XXL Nutrition

Ongelofelijke stero-verhalen

minder op de fora zitten want die maken je obsessed :D

ja daar zeg je iets, hier zitten veel van die gifted a**holes(joke) die men kop zot maken.
neenee ik ben gewoon obsessed ik geef het toe. en ja dit forum geeft constant nieuwe inputs over dit en dat en je leest die doet dit op die tijd en dan denk ik soms pfoe wat een gelukzakken.
niet dat ik niet blij met de progressie die ik heb gemaakt , want dat ben ik zeer zeker wel.

ken het beast! gewoon doorgaan zo anders verlies je mis wel je doel die je voor ogen hebt!!!!!!!!

Beast N°1 zei:
maar kijk kerel , ik ben volgens mij ook een beetje te obsessed, maar wat er aan te doen? ik ga veel met men meisje fijne dingen doen, ik ga snachts werken, maar elke seconde die ik vrij heb denk ik aan BB. ik voel dat ik er te hard men best voor doe dat het avrechts gaat werken, maar wat er aan t doen?

:D Inderdaad je denkpatroon is wat kortzichtig. Pas wel op. Heb je Jay gezien die wat verteld over zijn crip :D.

Moet je maar eens verliefd worden op een meisje waar je alles voor over hebt en ze wil je niet eens. Gaat meteen alle motivatie die je voor bodybuilding hebt de put in... bin there done that :(

firedsoul zei:
Moet je maar eens verliefd worden op een meisje waar je alles voor over hebt en ze wil je niet eens. Gaat meteen alle motivatie die je voor bodybuilding hebt de put in... bin there done that :(
ik wou een relatie aangaan met een meisje (was(ben) echt verliefd op haar hoor) maar die vindt bodybuilding een struikelblok, nou ik ga echt niet stoppen voor haar hoor, ik wil wat bereiken en ik zal wat bereiken ook, nu is het bodybuilding en volgend jaar is het wat anders, je moet je gevoelens kunnen scheiden van je verstand op een bepaald punt.

enrico zei:
ik wou een relatie aangaan met een meisje (was(ben) echt verliefd op haar hoor) maar die vindt bodybuilding een struikelblok, nou ik ga echt niet stoppen voor haar hoor, ik wil wat bereiken en ik zal wat bereiken ook, nu is het bodybuilding en volgend jaar is het wat anders, je moet je gevoelens kunnen scheiden van je verstand op een bepaald punt.

makkelijker gezegt dan gedaan maat... Ik weet niet hoe jij dat flikt maar ik kan echt niet zomaar me gevoelens kwijtraken moet je me tog maar eens vertellen hoe je dat doet want ik zal ze maar al te graag niet willen hebben en weer op bodybuilding 100 procent kunnen concentreren.

ik ben men gevoelens ook niet kwijt, maar de passie voor bodybuilding is te groot om het op te geven(of zelfs gas terug te nemen)

firedsoul zei:
makkelijker gezegt dan gedaan maat... Ik weet niet hoe jij dat flikt maar ik kan echt niet zomaar me gevoelens kwijtraken moet je me tog maar eens vertellen hoe je dat doet want ik zal ze maar al te graag niet willen hebben en weer op bodybuilding 100 procent kunnen concentreren.

Ik zou ook geen relatie beginnen met iemand die het helemaal niks vind. Als je eenmaal een serieuze relatie hebt en ze is tegen AS gebruik, dan valt er over te praten.

Zou bijna aan een kuurtje beginnen.. eerst maar wat anders afmaken. Misschien later een kuur ofzo..

Terug
Naar boven