MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

Dacht al dat het iets met bamboe zou zijn ja, heb zelf ook 2 bamboe onderbroeken en die zijn heel chill
 
Ff gemeten (bovenlichaam meten is helemaal kut, dus is waarschijnlijk niet 100% accuraat)

Armen links 41 rechts 40
Borst 110
Schouder omtrek 137cm
Waist 87cm
Benen beide 65 (zijn dus niet toegenomen volgens mij, wat ik raar vind)
Kuiten beide 40
 
Ff gemeten (bovenlichaam meten is helemaal kut, dus is waarschijnlijk niet 100% accuraat)

Armen links 41 rechts 40
Borst 110
Schouder omtrek 137cm
Waist 87cm
Benen beide 65 (zijn dus niet toegenomen volgens mij, wat ik raar vind)
Kuiten beide 40
Het lijkt allemaal groter, :thumb:
En wat Spambod al zei: niet je fysiek gaan verkloten door grote gewichtstoename.
 
Gewicht blijft deze week rond de koers van 85

Kcals zigzaggen een beetje adhv eetlust en planning

Ene dag eet ik 4300 andere dag eet ik 3000, zit deze week gemiddeld op 3500

Komende weken ff beetje rot met trainen ivm tattoo, aanstaande zaterdag Supersized Kingsday dus dat wordt ook ff lastig qua voeding en doen, 10 mei 2e tattoo sessie.
 
1713700329948.png


Dit is shape nu, dus echt niet meer zo lean, maar vind dit wel prettig vet % qua alles (energie/drive/libido etc.)
Post-pandrial BG is ook 6.2 na een meal met 140+ gr carbs dus dikke prima

Tattoo is nu dus alleen lijnwerk dus ziet er redelijk vaag uit zonder details
Ga wel proberen richting de 90 te pushen denk ik, maar dat zie ik wel na 10 mei, komende weken wordt iig rustig aan, IIFYM eten en m'n nieuwe split uitproberen en eventueel nog aanpassingen maken
 
Ben je nog gestopt met je delts injecten trouwens? Zien er nog dodgy uit
 
Ben je nog gestopt met je delts injecten trouwens? Zien er nog dodgy uit
Ja zet nog steeds niks in delts

Vraag me af of het überhaupt nog weg gaat trekken, het is wel iets minder geworden naar mijn idee
 
Ja zet nog steeds niks in delts

Vraag me af of het überhaupt nog weg gaat trekken, het is wel iets minder geworden naar mijn idee

Kan je het niet (laten) losmasseren oid?

Toen Big Ramy de Loempia won had zijn coach Chad het er ook over dat ze de scar tissue in zijn benen opgelopen van alle injecties dmv massage wat hadden verwijderd. Dunno of het daadwerkelijk kan maar hij had wel betere definitie in zijn quads.
 
Kan je het niet (laten) losmasseren oid?

Toen Big Ramy de Loempia won had zijn coach Chad het er ook over dat ze de scar tissue in zijn benen opgelopen van alle injecties dmv massage wat hadden verwijderd. Dunno of het daadwerkelijk kan maar hij had wel betere definitie in zijn quads.
Denk dat dat sowieso geen kwaad kan idd, heb ook wel van die massages bij gasten gezien die daarna opeens met 2x zoveel definitie terug komen
Eerst zat er volgens mij ook een lump met olie oid in maar dat is nu weg, nu is t vooral verdikking
 
85,5kg ochtendgewicht gemiddeld

Ff kijken hoe ik zaterdag mn kcal ga binnen krijgen, altijd drama voor n festival

Misschien vrijdag wat extra eten ofzo

Gisteren ff voor de test 3x140 highbar ass to the grass gesquat (2 RIR) zonder belt of sleeves, ging redelijk soepel, bracing kon beter

Kracht gaat flink vooruit, op dit moment op mn sterkst en zwaarst (consistent)

Cardio vermijd ik nu door tattoo, maar wil dat wel snel weer op pakken, merk dat hoe zwaarder ik wordt, dagelijkse dingen steeds meer een last worden lol

EC4A9402-3188-4ED1-B3D6-2F0C5450A28E.jpeg
 
Vrijdag veel eten en zaterdag goed ontbijt? Supersized ging je toch? Ik ga daar ook heen en heb hier op het forum gelezen dat XXL er ook staat met een stand. Als je rustig begint, kan je misschien nog wat proteinerepen knallen en de rest van de dag de kcal uit smoothies halen :D
 
Vrijdag veel eten en zaterdag goed ontbijt? Supersized ging je toch? Ik ga daar ook heen en heb hier op het forum gelezen dat XXL er ook staat met een stand. Als je rustig begint, kan je misschien nog wat proteinerepen knallen en de rest van de dag de kcal uit smoothies halen :D
Yes klopt man!
Oh dat is wel heel relaxed ja, wilde ook niet te vroeg gas gaan geven en eerst wat eten op het terrein

Maarja, to be continued :roflol:
 
Yes klopt man!
Oh dat is wel heel relaxed ja, wilde ook niet te vroeg gas gaan geven en eerst wat eten op het terrein

Maarja, to be continued :roflol:
Wij hebben een bus ingelegd, +-1h15 rijden, aankomst begin van het festival. RIP eten die dag :roflol:
 
Wij hebben een bus ingelegd, +-1h15 rijden, aankomst begin van het festival. RIP eten die dag :roflol:
Ik zou eerst met n partybus gaan maar gelukkig rijd een vriend van me nu, ben na een festival echt dood op maar die random doorgesnoven lui willen altijd nog standje maximaal na zo n feest :p

Maar misschien zie ik je nog wel, zal voornamelijk bij de uptempo staan, is t plan dan in ieder geval
 
Ik zou eerst met n partybus gaan maar gelukkig rijd een vriend van me nu, ben na een festival echt dood op maar die random doorgesnoven lui willen altijd nog standje maximaal na zo n feest :p

Maar misschien zie ik je nog wel, zal voornamelijk bij de uptempo staan, is t plan dan in ieder geval
Ja bij onze groep valt het wel mee, zijn allemaal bekenden. Ja ik sta ook vooral bij de uptempo. Al loop ik ook wel graag rond :roflol:
 
Back
Naar boven