- Waardering
- 1.015
Krimpie en whami... Ik noem maar wat namen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met Whey Perfection heb je de kwaliteit van Volactive. Daarnaast de beste smaken en de beste prijs zoals de topicstarter zelf al aangaf.![]()
We hebben wel eens het idee dat heel Nederland & Belgie aan de Whey Perfection zit. Eenmaal aan de whey Perfection wil je nooit anders meer
---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:37 ----------
eehhhh![]()
Kijk anders bij Bodylab die hebben nu mooie aanbiedingenHaha, nou sorry jongens, maar ik had 2 kilo sunny peach bij jullie gehaald en ben over mijn nek gegaan. Je hoeft dit niet te gelofen maar is true story. Maar de smaak maakt me niks uit zolang het maar het goedkoopst is.

Haha, nou sorry jongens, maar ik had 2 kilo sunny peach bij jullie gehaald en ben over mijn nek gegaan. Je hoeft dit niet te gelofen maar is true story. Maar de smaak maakt me niks uit zolang het maar het goedkoopst is.
.
. Heb hier ook nog een sample peanutbutterchocolate whey liggen en durf hem gewoon niet aan te raken XD.Bewijst maar weer dat over smaak niet te twisten valt.
Ik ga namelijk van pindakaas over m'n nek bijvoorbeeld terwijl anderen erbij zweren. Heb hier ook nog een sample peanutbutterchocolate whey liggen en durf hem gewoon niet aan te raken XD.
Al die kansloze bf fanboys zijn normaal maar zodra iemand een keer voorkeur heeft voor een andere winkel zijn het ineens halve werknemers![]()
Nou het is dus echt voor beginners bedoelt in reclame heb ik geen intresse dan begin ik wel voor mezelf maar als je hier iets durft te zeggen over B&F dan boem een heel leger ecto's die wat te melden heeft en supps kan bestellen tot die een ons weegt word nooit niks met ze.En ja die reclame van B&F komt mij ook de strot uit daar is dit topic niet voor bedoeld.Doe eens ff normaal man! Deze sectie is bedoelt om supps te bespreken voor en door leden. Gewoon objectief/subjectief de mening van een willekeurige gebruiker van een product.
Met termen als kansloze bf fanboys laat je je zoooooo erg kennen! Types zoals jij verzieken deze hele sectie. En dan durf je het met die Jessie2010 nog zo over te laten komen dat je beginnelingen wegwijs maakt. Hou toch op man, niks informatievoorziening maar regelrechte reclame. Ik bestelde altijd bij UK sites maar B&F is ook wel eens het bestellen waard. Ja echt jammer dat XXL en Bodylab me zo ontzettend tegen gemaakt worden want in wezen hebben ze goede spullen. De marketing zoals nu gevoerd word ik echter ziek van!!
Reken dan beter om: 2270gr kost 32.90€. Per kg is 14,49€.
Monster math skills.

Bedankt voor het aanpassen en updateKlopt. 1.000 / 2.270 x €32,90
"Dus 1kg Whey en Creatine 500gr kost 31.30" had €29,39 moeten zijn.![]()

Ik ben een B&F besteller, maar ik erger me wel dood aan de reclame hier in deze sectie.
De whey perfection is wel de goedkoopste bij groot inkopen en ik gebruik deze zelf ook. Dat gelul over de beste smaak is echt bullshit.
Drink een keer een shake van Dymatize en je weet wat ik bedoel. Dymatize is echt superlekker en het lost op als een malle in koud water. Je kunt gewoon de helft van het water gebruiken van wat je bij Whey perfection gebruikt. En dan heb ik het nog niet over de Casseine variant gehad van BF.
Het is wel binnen te houden die Whey Perfection, maar "de beste smaak"? Nee.
De prijs is wel goed en dat kun je van Dymatize niet zeggen het scheelt bijna 33 euro per 4,5 kilo.
Overigens ben ik tevreden klant bij BenF (afgelopen jaar toch wel voor +/- 700 euro aan omzet bezorgd), van alle winkels die ik ken (ook niet-sup gerelateerd) vind ik hier de beste service. MAAR DOOR DAT GESPAM HIER OP DBB ZOU JE BIJNA ERGENS ANDERS GAAN BESTELLEN

Ik ben een B&F besteller, maar ik erger me wel dood aan de reclame hier in deze sectie.
De whey perfection is wel de goedkoopste bij groot inkopen en ik gebruik deze zelf ook. Dat gelul over de beste smaak is echt bullshit.
Drink een keer een shake van Dymatize en je weet wat ik bedoel. Dymatize is echt superlekker en het lost op als een malle in koud water. Je kunt gewoon de helft van het water gebruiken van wat je bij Whey perfection gebruikt. En dan heb ik het nog niet over de Casseine variant gehad van BF.
Het is wel binnen te houden die Whey Perfection, maar "de beste smaak"? Nee.
De prijs is wel goed en dat kun je van Dymatize niet zeggen het scheelt bijna 33 euro per 4,5 kilo.
Overigens ben ik tevreden klant bij BenF (afgelopen jaar toch wel voor +/- 700 euro aan omzet bezorgd), van alle winkels die ik ken (ook niet-sup gerelateerd) vind ik hier de beste service. MAAR DOOR DAT GESPAM HIER OP DBB ZOU JE BIJNA ERGENS ANDERS GAAN BESTELLEN

Nou het is dus echt voor beginners bedoelt in reclame heb ik geen intresse dan begin ik wel voor mezelf.

Ja zoiets is het wel ja want als ik al reclame zou maken zou ik dat wel voor xxl doen die zit om de hoek ken rene al heel lang.En ik wil iedereen helpen is een reden waarom er hier weinig pro's op het forum zitten niemand wil magere ecto's helpen want dat zijn apothekers gaan bij de aas sectie vertellen hoe of wat je moet gebruiken en zelf de status hebben van getrainde mier.Die hebben hulp nodig en zouden niet meer moeten lezen.Zoveel beginnersfoutenTuurlijk, jessie2010 is goudeerlijk, geheel objectief en heeft geen enkel belang. DE helpende hand voor elke beginnende BB *traantje weg pinkt* van ontroering over zoveel behulpzaamheid![]()
(www.workout.be)Dank je, inderdaad een goede tip voor alle forumleden om in ieder geval het postpatroon van "Killy" eens goed te bekijken.![]()
![]()
Wat een domme discussie weerIedereen weet dat B&F de goedkoopste is, beste service heeft en altijd geweldige aanbiedingen. Dusja, wat lopen jullie nou allemaal te bazelen.....