AndroidHealthClinic

ontmoeting/ training in Haarlem

Bezoekers in dit topic

van moi is 5.5jr:)

Hahaha ja je maakt een geintje maar ik schrok mij echt kapot toen..zo'n 5.5jr geleden..gelukkig niets meer van te zien..godzijdank:D

makkelijke praten hé achteraf.. topic liep al een tijdje hoor:p

Komt ervan als je nooit in de vrouwen sectie kijkt :p
hier gebeuren de leuke dingen

Kijk idd nooit in vrouwen sectie, enkel log van sanne

Vind het jammer dat maurits me hier niet op geattendeerd heeft :(
 
Kijk idd nooit in vrouwen sectie, enkel log van sanne

Vind het jammer dat maurits me hier niet op geattendeerd heeft :(

Maurits was er wel dus ... ;)
Maar goed er komen heus wel meerdere meetings hoor:D
 
Maurits was er wel dus ... ;)
Maar goed er komen heus wel meerdere meetings hoor:D

Laat ff wat weten volgende keer, vind zulke initiatieven wel leuk altijd


Goed fysiek btw
 
van moi is 5.5jr:)

Hahaha ja je maakt een geintje maar ik schrok mij echt kapot toen..zo'n 5.5jr geleden..gelukkig niets meer van te zien..godzijdank:D

makkelijke praten hé achteraf.. topic liep al een tijdje hoor:p

Leuke leeftijd is dat ;) beetje rust voor mams want ze gaan naar schooltje heheheh
Hier de ik ben 2 dus zeg nee fase...
Maar beetje offtopic :p:o
Mooie strakke buik weer. Ben ook wel blij dat het weer een beetje wat in vorm komt.
 
Laat ff wat weten volgende keer, vind zulke initiatieven wel leuk altijd


Goed fysiek btw
Gaan we doen, we plaatsen het dan wel in andere sectie;) maar dan moeten we wel het aantal beperken ben ik bang:eek:
 
Of gewoon naar de rpb meet
 
Pics van je dochter? :dunno:


Als het een zoon is hoeft het niet :o

Euhhh nee lijkt me niet verstandig
Alle testosteron loopt hier al over als er maar 1 vrouwelijk hormoon voorbij komt
:)
 
In for next meet, jammer dat ik het niet wist :fuu:
 
Goed gedaan mensen :)
 
Gaan we doen, we plaatsen het dan wel in andere sectie;) maar dan moeten we wel het aantal beperken ben ik bang:eek:
Tjonge wist niet dat onze meeting dit ging veroorzaken
Gelukkig nog geen project X :D
 
Zo was het wel leuker als massaal in de alllerlei sectie, dan krijg je alle ectos die geeneens trainen
 
Tjonge wist niet dat onze meeting dit ging veroorzaken
Gelukkig nog geen project X :D
Wel leuk om te zien, zo zie je maar dat het toch meer leeft dan je denkt.. Ik denk alleen wel dat je het niet te groot moet gaan maken want dan heb je een stuk minder persoonlijk contact..
Maar we zien wel met de volgende meet:cool:

Goed gedaan mensen :)
Ja zo te zien wel,was geslaagd:D
 
Wel leuk om te zien, zo zie je maar dat het toch meer leeft dan je denkt.. Ik denk alleen wel dat je het niet te groot moet gaan maken want dan heb je een stuk minder persoonlijk contact..
Maar we zien wel met de volgende meet:cool:

Ja zo te zien wel,was geslaagd:D

Tja als ik dan nog met iedereen ff wil kletsen dan is het niet leuk meer, dan heb ik de volgende dag geen stem meer;)
 
Wel leuk om te zien, zo zie je maar dat het toch meer leeft dan je denkt.. Ik denk alleen wel dat je het niet te groot moet gaan maken want dan heb je een stuk minder persoonlijk contact..
Maar we zien wel met de volgende meet:cool:

Ja zo te zien wel,was geslaagd:D

Dat blijkt wel ja. Helaas is het niks voor mij, ondanks de positieve sfeer wat er wel duidelijk hing. Ben liever alleen haha..
 
uit een groot deel van vorige post kan je opmaken dat alle mensen die nu reageren met... volgende keer ben ik erbij...

er misschien eens kunnen over denken om zelf zoiets te gaan doen. Kijk eens in je gym wat mogelijk is, nodig een paar mensen uit, maak een topicje op't forum.... er is misschien wel meer belangstelling dan je denkt.
En dan kan je zelf de doelstelling van de meeting bepalen. Bij ons ging het nu echt over lekker samen trainen.
Maar je zou je ook meer kunnen richten op het leren van bepaalde oefeningen, Of bij elkaar form checken, of tips geven......
 
Mag ik nu opeens niet meer komen? ;)

Er zijn wel vaker meetings georganiseerd hoor.
 
tuurlijk mag jij komen... alleen deze meeting is al voorbij ;)
wat ik bedoel is waarom zou je wachten tot wij weer wat organiseren.... misschien vind ik het wel heel leuk om naar jouw meeting te komen ;)
 
uit een groot deel van vorige post kan je opmaken dat alle mensen die nu reageren met... volgende keer ben ik erbij...

er misschien eens kunnen over denken om zelf zoiets te gaan doen. Kijk eens in je gym wat mogelijk is, nodig een paar mensen uit, maak een topicje op't forum.... er is misschien wel meer belangstelling dan je denkt.
En dan kan je zelf de doelstelling van de meeting bepalen. Bij ons ging het nu echt over lekker samen trainen.
Maar je zou je ook meer kunnen richten op het leren van bepaalde oefeningen, Of bij elkaar form checken, of tips geven......

Ik heb geen gym :( allemaal in mijn homgym mag maar word krap
 
Back
Naar boven