XXL Nutrition

Onderzoek prijs van supps

• Topic Starter Topic Starter
Wat een domme discussie weer :D Iedereen weet dat B&F de goedkoopste is, beste service heeft en altijd geweldige aanbiedingen. Dusja, wat lopen jullie nou allemaal te bazelen.....
Kijk dit soort opmerkingen slaat nergens op de service krijg ik nog wel bij de zeeman iedereen bied service prijs kwaliteit klopt goedkoop is ook mindere kwaliteit.Anders waren ze wel duurder dan muscletech die er een eigen lab op na houd en wat heeft b&f ?

Pfffff, wat een geneuzel. Wees gewoon blij dat we zulke goed huismerken hebben tegenwoordig, dat was vroeger wel anders.

Ben benieuwd of er ooit resultaten vrijkomen over de kwaliteit van de huismerken. Eiwit prijzen stijgen, boardsponsors worden goedkoper... ofwel wordt er het een en het ander bij gestoken ofwel draaien ze héél weinig winst of zelfs verlies. En wie doet er een winkel open om verlies te draaien ?

Want een vogeltje kwam mij vertellen dat de voedselagentschap een controle heeft gedaan bij een Belgisch merk, en bleek dat er collageen bij zat. Allemaal fijn en wel, maar als het niet vermeld wordt, mag het niet = collageen is eiwit op papier, maar is in feite nutteloos voor spieropbouw. Ook heeft datzelfde vogeltje gezegd dat een bepaalde boardsponsors eiwit uit dezelfde fabriek komt.

Let the flame wars begin.

Ben benieuwd of er ooit resultaten vrijkomen over de kwaliteit van de huismerken. Eiwit prijzen stijgen, boardsponsors worden goedkoper... ofwel wordt er het een en het ander bij gestoken ofwel draaien ze héél weinig winst of zelfs verlies. En wie doet er een winkel open om verlies te draaien ?

Want een vogeltje kwam mij vertellen dat de voedselagentschap een controle heeft gedaan bij een Belgisch merk, en bleek dat er collageen bij zat. Allemaal fijn en wel, maar als het niet vermeld wordt, mag het niet = collageen is eiwit op papier, maar is in feite nutteloos voor spieropbouw. Ook heeft datzelfde vogeltje gezegd dat een bepaalde boardsponsors eiwit uit dezelfde fabriek komt.

maar het houdt wel de rimpels weg:)

http://www.ergogenics.org/index034.html

Ahhhhh, ik vroeg me al af hoe je zo goed geconserveerd bleef Skinnie :)

beter leren rekenen kerel.
als je de whey perfection koopt van body en fitshop van 4,5 kg. is deze omgerekend het allergoedkoopste.!

:fuu:

zo sterke qoute als dat waar is is het niet zo mooi

Hoewel dagelijks aan de lees, reageer ik haast nooit op topics.

Daar ik vooral mijn aankopen doe bij de boardsponsoren, lijkt het me handig, dat de - normaal o zo snel reagerende boardsponsoren die nu in afwezigheid zijn gehuld - zich openlijk distancieren van voormeld claim.

Als ik dagelijks als zijnde aanvulling de nodige wheyeiwitten naar binnenwerk en ervan uitga, dat ik een goed prijs/kwaliteitverhouding te pakken heb, dan wil ik er ook (bijna) blindelings op kunnen vertrouwen, dat dit het geval blijkt.

Anders betaal ik inderdaad het nodige prijsverschil voor een "A" merk a la BSN of Muscletech (hetgeen uiteraard niet per definitie hoeft te betekenen, dat zij in aller eerlijkheid hun producten vervaardigen.)

Omdat ik vooral bij B&F mijn aankopen doe; Leon kopt u maar.

Groet,
YSil

Ja een reactie zou fijn zijn op het eerder genoemde maar mij lijkt niet dat 1 van de boardsponsoren zich eraan gaat wagen met collageen in de wetenschap als iemand hun supp laat testen dat het wel is afgelopen kan zijn met de bestellingen

Ja een reactie zou fijn zijn op het eerder genoemde maar mij lijkt niet dat 1 van de boardsponsoren zich eraan gaat wagen met collageen in de wetenschap als iemand hun supp laat testen dat het wel is afgelopen kan zijn met de bestellingen

Ik ben er vanuit, dat er in ieder geval een reactie zal worden komen. Anders bump ik de topic totdat men wel zal moeten.

Waar in het algemeen een speedy reactie te verwachten valt aangaande supplementen, is men nu opvallend afwezig, maar men krijgt zeker de voordeel van twijfels mee.

Mij lijkt het heel sterk want stel ik laat de whey testen en het blijkt alleen collageen of veel collageen te bevatten zonder dat ik het weet omdat het niet vermeld staat dan is dit natuurlijk zeer slechte reclame.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 12:59 ----------

gelukkig kan ik bevestigen dat 1 boardsponsor het iig niet doet

Allemaal onzin weer en een verkapte poging tot rellen. Wij laten onze huismerkproducten testen bij TLR in Rotterdam en zijn bezig met de ISO certificatie en HACCP. :) Wij zullen als eerst ISO dragen.

Verder spreek ik natuurlijk alleen namens Body En Fitshop. :)

-Leon

Allemaal onzin weer en een verkapte poging tot rellen. Wij laten onze huismerkproducten testen bij TLR in Rotterdam en zijn bezig met de ISO certificatie en HACCP. :) Wij zullen als eerst ISO dragen.

-Leon
Ja mij leek het ook al raar en appart aangezien de destbetreffende post niet onderbouwt was met onderzoeks resultaten

Mij lijkt het heel sterk want stel ik laat de whey testen en het blijkt alleen collageen of veel collageen te bevatten zonder dat ik het weet omdat het niet vermeld staat dan is dit natuurlijk zeer slechte reclame.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Feb 2012 om 12:59 ----------

gelukkig kan ik bevestigen dat 1 boardsponsor het iig niet doet
En jij gaat al die kosten van het testen betalen? Iedereen koopt het huismerk omdat het goedkoper is, ik zie hier niemand dan geld geven om testen uit te laten voeren.

-Leon

Leon, dank voor je spoedige reactie. Mooi, dat jullie voor een ISO-certificaat gaan.

Fijne dag gewenst.

NB
Mijn laatste bestelling was onder bestelnr: 344884. Dan begrijp je waarom ik zo hyper op voormeld claim ben ingegaan

En jij gaat al die kosten van het testen betalen? Iedereen koopt het huismerk omdat het goedkoper is, ik zie hier niemand dan geld geven om testen uit te laten voeren.
Ik gaf dat als voorbeeld en als ik echt zou vermoeden dat er iets niet klopte of dat het anders zou zijn dan gezegt ja dan laat ik het testen maar dat is gelukkig niet ter sprake ;)

Ik heb altijd al gekocht bij bulkpowders.co.uk. 5 kg voor 50 euro met verzending bij.
Ik ben me ervan bewust dat de kwaliteit misschien niet zo goed is als bovenvernoemde producten, maar dan neem ik gewoon een schep meer en voila :D.

Terug
Naar boven