- Waardering
- 8.521
Is een gram akkoord?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is een gram akkoord?
Grapje natuurlijk. Maar nee, dit is niet te weinig vet.
Kan het zijn dat je lichaam nu meer vetten kan gebruiken omdat je natty traint? Of gebruik je nog/weer gear? Met de hoeveelheid vet die jij binnen krijgt, krijg ik geheid cravings naar vette hap. M'n lichaam kan dat verschil in cholesterol zelf niet opvangen om hormonen als testosteron aan te maken naar mijn idee.
Als het maar werkt voor jou..In een cut hoef je mijns inziens niet vast te houden aan 1gr vet per kg lichaamsgewicht. Een cut is tijdelijk en besparen op het aantal vetten geeft meer ruimte voor koolhydraten en eiwitten.
Als ik terugkijk op de afgelopen jaren heb ik nooit vastgehouden aan deze regel. Heb altijd onder de gram per kg lichaamsgewicht gezeten. Daar voel ik me ook beter op. Zal per persoon verschillen waar de voorkeur ligt.
Hij is nog een jonge dekhengst kennelijk, geef hem nog een jaartje of 5
Dat is al een stuk beter dan de 90(!) die je vorig jaar nog rapporteerde.
Ik ben ook de rust zelve!Dat is al een stuk beter dan de 90(!) die je vorig jaar nog rapporteerde.![]()
Kan ook helpen tegen stress nebivololIk ben ook de rust zelve!
De daling van de rusthartslag kan komen door de nebivolol, al merkte ik daar afgelopen jaar nog niks van. Anderzijds wellicht door minder stress.