AndroidHealthClinic

Ongelofelijke stero-verhalen

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Zomertijd komkommertijd of niet, een aantal posts van leden (Testo, Beast No1) gaven mij het idee om zelf eens wat neer te zetten, en dan heb ik het over de vreselijke 'kijk hem nou groeien op niiks'-verhalen.

Iedereen met ervaring kent ze wel, de verhalen over jongens die op slechte dieten beter groeiden dan jij op een megadieet en een bescheiden kuur.

Zelf ben ik ongevoelig voor de meeste medicatie, daarom houdt mijn arts rekening met verhoogde doses en langere gebruiks-perioden.
Zo ook met AAS; de eerste weken is het leuk maar rond week 5 is het meeste qua groei eruit.

Op een goede dag ontmoette ik in Spanje de dealer van een vriend van mij, een vriendelijke Balkan-bewoner die jaarlijks langskwam op vakantie en dan als een rijdende pharmaceut de laatste speeltjes meebracht.
Deze jongen had een bewonderenswaardig fysiek en een kop die menig jonge vrouw liet blozen. Met z'n vriendelijke typerende accent-Engels bracht hij bij ons van alles aan de man zoals Super-Anapolon, Testoviron en Boldenone.

Als je deze hufter eersteklas vroeg hoe vaak ie traint, zei ie dat ie al 6 maanden niet proper getraind had! Terwijl z'n armen, schouders, borst en benen toch echt i topvorm waren!! :eek:

Maar het kon erger. Op een dag vroeg een broer van een vriendin van mij of ik een kuurtje voor hem wilde samenstellen. Had ie pas 1 keer gedaan en je kon aan hem zien dat het leuk reageerde; hij was gespierd maar wel droog, niet overdreven, er kon veel meer aangezet worden.
Ik voorzag hem nog in tips als 'let op je voeding, volg een dieet, denk aan je proteine-inname' maar deze kerel vond proteineshakes en kipfilet véél te duur! :eek:

'Ik ram er een paar keer per dag wel een schoteltje pasta in, that's it'.
Enkele weken gingen voorbij toen ie bij mij op een avond aan de deur kwam. Ik schrok me de t*ring. Daar stond een glimlachende strak-gespierde reus zo hard, zo droog, zo huge en zó overtuigend dat je niet om hem heen kon...
Daar stond ik dan met m'n tips over proteine en m'n eigen reeds volbrachte kuren. Vanaf die dag wist ik het zeker: AAS maken het monster maar je genen bepalen, afgezien van voeding, in welke mate!

Leuk stukje! Denk dat klopt inderdaad, genen toch belangrijker als je denkt..

Goede en leuke post,DBC.

Ik ken vele voorbeelden zoals jij ze schetst...

Een van mn beste gabbertjes is ook zo'n supergenetisch ventje dat wil je niet weten.

Is er 9 maanden uitgeweest,teruggevallen van 90 kilo 14%bf,naar 70 kilootjes en ong zelfde bf.

Gaat 3 maanden geleden weer beginnen met een imo bescheiden kuur(4iuhgh,500mg test,400mg deca,50mg dbol)en ik heb ze nog gewaarschuwd in de gym van wacht nou maar ..
En toch allemaal mn gabbertje uitlachen zo van;man,je bent magere mong**l geworden en word nooit meer wat met je(wij mogen graag elkaar een btje etteren in onze gym :D )en na 6 weken was het lachen geblazen....
Gozer stond er 'gewoon' weer met 90 kilootjes en met een fysiek waar wij allemaal jaloers op zijn....inmiddels zit ie op 94 kilo en een procentje of 10 en kijkt iedereen hem aan alsof ie net uit een grot gekropen is,echt lachen!
Hij is ook niet zo lang(1,73 schat ik)en heeft armen van 49cm met de strepen erop,kom ik aan met mijn 'kuurtje'..... :( :(

Moraal van het verhaal......anabolen en goede genen maken een megamonster van je.

Voeding en training zijn zelfs daar ondergeschikt aan want als ik ga vertellen hoe vaak hij traint en hoe hij eet springen de tranen ook in je ogen...

Leuk verhaal m8 ;) maar idd zit een kern van waarheid in, het is niet eerlijk soms :(

ja hmmmm er zijn er dus toch zoveel, en het ergste vind ik dan dat deze jongens soms nog spotten met de sport, ze zeggen bwaaa ik heb niet meer zoveel zin om van oktober tot maart te trainen, ik stop gewoon en zet een goeie sus-deca kuur voor de zomer , en pats daar staan ze dan in juli heel opgeblazen en vol.
de jongen waarmee ik samen heb gekuurd heeft niet de genen, hij is al men traingspartner van in het begin dat ik train, deze winter hebben we samen gekuurd , ik deed test-deca en hij deed sus/deca. ik lette echt 100% op men voeding en hij at gewoon van ALLES veel, zorgde gewoon dat i 4 shakes en 250gr kwark(met een halve kilo suiker) at.
hij is exact evenveel als ik bijgekomen en hij wees me erop 'wat ben je nu met die voeding' dat haalt toch niets uit, tis trainen en kuren wa telt :eek:
wat kon ik daarop zeggen? daarbij staat deze jongen nog eens 2% droger als ik, slikt af en toe wel eens pilletje en smoort em te pletter aan de weed dag in dag uit.
maar weet je mannen... OOIT word ik een Beast ;) ;) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Vréselijk demotiverend werkt dat! :(

En probeer zo iemand maar eens te overtuigen dat ie er méér uit kon halen met jouw aanwijzingen!

DBC01 zei:
Vréselijk demotiverend werkt dat! :(

En probeer zo iemand maar eens te overtuigen dat ie er méér uit kon halen met jouw aanwijzingen!

he man hou is op!!! :mad: je zou dat niet doorvertellen dat ik een kuurtje heb gepakt :D

oneerlijk allemaal idd, mijn borst groeit voor geen meter, train hem nogthans goed. een vriend van mij hoeft maar naar de benchpress te kijken en hup weer een cupmaat in spier groter :(

volgens mij hè DBC is er iemand daarboven die het ons niet allemaal gunt van zo beest te worden. hèhèhèhè
maar ik moet wel zeggen ik heb overlaatst iemand geholpen met zen eerste kuur, hij was van plan te eten zoals i al jaren deed, ik heb met hem ALLES overlopen qua training en voeding en deze jongen heeft men raad opgevolgd, hij is uiteindelijk 16kg bijgekomen en vet maar een tikkie gestegen. hij is me komen bedanken dat de decas echt goed spul waren, ik zeg neen jongen niet de decas , maar jou inzet hebben je zo doen groeien!

Ja.. zo ken ik er ook nog wel een paar..

Een gozer, net nieuw bij ons in de sportschool.. maar een fysiek, niet normaal.. die zou je zo het podium opschoppen. Als hij langs loopt zie je echt de koppies meedraaien. Ik aan de babbel met hem. Dacht echt dat het een flinke gebruiker zou moeten zijn.. nee hoor hij had zelfs nog nooit injects gezet, enkel een paar (+-6) tabs kuurtjes....

Of een maat van mij. Super aanleg ook. Heeft ooit eens wedstrijden gedaan.. maar nu traint ie alleen voor de vrouwtjes zoals ie leuk zegt altijd. 3 weken niet trainen dan weer maandje wel met een kuurtje.. dan weer paar weken niks.. en zo maar door.. die gast leeft op snickers en pasta.. maar altijd droog.. en huge..

er moet verandering in komen mannen, we gaan aan de chips en de drank en we kuren alleen met deca en dboll vanaf nu!
nee grapje, miss is het beter zo, zij worden miss wel ff groter, maar wij leven tenminste gezond en gaan verantwoord om met de anabooltjes. en ook wij leven voor onze sport die voor ons een passie is terwijl zij een leven zonder discipline kennen.
het is beter zo, at the end komen wij er waarsch beter uit(hoopt)

Ja goede post en isn't that the truth?!

Thanatos zei:
Ja.. zo ken ik er ook nog wel een paar..

Een gozer, net nieuw bij ons in de sportschool.. maar een fysiek, niet normaal.. die zou je zo het podium opschoppen. Als hij langs loopt zie je echt de koppies meedraaien. Ik aan de babbel met hem. Dacht echt dat het een flinke gebruiker zou moeten zijn.. nee hoor hij had zelfs nog nooit injects gezet, enkel een paar (+-6) tabs kuurtjes....

+/- 6 tab kuurtjes vind ik toch redelijk wat zeker als hij al een goede basis had voor 'ie begon. Niet fijn voor je lever, maar je pakt er als je het goed doet toch behoorlijk wat massa mee.

Gewoon alleen naar je eigen prestaties en vermogens kijken, met doorzettingsvermogen kan je ver komen. Dat iemand anders dan groter is of sterker boeit verder niet, of je doel moet het podium zijn. Ben ook een haantje, maar ik ga vooral de strijd met mezelf aan en niet met anderen.

ik wou net zeggen mijn moeder heeft me altijd geleerd niet naar andere te kijken :D .Maar toch blijven het geweldige verhalen

Terug
Naar boven