MuscleMeat

ontmoeting/ training in Haarlem

Ja vind het zelf ook erg vervelend, zeker nu ik dacht dat het beter ging.
Dokter kijkt naar mij en zegt - man je bent 50 en ziet er gespierd en jong uit dus fysiek ben je in orde
De spierspanning is te hoog waardoor spieren/pezen/gewrichten overbelast raken (volgens hem) (kan alleen maar door werk komen volgens mij)
Uitgelegd dat ik al bijna niet meer train maar dat is ook niet goed.. moet wel trainen maar erg licht en dan daarna sauna en massages alles om te ontspannen dus.
Volgens mij train ik al licht (nu 12 reps) maar volgens de dokter doe ik dan toch nog te veel (moet terug naar 20 reps met licht gewicht) (frustrerend)
Nou ja ik ben er in ieder geval wel om jullie te ontmoeten en toch mee te doen.
Ben wel gefrustreerd maar ontspannen is goed dus .... en ik moet toch ook al die cadeautjes kwijt

Laatst bewerkt:
Als je er maar gewoon bij bent Grosje. Of wil je alles voor jezelf houden. :roflol::trollface:

@grosje, toch super dat je erbij bent. :)

wil wel eens deadlift leren. Heb in het verleden alleen sldl gedaan.

Vragen we Sanne toch.

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het echt rot voor je...
maar jij hebt dan wel extra gelegenheid om veel foto's te maken ;)

Ik ga echt niet alleen kijken hoor :)
Mijn rug ga ik trainen en die deadlift dus ook dus Natty je kan met mij mee doen
Sanne kan dan kijken of we het goed doen (die heeft er verstand van)
Zal echt minder kunnen als jullie maar no pain no gain
Borst en te zwaar biceps is geen goed plan... maar als ik ga huilen dan moeten jullie me maar met mijn rollator in een hoekje zetten

oow.. je loopt alleen maar extra hard te piepen op 't forum :rolleyes: mannen:rolleyes:

o volgens de dokter heb ik wel massages nodig na de training
Zijn er nog dames met zachte handjes die dat kunnen :)

Geintje hoor...

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 18:22 ----------

oow.. je loopt alleen maar extra hard te piepen op 't forum :rolleyes: mannen:rolleyes:

Dek me vast even in want als jij straks zo'n mega gewicht oppakt en ik er geen beweging in krijg dan kan ik nog naar mijn rug grijpen en wegstrompelen (werkt altijd0

zweep massage ;)

De zachte hand is niet meer. Haha

hmmm ik pas

Nou bij mij mag de zweep gebruikt worden hoor. :eek:

I like where This is going....:eyebrow:

Ik heb toevallig vandaag voor t eerst gedeadlift met mijn mannetje samen. In de hexbar wel gewoon de diepere versie..was lekker:P
Zondag..i still dont know..morgen eerst hele dag op school in Bunnik..nu maar hopen dat Ns beetje meewerkt. Ik zie jullie zondag Guys;) and girls:P

Ik heb zondag deadlift-dag.

Haha ik heb speciaal zondag ook lower body dag, moest eigenlijk vandaag maar ik heb niet zo een strict schema dat ik niet een keer kan afwijken... in tegenstelling tot anderen, wat een beetje jammer is. ;)

Maar ik heb vandaag benen gedaan dus denk niet dat er veel uit gaat komen dan. Dus we zien wel. T moet gewoon een leuke middag worden..niks meer niks minder:p

Laatst bewerkt:
Wat is nu het deelnemers lijstje dan?

Terug
Naar boven