieren niet zichtbaar

nickje16

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Hallo,,

Sinds een half jaartje doe ik een beetje aan krachttraining. Dit gebeurdt gewoon thuis met 2x halter en een pompmatje. Buikspieren stonden toch wel bovenaan in mijn lijstje om te trainen. Hier heb ik dan ook het hardste aangewerkt. Na veel sporten, joggen heb ik heel wat vet van me buik afgekregen. Onder heb ik echter nog steeds hetzelfde probleem. Deze worden niet goed zichtbaar en er zijn dus maar 4 blokjes zichtbaar.

Ik deed vooral gewoon normale situps en schuine. Laatste weken ben ik ook meer soorten gaan doen. Zoals benen gestrekt naar boven zodat ze 90 graden vormen en weer terug, etc. Ik ga nu ook naar de gym, weet iemand oefeningen die deze onderste buikspieren trainen?

Foto ter verduidelijking :

http://yfrog.com/4rafb535j

Cardio doen, gezond eten en geen superdude willen zijn

te hoog bf
beter eten, maar niet te veel en nog meer cardio

Dragon flags en Hanging leg lifts met static holds.

Dat zijn pas killers...

Dan ben je voorgoed af van die domme situps en crunches.

dieet

Inderdaad dieet+cardio, je BF% is nog te hoog, aangezien ik op de foto weinig zie, kan het nog niet echt buikspieren noemen, gewoon wat cardio, goede voeding en geduld en ze komen vanzelf.

kei hard deadliften,squaten, military pressen
krijg je van zelf sixpack ( je pakt je buik daarmee voor de balans )

Minder eten veel water drinken ;) to much BF

Heb ik nou te veel gedronken of zie ik uberhaupt geen blokjuhs?

Veel te hoog BF om in de buurt te komen van blokjuhs. Gewoon je benen tot 90 graden doet geen moer, maar dan ook echt geen moer.

Ga eens deftig trainen zou ik zeggen en je zal al meer progressie maken dan met je huidige... plan???

Terug
Naar boven