Skyrock
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
Verkopen ze zo geen deuren bij de IKEA ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

edit.Geef nou maar toe. Het was een mooi verhaal en we hebben gelachen! Thanx daarvoor!
Wie ben je echt?
kom je morgen trainen??Laat het eens zien in het rood want het is de schaduw, ik ben net gaan double checken die lijn gaat gewoon recht van men deur is niets mis mee
ben nu gaan slapen, adjuus, lees morgen wel verder mee

Over die cm schatten had ik geen idee hoeveel een standaard iemand zijn lengte moet zijn.. k ken nog steeds bodybuilders die hun eige lengte niet kennen en gewoon een lengte schatten terwijl ze er vaak ook naast zitten..
Het probleem is die 10 cm, waar ik zelf ook verbaasd van ben maar het geeft gewoon 1m82 aan die lat zonder mijn tenen naar boven te doen.
Welke deuk? ik zie gewoon een verborgen stuk maar dat komt natuurlijk omdat mijn triceps die bedekt?![]()
Laat het eens zien in het rood want het is de schaduw, ik ben net gaan double checken die lijn gaat gewoon recht van men deur is niets mis mee
ben nu gaan slapen, adjuus, lees morgen wel verder mee
Ik heb er net een meetlat op gelegd. Ter hoogte van de deurklink zit inderdaad een deuk :O
Ik had het volgende geschreven:
Daarbij een wedstrijd waar niemand hier iets van gehoord heeft? Ik neem aan dat er ergens over gesproken word. Op google 0 hits, op geen forums wordt er over gesproken. Weider heeft niet eens een winkel in Nederland, dus wat is het voordeel van hun voor sponsering? Op de social media van Weider wordt er ook niet over gesproken. Ik neem aan dat in het oorspronkelijke filmpje geluid bij zit van de jury, publiek. Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar;d.
Daar ben ik veel benieuwder naar dan die lengte.
Stuur een email naar dat theater in beverwijk, dan heb je een zeker antwoord
Artmeis was ik.
Weet het eigenlijk niet haha.
Al die dames![]()