- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoute plannen?Volgende week zaterdag gaan we wel iets meer dan 35 minuutjes cardio doen, toch? 😄
Oké vooruit!
Alleen als dat mag van @wovanoVolgende week zaterdag gaan we wel iets meer dan 35 minuutjes cardio doen, toch? 😄
Uiteraard!

Aaaah toe?!
Hoe is de shape? Durf ik wel naast je te lopen zaterdag ben ik niet te dik naast jou??
Grappenmaker!!Hoe is de shape? Durf ik wel naast je te lopen zaterdag ben ik niet te dik naast jou??
Wat zegt de spiegel?Grappenmaker!!
Gewicht schommelt rond de 98 kg de afgelopen week. Is wachten op de ‘woooosh’, dat m’n gewicht een drop maakt.
Helaas heb ik geen fancy spiegel die dingen zegt. Mijn spiegel laat alleen mijn spiegelbeeld zien!
Ik weet niet of je veel honger hebt, maar anders zou je rijst kunnen vervangen door aardappelen. Heb je meer volume in je voeding. In ieder geval 2 maaltijden bijvoorbeeld.Trainingsdag – Voeding
Vandaag staat een pull-training op de planning. Op een trainingsdag zijn de calorieën hoger, door meer koolhydraten en iets minder vetten. In theorie zorgt dat voor een betere performance. Stappen en cardio blijven ongewijzigd.
Dagtotaal:
Kcal: 2742
Eiwit: 236 g
Koolhydraten: 321 g
Vet: 57 g
Maaltijd 1
- Havermout 50 g
- Whey 40 g
- Blauwe bessen 100 g
- Pindakaas 20 g
Maaltijd 2
- Kipfiletblokjes 150 g