Fitness Seller

Onthulling Muayboran topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
philly toch, nu is het bij de ''echte'' bond ook bekend en kan er actie worden genomen tegen fakers.
faker die een fake site aanmaakt = fake

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 22:17 ----------

even nog een bijdrage als er nog mensen zijn die hem geloven, lulz
herinneren jullie deze foto nog, die stond eerst in MB z'n gallerij..
wie het is Erkojun zit hier ook sindskort op forum

u mad MB?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu is het wel tijd om Skinnie naar zijn huis af te sturen. Het is al een tijdje geleden dat hij kelen heeft dichtgeknepen. :eek:

:roflol: Wat een topic weer.

Ik dacht bijna iemand kan toch niet zo gek zijn om dit allemaal te verzinnen, moest haast wel real zijn. Niet dus, hij is echt gek :roflol:

philly toch, nu is het bij de ''echte'' bond ook bekend en kan er actie worden genomen tegen fakers.

u mad MB?

Whuahaa wtf idd hoe kon je dat onthouden/hoe legde je de vergelijking :P

u mad MB?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wtf heeft hij echt Erko zijn foto in zijn gallerij gehad ?
Heb ik gemist dan..
En ik hoef niet meer te weten dan dat hij zei ' ik heb jaren bij Bill getraind samen met Erko ' en Erko kent hem zelf niet dus wat wil je nog meer weten dan.. :D

Ik zei het al die tijd al in zijn contest topic, maar dan krijg je natuurlijk iedereen tegen je...

Critmonster was right, again.

Free MB:cool:

shit een hele site enzo gemaakt, dit begint echt sick mother****er vormen aan te nemen :roflol:

Wtf heeft hij echt Erko zijn foto in zijn gallerij gehad ?
Heb ik gemist dan..
En ik hoef niet meer te weten dan dat hij zei ' ik heb jaren bij Bill getraind samen met Erko ' en Erko kent hem zelf niet dus wat wil je nog meer weten dan.. :D

Hij zei op msn tegen mij dat ie in dezelfde gym als Erko trainde vroeger en dat Erko hem daarom niet meer kent (hij is nu al langer bij een andere gym aan het trainen). Misschien zijn hier nog mensen van Antwerpen die in dezelfde gym trainen als MB?

Laatst bewerkt:
Hij zei op msn tegen mij dat ie in dezelfde gym als Erko trainde vroeger en dat Erko hem daarom niet meer kent (hij is nu al langer bij een andere gym aan het trainen). Misschien zijn hier nog mensen van Antwerpen die in dezelfde gym trainen als MB?
MB traint in het zaaltje(met wat fitness toestellen en een hometrainertje) van de instelling waar hij verblijft;)

Haha Steven :D

Ik vind het toch knap van hem hoe hij al die onzin verzint..

Lekker vooruitzicht een rechtzaak aan je broek, en dat allemaal voor een paar honderd euro aan supplementen? Pfff.

Ik vind het toch knap van hem hoe hij al die onzin verzint..

ja ik kan me echt nauwelijks voorstellen dat iemand zo ver gaat om een website te trollen :s. Of hij is gewoon echt of een echte psycho. Maar hij gaat een filmpje en foto maken met **** dbb. Dus dan zullen jullie het wel zien.
FREE MEHDI.

Die Erko Jun zit ook op dit forum las ik? Kan die niet even uitleggen wat er aan de hand is en of er ook foto's van hem tussen zitten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven