AndroidHealthClinic

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel leuk dit zo op de zondag :):):):):).

"Het boeit hem geen ****, want hij maakt dit topic aan om het tegendeel te bewijzen"

Het wordt tijd voor de Muayboran-challenge geloof ik.

Waar blijven die clips dan, wij zijn in blijde verwachting :popcorn:

short hair dont care

Ik heb dat kennemer theater gebeld en er was geen wedstrijd. Sorry bro, hoop dat je minder issues hebt in je echte leven.

Dat klopt, alles wijst erop dat hij vol met bs zit, die zwartwitfoto is zijn laatste strohalm eigenlijk. Als een expert met photoshop mij nou even uitleg kan geven en de twijfel kan wegnemen?

Z'n taille is veel dikker dan op de kleurenfoto's (komen uit zijn log).

Weet je wat, na al het lezen komen we terug aan dezelfde flames en word ik steeds beschouwd als een faker. Als jullie deze conclusie willen trekken en houden, perfect, mij boeit het geen **** want ik maakte deze topic expres aan voor het tegendeel te bewijzen. Jullie kijken niet eens naar de feiten en steunen alle troll gedrag van die mensen (inclusief de mods). Als jullie niet willen geloven dat ik gisteren een contest heb gedraaid, goed, maar ik beloof dat ik nog met een mooi clipje zal komen waarop jullie allemaal mijn gevoelens gaan krijgen :) Until then, case closed, topic mag voor mij part doodgaan tot k alles rechtzet ivm clips en zal die gewoon posten met 0,0 uitleg want dat helpt blijkbaar niet hier.

ik gun je nog wel het voordeel van de twijfel hoor, mits je een filmpje maakt met je cam en hierop post (of een camgesprek houdt met jaytjuh of een moderator). wel graag voor 14.00 uur want ik moet nog trainen:)

Leuke thread, lekker zondag ochtend voer.

goed topic

topic boeit me in elk geval meer dan veel andere topics, dus lekker open laten zou ik zeggen:p

ben eigenijk meer benieuwd naar trainingsvideo's ipv gepozeer
wedstrijden boeien me immers niet, wil lekker raw trainingswerk zien:p

ik gun je nog wel het voordeel van de twijfel hoor, mits je een filmpje maakt met je cam en hierop post (of een camgesprek houdt met jaytjuh of een moderator). wel graag voor 14.00 uur want ik moet nog trainen:)

Ik heb hem ook al langer dan een jaar in mn msn, dus als er een camgesprek is kan ik wel een printscreentje maken ook

Lol @Muayboran die zijn troll bestaan wil voortzetten. Face het gozer je komt steeds met je rare verhaaltjes en weer dat vreemde filmpje van je. Ook doe je net of wij het nog moeten bewijzen dat je fake bent. Als het aan dbb ligt log je nooit meer in. Dus het is aan jou om ons het tegendeel te bewijzen. Dat epic paint shopje blijft gewoon een feit net als dat dat monster fysiek niet jou fysiek is. Misschien dat fysiek op die webcam foto's wel. Maar je kan ook een of andere vriend gevraagd hebben om dat te doen. Alsnog een goed fysiek maar haalt het niet bij je fake foto's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven