- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mij staat marnop er ook op - een aantal schitterende dames trouwens
Ik bied 10 euro.Het wordt tijd voor de Muayboran-challenge geloof ik.
Dat klopt, alles wijst erop dat hij vol met bs zit, die zwartwitfoto is zijn laatste strohalm eigenlijk. Als een expert met photoshop mij nou even uitleg kan geven en de twijfel kan wegnemen?
Z'n taille is veel dikker dan op de kleurenfoto's (komen uit zijn log).
Weet je wat, na al het lezen komen we terug aan dezelfde flames en word ik steeds beschouwd als een faker. Als jullie deze conclusie willen trekken en houden, perfect, mij boeit het geen **** want ik maakte deze topic expres aan voor het tegendeel te bewijzen. Jullie kijken niet eens naar de feiten en steunen alle troll gedrag van die mensen (inclusief de mods). Als jullie niet willen geloven dat ik gisteren een contest heb gedraaid, goed, maar ik beloof dat ik nog met een mooi clipje zal komen waarop jullie allemaal mijn gevoelens gaan krijgenUntil then, case closed, topic mag voor mij part doodgaan tot k alles rechtzet ivm clips en zal die gewoon posten met 0,0 uitleg want dat helpt blijkbaar niet hier.

't is al middag broeder.

ik gun je nog wel het voordeel van de twijfel hoor, mits je een filmpje maakt met je cam en hierop post (of een camgesprek houdt met jaytjuh of een moderator). wel graag voor 14.00 uur want ik moet nog trainen![]()