MuscleMeat

Ongelofelijke stero-verhalen

Tja ken ook een jongen die niet zo gek hard groeide, maar toen die bollen ging gebruiken echt niet normaal meer, en niet eens abnormale hoeveelheden. Dit heeft volgens mij echt met veel of gevoelige receptoren te maken (wat natuurlijk soort aanleg is)

Hier idem dito.

M,n trainingsmaat pakt "gewoon" 15 kilo met een test deca kuur, waar ik er 7 pak.

Maar het is een vriend van me, en je vrienden kunnen niet sterk genoeg zijn.

EricR zei:
Gewoon alleen naar je eigen prestaties en vermogens kijken, met doorzettingsvermogen kan je ver komen. Dat iemand anders dan groter is of sterker boeit verder niet, of je doel moet het podium zijn. Ben ook een haantje, maar ik ga vooral de strijd met mezelf aan en niet met anderen.

Inderdaad Eric, ik ben blij dat je het zegt. Voor mij is het ook een strijd met mezelf.

ik ben altijd heel erg mager geweest, en bodybuilden leek een uitweg voor me.

Dus begonnen, en zoals iedereen begint, gewoon trainen zonder meer, maar langzaamaan meer en meer leren en er voor beginnen leven. Nu leef ik er vrij strak voor, en ik ken weinig mensen in mijn omgeving (behalve 1 competitieve dan) die er meer voor doen als ik. En toch lijkt het allemaal zo weinig te helpen. ik eet pakken meer dan iemand anders, genoeg proteine, en toch blijf ik mezelf.

Ben nu aan mijn derde trainingspartner toe, en een voor een hebben me ze alle voorbijgestoken, en geen enkele deed er iets voor, nul, noppes. Het kan heel frustrerend zijn, maar ik merk bij mezelf, en dan kijk ik enkel naar mezelf, nog steeds progressie, hoe traag ook. En dat maakt me trots. Ik ben al verder geraakt dan vele anderen, en als ik zeg "ik train 6 jaar", kijken ze allemaal wat verdwaasd, en de "ocharme, sukkelaar" valt te lezen in hun ogen. Maar moesten ze weten wat ik er moet voor doen, ze zouden heel anders denken.

Dus zolang ik op mezelf trots kan zijn, en weet dat ik me niks kan verwijten, voel ik me super.

De genen maken zoooooo veel verschil, en ieder die anders beweert vraag ik even een paar uurtjes met me te babbelen.

Het is moeilijk maar, kijk of vergelijk jezelf altijd met je mindere en nooit met je meerdere

(zo blijf ik altijd tevreden met wat ik heb :D )

Ik ben super gevoelig voor medicijnen, arts weet dat , krijg altijd minimale doseringen.

Ik ga dus ook met minimale doseringen kuren, ben super benieuwd als ik dit zo lees....

Ik ben niet jaloers op die types die niets doen en een mooie fysiek hebben

leuk dat je groot bent geworden op snickers and drugs, wees er maar trots op.

Op het moment dat jij niet meer kunt trainen doordat je jezelf naar de t*ring hebt geholpen loop ik voorbij lachend en hopelijk gezond als maar zijn kan, ik doe er in ieder geval alles voor.

Vind het verder ook leuk en interessant om te horen hoor, maar als dit soort verhalen door die mensen verteld worden als "he gappie, wat train je nou zwaar met je over gezonde troep, ik spuit gewoon eens wat, eet een snickertje extra en ik race je voor bij !" Dan kan ik weinig anders doen dan denken: sukkel, denk toch na !

Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Knap dat je zo straight denkt Legio. Uiteindelijk is het resultaat het enige dat telt en dat is het probleem nu juist...:(

ja daar gaat het gewoon om dat die mensen ons voor zot verklaren dat we er zoveel voor doen, het lijkt wel alsof het soms niet zoveel nut heeft(kzeg wel het lijkt)
heb een tijdje terug me een weekje laten gaan met chips, drinken op een fammiliefeest en frietjes en shit eten de hele week lang, awel men kracht was minder, ik was minder droog en ik voelde me slecht, hoe doen zij het toch???

Of ze zeggen dat ze slecht eten.

Mars zei:
Of ze zeggen dat ze slecht eten.

neenee je vrienden ken je wel he kerel, als zei nooit thuis zijn en van donderdag tot maandag op stap waar drugs en drank in het rond vliegen, waar gaan zij dan het goede eten halen?
het lijkt wel alsof somige mensen geen proteine nodig hebben om te groeien :D

ik zit deze threat ff door te lezen. maar mars heeft t bij het rechte eind. Ze zeggen veelal dat ze niet goed eten enzo. Bij mij in de gym let niemand op hun eten... zegge ze eiwitshakes worden zelfs niet genutigd laat staan sterioden. maar wel groot en vol zijn(niet droog) en last hebben van een vocht kop. En dan denken dat ik dom. Maar ag ik vidn het niet stoer om te zeggen dat je er niets voor doet. Ik vind het juist knap als je er alles voor over hebt om wat te bereiken. Verder snap ik dat om genen gaat. Ik heb gelukkig het voordeel over goede "genen" te bezitten.Mijn trainingsmaatje daarin tegen niet ook al doet hij er ook alles aan ik groei harder sneller.

ik ken ook gozers die zo zijn, ken er eentje van 17 die al een kuur of 6 heeft gedaan, niets voeding let, zuipt als een dokwerker (geen geintje) en hij is 100kg bij 1m75 en hij heeft slechts iets van 7-8% bf, tja, aan de ene kant ben je jaloers, aan de andere kant weet je gewoon dat hij het vroeg of laat moet bekopen, oja, en hij traint nog maar een jaar :rolleyes:

Beast N°1 zei:
het lijkt wel alsof somige mensen geen proteine nodig hebben om te groeien

Dat klopt, zoveel proteine heb je ook niet nodig. Groei prima op 100-125 gram per dag.

Je kan leven als een monnik en op iedere slak tien keer zout leggen, maar zonder plezier in je activiteiten wordt het al een stuk lastiger om progressie te boeken. Volledig gericht zijn op 1 doel wordt meestal een obsessie, terwijl je soms beter de teugels kan laten vieren. Het hoeft geen geslemp en ongezonde levensT te worden, maar het tegenovergestelde (leven als een asceet) werkt vaak averechts aan de doelen die je voor ogen hebt.

Ik knal er soms gewoon wat ijs in of een pizzaatje, zo lang het bij incidenteel gebruik blijft is er weinig aan de hand. Denk dat ik vanavond maar weer eens pizza eet nu ik er aan denk :D

ben ik het mee eens eric ;) enkel in voorbereiding kan je je dat niet verooroloven

enrico zei:
ik ken ook gozers die zo zijn, ken er eentje van 17 die al een kuur of 6 heeft gedaan, niets voeding let, zuipt als een dokwerker (geen geintje) en hij is 100kg bij 1m75 en hij heeft slechts iets van 7-8% bf, tja, aan de ene kant ben je jaloers, aan de andere kant weet je gewoon dat hij het vroeg of laat moet bekopen, oja, en hij traint nog maar een jaar :rolleyes:

17 jaar en 6 kuurtjes in 1 jaar trainen? :eek:

Oh en ik ben overigens niet droog, maar dat is mijn doel ook niet momenteel. Zit nu op 93 a 94 Kg bij 1,79m. 16% vet ongeveer.

Ik weet in ieder geval wel dat de invloed van stress veel progressie kan kosten. Misschien zijn die gasten die zo snel groeien juist erg ontspannen en dus niet gestressed, daarom kunnen ze met hun schijnbare laconieke houding betere progressie boeken dan degenen die veel te veel gefixeerd zijn op hun doelen en misschien verder ook nog door andere invloeden gestressed kunnen raken. Daarmee niet zeggend dat degenen met een langzamere progressie stresskippen zijn. Maar het speelt wel een vrij grote rol.

enrico zei:
ben ik het mee eens eric ;) enkel in voorbereiding kan je je dat niet verooroloven
Andere omstandigheden als je voor het podium gaat inderdaad, maar goed dan weet je ook precies waar je het voor doet. Dan vind ik een ascetisch leven nog niet zo gek. Maar als je het alleen maar doet om plezier te hebben met het beeld wat je in de spiegel ziet kan fixatie op een groot en ripped lichaam wel eens te ver gaan.

Toewijding is ok, obsessies niet.

Jordees zei:
17 jaar en 6 kuurtjes in 1 jaar trainen? :eek:
jupz ;)
@eric, ik zou je karma geven als die karmaknop het hier deed :mad:
edit: en zelfs als wedstrijdatleet moet je niet overdrijven, frank cuppens eet in het off season ook vaak een pakje friet ;) en er zijn er weinig hier die aan hem kunnen tippen :D

Laatst bewerkt:
Is het nou ook zo dat die lui zwaarder kunnen tillen dan iemand die gewoon clean traint op kracht?

maar kijk kerel , ik ben volgens mij ook een beetje te obsessed, maar wat er aan te doen? ik ga veel met men meisje fijne dingen doen, ik ga snachts werken, maar elke seconde die ik vrij heb denk ik aan BB. ik voel dat ik er te hard men best voor doe dat het avrechts gaat werken, maar wat er aan t doen?

Terug
Naar boven