Fitness Seller

ontgroening

Testo zei:
Ik denk toch dat je wat te positief bent,kerel.

Ik ken zat gasten die hun eerste kuur verkloot hebben omdat ze te weinig namen.

@Pusher

Hoe ziet die kuur eruit dan?

Ik ken ook zat gasten (waaronder ik zelf) die als een speer gingen op doseringen die hier op het board als "nutteloos" worden beschouwd.

• Topic Starter Topic Starter
younggod zei:
ik zou zeggen neem een goede stack met een kicker erbij en je zult verstelt staan van je progressie.

zorg dat je voeding goed is, dat je genoeg en hard traint en heel belangrijk dat er geen rare dingen in je prive leven aan komen en dan komt het helemaal goed!
he goddes, wat bedoel je hier nu mee, hierover gaat het toch niet of was dat sarcasme miss??? :duh: :D

Loo zei:
Ik ken ook zat gasten (waaronder ik zelf) die als een speer gingen op doseringen die hier op het board als "nutteloos" worden beschouwd.

Mooi voor jou,gab....

Maar procentueel gewijs heb jij vette mazzel.

En wat lopen we nou te mierenken over 250mg?

Alsof dat nou zo'n wereld van verschil is???

adrbeest zei:
HET VOORDEEL IS:

DAT JE HET ZO NIET MEER DOET EN DAT JE HET DE VOLGENDE KEER EEN STUK BETER DOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daar zit wat in,bro...:D

Alleen had ik het toch liever de 1e keer meteen geknald!;)

adrbeest zei:
HET VOORDEEL IS:

DAT JE HET ZO NIET MEER DOET EN DAT JE HET DE VOLGENDE KEER EEN STUK BETER DOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kijk dat is wat ik nou bedoel, positief ingesteld, TJAKKAAAAA!!!!:D :D

Loo zei:

Ouwe loop nie zo te mouwe
Je wil je volgende kuur tog niet ook verknallen;)

NPC zei:
Natuurlijk bereik je bij een eerste kuur het meeste resultaat.
Hoe komt dat denk je...niet omdat je steroide-maagd bent...maar gewoonweg omdat je nog redelijk ver van uw natuurlijk potentieel verwijderd bent.

Eenmaal op uw natuurlijk potentieel zul je steeds meer en meer moeten gebruiken om dezelfde gains te pakken. ;)

Absoluut waar, maar ik ben benieuwd wanneer je weet dat je je natuurlijke potentieel behaald hebt dan...Als je geen 5/10 kilo per jaar meer aankomt, is dat het einde van je potentieel? Er is zoveel op de markt kwa sups en zoveel technieken om toe te passen in je voeding en training, dat je eigenlijk nooit op je einde hoeft te zitten. Maar eens komt gewoon de tijd dat je beslist om te gaan gebruiken. Als je daar al in het begin goed mee omgaat en redelijk verstandig, kan het je een hoop opleveren. Maar het worden echt alsmaar minder gains en meer en meer gebruiken...

Helemaal waar. Laten we eerlijk zijn, de meesten beginnen met AAS omdat ze het zonder AAS te lang vinden duren. Weinigen hebben het geduld en discipline om natural door te gaan tot een jaar of 27. Ik vindt het echter wel een probleem dat met tegenwoordig steeds vroeger begint zonder alle gevolgen te overzien. Laten we wel wezen. Op je 21ste denk je dat je volwassen bent. Als je dan 30 wordt en terugkijkt moet je er om lachen.

Aldus een oude man

Roy zei:
Absoluut waar, maar ik ben benieuwd wanneer je weet dat je je natuurlijke potentieel behaald hebt dan...Als je geen 5/10 kilo per jaar meer aankomt, is dat het einde van je potentieel? Er is zoveel op de markt kwa sups en zoveel technieken om toe te passen in je voeding en training, dat je eigenlijk nooit op je einde hoeft te zitten. Maar eens komt gewoon de tijd dat je beslist om te gaan gebruiken. Als je daar al in het begin goed mee omgaat en redelijk verstandig, kan het je een hoop opleveren. Maar het worden echt alsmaar minder gains en meer en meer gebruiken...

Als ik alles vantevoren wist, was ik nooit begonnen met gebruiken (op m'n zestiende!). Ik ben nu bijna 26 en lichamelijk lijk ik wel een oude kerel en zo voelt dat vaak ook...

Terug
Naar boven