Fitness Seller

Onderzoek prijs van supps

• Topic Starter Topic Starter
Maar iig is het al bij 1 niet van toepassing en dat is belangrijk om te weten en vooral snelle reactie erop wekt ook meteen vertrouwen op want als je vragen hebt zijn ze snel beantwoord.En open voor suggestie en discussie

Even voor de duidelijkheid::D

Met Whey Perfection koop je bij de gegarandeerde kwaliteit van Volactive. De beste Whey kwaliteit in Europa. En dan nog zijn we ook nog eens de de goedkoopste. zoals je ook zelf aan aangeeft. Whey Perfection is op elk front (smaak, kwaliteit en prijs de beste koop:) [/B]

Hoe moet "kwaliteit" geïnterpreteerd worden? Waarom heeft Volactive de beste whey kwaliteit van Europa? Just curious.

Als je verkondigd dat er slechte dingen inzitten, moet je natuurlijk ook al een goede bron hebben.

Onze supplementenverkopende gym-eigenaar verkondigt ook steeds dat webshops er slechte dingen indraaien, terwijl de zijne dan weer het beste is wat er bestaat.
Zomaar vertellen dat huismerken slecht zijn, gebaseerd op niets, vind ik wat laag...

B&F = sponser van DBB dus logisch dat er zoveel reclame is?

Hoe moet "kwaliteit" geïnterpreteerd worden? Waarom heeft Volactive de beste whey kwaliteit van Europa? Just curious.

Lees anders even op de website: Volac.com :)

Volac’s ingredients are manufactured under the highest possible technical, quality and environmental standards - a fully certified ISO 22000:2005 system within the framework of ISO 9001:2000 and ISO 14001:2004.The standard combines generally recognized key elements to ensure food safety along the food chain including: interactive communication; system management; control of food safety hazards through pre-requisite programmes and HACCP plans; and continual improvement and updating of the management system. ISO 22000 is intended to define the requirements for companies that desire to exceed the regulatory requirements for food safety.

All Volac ingredients can be traced back to their original European milk source, where milk production is controlled by European laws of health and welfare of livestock.
As a result you can be confident that Volac products will always be of the highest quality and ideal for nutritional applications.

Lekkere discussie hier, ik bestel altijd alles bij XXL, en kijk niet naar de prijs want als het gewoon een goed product is zou het me worst zijn.
Zo lang het maart een beetje in de buurt van de andere zit, en nagenoeg dezelfde samenstelling heeft is het mij best.
Ga niet voor een paar centen overstappen naar een ander, ben vrij 'honkvast' zullen we maar zeggen.

Killy... ja ik begrijp wel dat je pro-bodylab bent maar zolang dit forum vooral vol met studenten/Hollanders zit ga je niets aan de huidige situatie veranderen.

Muh !! :mad:
Mag geen Hollandertjes plagen !

ISO of HACCP zegt niets over toegevoegde collageen, wat een makkelijk publiek hier zeg :D

Collageen = eiwit op papier, dus zelfs met de ISO is het mogelijk om collageen in je product te steken, verhoogde eiwit waardes te hebben etc.

Ik denk dat een paar maand geleden er een topic was waar PS, XXL en B&F met elkaar op de vuist gingen. Kris (?) van PS heeft een redelijk duidelijk beschrijving gegeven over tekort komingen van ISO.

Je eigen op de borst kloppen omdat je ISO hebben... tjah...

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 17:59 ----------

Als je verkondigd dat er slechte dingen inzitten, moet je natuurlijk ook al een goede bron hebben.

Onze supplementenverkopende gym-eigenaar verkondigt ook steeds dat webshops er slechte dingen indraaien, terwijl de zijne dan weer het beste is wat er bestaat.
Zomaar vertellen dat huismerken slecht zijn, gebaseerd op niets, vind ik wat laag...

Sommige dingen mag je gewoon niet publiek vertonen, leer je wel als eens in de business zit. Ik heb hoe dan ook harde bewijzen en ik koop geen huismerken meer want ik heb het zelf laten testen uit interesse.

Verder zien jullie maar, test het zelf en je bespaart direct een paar honderd euro's aan collageen :D

Laatst bewerkt:
ISO of HACCP zegt niets over toegevoegde collageen, wat een makkelijk publiek hier zeg :D

Collageen = eiwit op papier, dus zelfs met de ISO is het mogelijk om collageen in je product te steken, verhoogde eiwit waardes te hebben etc.

Ik denk dat een paar maand geleden er een topic was waar PS, XXL en B&F met elkaar op de vuist gingen. Kris (?) van PS heeft een redelijk duidelijk beschrijving gegeven over tekort komingen van ISO.

Je eigen op de borst kloppen omdat je ISO hebben... tjah...

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 17:59 ----------

Sommige dingen mag je gewoon niet verkondigen, leer je wel als eens in de business zit.

Als ik mij niet vergis moet collageen dan aangegeven worden op het etiket. ISO certificatie is enigszins positief, aangezien dit een teken is dat er een product geleverd kan worden met een constante kwaliteit. Over de hoogte van de kwaliteit zegt het idd niks, maar nu is de definitie van kwaliteit sowieso vaag.

Exactly, als collageen er op vermeld staat, dan is het geen enkel probleem ... echter is het een probleem voor de gebruiker.

Lees anders even op de website: Volac.com :)

Volac’s ingredients are manufactured under the highest possible technical, quality and environmental standards - a fully certified ISO 22000:2005 system within the framework of ISO 9001:2000 and ISO 14001:2004.The standard combines generally recognized key elements to ensure food safety along the food chain including: interactive communication; system management; control of food safety hazards through pre-requisite programmes and HACCP plans; and continual improvement and updating of the management system. ISO 22000 is intended to define the requirements for companies that desire to exceed the regulatory requirements for food safety.

All Volac ingredients can be traced back to their original European milk source, where milk production is controlled by European laws of health and welfare of livestock.
As a result you can be confident that Volac products will always be of the highest quality and ideal for nutritional applications.

Dat zegt dus iets over de kwaliteit?
Maar als de volgorde "leverancier > producent > Verdeler" is, zou het in principe mogelijk zijn om een toevoeging van collageen te doen?

Hiermee wil ik natuurlijk niets insinueren, ik wil niemand beschuldigen zonder enig bewijs!

Leuk topic en heeft me interesse gewekt. Ik ben daarom op het moment een vergelijkingssite voor supplementen aan het maken. Ik hoop binnen een maand beta-accounts uit te kunnen delen.

• Topic Starter Topic Starter
leuk idee zal veel animo voor zijn denk ik

Wat Tuplad zegt heeft mijn interesse opgewekt. Ben benieuwd wat de boardsponsors hierover te zeggen hebben.

Ik wil wel even een reactie geven. Onze eiwitten bevatten in ieder geval geen collageen en zullen dat ook nooit bevatten. Heel simpel. :cool: Ik kan mij ook niet voorstellen dat welke producent dan ook dat zou doen maar dat terzijde.:rolleyes: Simpeler en duidelijker kan het niet.:) Onze eiwitten bevatten puur de eiwitten van Carbery (Isolaat Perfection), Volactive (Whey Perfection) of Fonterra (Micellar Perfection) en daarnaast smaakaroma. Niks meer en niks minder.

Collageen Hydrolisate wordt nog wel eens in eiwitrepen toegepast. Wij zijn bijvoorbeeld ook bezig met het ontwikkelen van een eiwitreep. Daarin komt ook geen mg Collageen in en daarom nemen we ook hier net als met onze eiwitten alleen een gerenomeerde leverancier. De grootste in de EU (Nederlands).

Dus met nadruk geen van onze producten (eigen merk) bevatten collegeen.:) Simpel. Eigenlijk vind ik het wel een beetje een overbodig iets om aan te geven.

Enkele eiwitrepen in ons assortiment van andere merken wel maar dat staat netjes op het label.

Laatst bewerkt:
Tuplad, kan je je bewijs laten zien? Anders per pm

Als hij al bewijs heeft, waarom dan niet gewoon hier vermelden? Beetje stemmingmakerij als je het mij vraagt.

in b4 shitstorm over prijs van whey :o

xxl
gr - E - P - E/pot - €/gr E
1000 - 81 - 23,95 810 - 0,029567901
2500 - 81 - 49,95 2025 - 0,024666667
4000 - 81 - 79,95 3240 - 0,024675926
5000 - 81 - 87,5 4050 - 0,021604938
10000 - 81 - 159,95 - 8100 - 0,019746914
(http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition)

B&F
2270 - 78 - 32,9 - 1770,6 - 0,018581272
4540 - 78 - 54,9 - 3541,2 - 0,015503219
(http://www.bodyenfitshop.nl/whey-pro...hey-perfection)

bodylab:
8000 - 80 - 127.80 - 6400 - 0,01996875
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Whey-pro-2.0-kg-483

Kortom als je gaat voor cheap is B&F nog steeds de cheapste

in b4 shitstorm over prijs van whey :o

xxl
1000 - 81 - 23,95 810 - 0,029567901
2500 - 81 - 49,95 2025 - 0,024666667
4000 - 81 - 79,95 3240 - 0,024675926
5000 - 81 - 87,5 4050 - 0,021604938
10000 - 81 - 159,95 - 8100 - 0,019746914
(http://www.xxlnutrition.nl/whey-delicious/xxl-nutrition)

B&F
2270 - 78 - 32,9 - 1770,6 - 0,018581272
4540 - 78 - 54,9 - 3541,2 - 0,015503219
(http://www.bodyenfitshop.nl/whey-pro...hey-perfection)

bodylab:
8000 - 80 - 127.80 - 6400 - 0,01996875
http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Whey-pro-2.0-kg-483

Kortom als je gaat voor cheap is B&F nog steeds de cheapste

B&F for the win?:D

Terug
Naar boven