XXL Nutrition

Onderzoek prijs van supps

• Topic Starter Topic Starter
Mijn advies voor beginners; kijk eens goed naar de post geschiedenis van Killy Jessie2010 B&F shop.....En bedenk waarom toch altijd dezelfde figuren weer opduiken in de strijd tussen de supp shops.

Info is zelden neutraal, dient altijd een belang, dat is mijn advies aan beginners.
Nou het is heel simpel beginners willen kwaliteit voor een scherpe prijs ik heb nergens belang bij ;).Alleen het feit dat ik zelf het wel mooi vind dat er zoveel kleine verschillen zijn het is en blijft concurentie,en dan erbij er is geen strijd tussen de supp shops het is een kwestie van voorkeur.:cool:

Mijn advies voor beginners; kijk eens goed naar de post geschiedenis van Killy Jessie2010 B&F shop.....En bedenk waarom toch altijd dezelfde figuren weer opduiken in de strijd tussen de supp shops.

Info is zelden neutraal, dient altijd een belang, dat is mijn advies aan beginners.

Dank je, inderdaad een goede tip voor alle forumleden om in ieder geval het postpatroon van "Killy" eens goed te bekijken.:) ;)

Dank je, inderdaad een goede tip voor alle forumleden om in ieder geval het postpatroon van "Killy" eens goed te bekijken.:) ;)

En "whami" en andere bf fanboys dan?
Jullie geven al openlijk supps weg aan mensen voor logs en reviews, moet je nagaan wat er onder de tafel wel niet langs komt :p

Irriteert ne sowieso een beetje dat bf persoonlijk in ieder supp topic gelijk vol zet, zie bodylab xxl of powersupplements niet zo agressief promoten

Laatst bewerkt:
En "whami" en andere bf fanboys dan?
Jullie geven al openlijk supps weg aan mensen voor logs en reviews, moet je nagaan wat er onder de tafel wel niet langs komt :p

Dat doen wij openlijk in ons topic en dat zijn mensen die onze shop echt waarderen:)

Jij probeert onder het mom van onafhankelijke consument mensen op het verkeerde been te zetten.;)

Maar goed, even een kijkje in je postverleden en mensen weten verder genoeg:)

Laatst bewerkt:
Ik zou beginners dit aan raden...geef geld uit aan je voeding en steek meer tijd in een voedingsschemaipv suplementen!
Wat amino's kun je rond je training altijd pakken natuurlijk of whey...maar alleen rond je training...rest is imo prima uit je voeding te halen!
En als je na een aantal jaar hard getraind te hebben echt niet meer groeid kun je beter andere dingen gaan gebruiken dan sup's...

het doel was om onafhankelijk hier iets te posten ik heb zonder voorkeur dit gepost omdat ik graag neutraal blijf.Iedereen heeft zijn voorkeur en voor beginners is het ook fijn om te weten dat er meer webshops dan alleen B&F ik heb persoonlijk niks tegen jullie hoor jullie doen het super maar ik wil alleen laten zien dat er meer is want B&F meelopers zijn er genoeg wat wil zeggen dat jullie het goed moeten doen.

het doel was om onafhankelijk hier iets te posten ik heb zonder voorkeur dit gepost omdat ik graag neutraal blijf.Iedereen heeft zijn voorkeur en voor beginners is het ook fijn om te weten dat er meer webshops dan alleen B&F ik heb persoonlijk niks tegen jullie hoor jullie doen het super maar ik wil alleen laten zien dat er meer is want B&F meelopers zijn er genoeg wat wil zeggen dat jullie het goed moeten doen.

Is ook helemaal goed natuurlijk:) :D

Killy is toch een Bodylab adept?

Jij probeert onder het mom van onafhankelijke consument mensen op het verkeerde been te zetten.;)

Vind dit toch een flinke beschuldiging, helemaal voor bedrijf die bekend staat hier op een forum altijd een leger spammers te hebben.

Ook genoeg cloontjes gezien die bf helemaal vol spammende en daarna snel weer gebanned waren.
Er worden gewoon vrijwel geen reviews gemaakt van producten van bodylab, sportfood ect, zie alleen maar xxl en bf dus waarom kan ik niet wat andere winkels uitproberen en hier reviews over maken?

Ik heb trouwens laatst nog een bestelling bij jullie gedaan, beetje vreemd als ik toch al alles gratis zou krijgen van bodylab?
Althans dat denk ik dat je met die zin bedoelde?

Het is natuurlijk zo iedereen heeft een persoonlijke voorkeur moet kunnen het enige verschil is hier dat het onderbouwd word en er niet in elke zin geroepen word B&F Whey perfection want dat is mensen op het verkeerde been zetten met het aantal minderjarigen en meeloop gedrag wat hier heerst werkt die tacktiek natuurlijk super dus zakelijk gezien slimme zet maar laat mensen ook naar andere dingen kijken.

Vind dit toch een flinke beschuldiging, helemaal voor bedrijf die bekend staat hier op een forum altijd een leger spammers te hebben.

Ook genoeg cloontjes gezien die bf helemaal vol spammende en daarna snel weer gebanned waren.
Er worden gewoon vrijwel geen reviews gemaakt van producten van bodylab, sportfood ect, zie alleen maar xxl en bf dus waarom kan ik niet wat andere winkels uitproberen en hier reviews over maken?

Ik heb trouwens laatst nog een bestelling bij jullie gedaan, beetje vreemd als ik toch al alles gratis zou krijgen van bodylab?
Althans dat denk ik dat je met die zin bedoelde?

Je postgedrag valt in ieder geval nogal op. Niet alleen mij maar ook anderen zoals je zelf kunt zien. Het geeft ook niet als je Bodylab promoot. Maar om ons dan even af te gaan zitten kraken onder het mom van onafhankelijke consument ging mij even iets te ver;)

Wij hebben geen kloontjes - wel veel mensen die onze service en klantvriendelijkheid waarderen:)

Dat doen wij openlijk in ons topic en dat zijn mensen die onze shop echt waarderen:)

Maar goed, even een kijkje in je postverleden en mensen weten verder genoeg:)

Zegt de gene die heel groot in ze signature heeft.

Profiteer nu van de Weekaanbiedingen! Tot 70% korting!

Waarvan grootste aanbieding 'maar' 20,069% verschil is.
Rest 10, 14 en 17%. Is het dan bij elkaar die 70%?
Maar dan komen we er ook nog niet.

Of is het volgende keer Tot 140% en dan geven we 30% weg?

Prima shop hoor daar niet van, ben vaste klant.
Maar dat eeuwige gespam in deze sectie.

Het is natuurlijk zo iedereen heeft een persoonlijke voorkeur moet kunnen het enige verschil is hier dat het onderbouwd word en er niet in elke zin geroepen word B&F Whey perfection want dat is mensen op het verkeerde been zetten met het aantal minderjarigen en meeloop gedrag wat hier heerst werkt die tacktiek natuurlijk super dus zakelijk gezien slimme zet maar laat mensen ook naar andere dingen kijken.

Dan weet je ineens wel interpunctie te gebruiken?

@Killy, zoals je ziet.;)

allemaal heel leuk, maar waar kan ik nou het goedkoopst mijn whey halen als ik groot inkoop?

allemaal heel leuk, maar waar kan ik nou het goedkoopst mijn whey halen als ik groot inkoop?

Met Whey Perfection heb je de kwaliteit van Volactive. Daarnaast de beste smaken en de beste prijs zoals de topicstarter zelf al aangaf.:)

We hebben wel eens het idee dat heel Nederland & Belgie aan de Whey Perfection zit. Eenmaal aan de whey Perfection wil je nooit anders meer:zuip:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:37 ----------

Ik durf het al niet meer te zeggen.:D

eehhhh:D

Laatst bewerkt:
En dan moet je nagaan ik bestel bijna nooit online omdat ik hier de hoek om loop en bij XXL binne sta maar heel af en toe bestel ik leuke aanbiedingen.

Terug
Naar boven