- Waardering
- 11.763
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Gewoon alleen naar je eigen prestaties en vermogens kijken, met doorzettingsvermogen kan je ver komen. Dat iemand anders dan groter is of sterker boeit verder niet, of je doel moet het podium zijn. Ben ook een haantje, maar ik ga vooral de strijd met mezelf aan en niet met anderen.

Mars zei:

Beast N°1 zei:het lijkt wel alsof somige mensen geen proteine nodig hebben om te groeien

enrico zei:ik ken ook gozers die zo zijn, ken er eentje van 17 die al een kuur of 6 heeft gedaan, niets voeding let, zuipt als een dokwerker (geen geintje) en hij is 100kg bij 1m75 en hij heeft slechts iets van 7-8% bf, tja, aan de ene kant ben je jaloers, aan de andere kant weet je gewoon dat hij het vroeg of laat moet bekopen, oja, en hij traint nog maar een jaar![]()

Andere omstandigheden als je voor het podium gaat inderdaad, maar goed dan weet je ook precies waar je het voor doet. Dan vind ik een ascetisch leven nog niet zo gek. Maar als je het alleen maar doet om plezier te hebben met het beeld wat je in de spiegel ziet kan fixatie op een groot en ripped lichaam wel eens te ver gaan.enrico zei:ben ik het mee eens ericenkel in voorbereiding kan je je dat niet verooroloven
jupzJordees zei:

en er zijn er weinig hier die aan hem kunnen tippen