XXL Nutrition

ontmoeting/ training in Haarlem

Leuk om te lezen bij de reviews van magnificent dat Miss h en dincky magnificent gaan gebruiken.
Ik ga zelf morgen ook weer bestellen want ik denk dat het mijn herstel zeker sneller laat verlopen
Was een leuk weekend in Haarlem met veel sneeuw..... Waar is het gebleven?
En ik ben daarna toch beter gaan herstellen door alle positieve instrallingen die ik heb gehad :)
Nog allemaal bedankt

• Topic Starter Topic Starter
je bent altijd welkom hoor Grosje, je hoeft niet speciaal sneeuw mee te brengen ;)
was leuk toch!

ik heb inderdaad ook het gevoel dat ik door die magnificent sneller herstel, al duurde het wel even voor ik het merkte

Er is nu reeds in een paar topics een en ander gezegd over een meeting in Januari in Haarlem. http://www.jordansports.nl/ Er zijn nogal wat dames die vaak weekends moeten werken, dus dat wordt even puzzelen om een datum te vinden.
Ik ben zelf al heel beperkt in mijn mogelijkheden... dus ik doe maar even een aftrap! en ik pak er gelijk ook maar februari bij ;)

dat ging vlot.... de datum heeft zich al duidelijk gemaakt ;)
20 januari (namiddag) 14.00

wie komt er:
Dinky
Miss H
Ron
Sam86
Natty87
Mack10?
Grosje
Sannee
RustyM

Naarmate jullie reacties zal ik deze lijstje aanpassen ;)

Zoeken jullie nog mannelijke toeschouwers? :p

Haha het is zeker nog erg vroeg voor je?? Die meeting is nl allang geweest:P

Maar wel super leuk om die foto's te zien.
Heb je een beetje beeld van iedereen. En wow... wat een mooie voorbeelden!
Ik ben geen BB-er. Wil wel aankomen en liefst mooi en wat gespierder worden maar het gaat hoe langer hoe meer trekken. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ook Goedemorgen

Maar wel super leuk om die foto's te zien.
Heb je een beetje beeld van iedereen. En wow... wat een mooie voorbeelden!
Ik ben geen BB-er. Wil wel aankomen en liefst mooi en wat gespierder worden maar het gaat hoe langer hoe meer trekken. :)

Mooi zo, het is ook een heerlijke sport! En hey ook goeiemorgen Dinky;)

Mooi zo, het is ook een heerlijke sport!
Ik merk mijn eigen enthousiasme nu ik ook een halterset heb gekocht.
Krijg echt de neiging om gewoon elke dag wat te doen maar weet dat dat niet moet. Dus ik hou het op max 3 keer in de week (inclusief fitness). Ik voel wel dat mijn kracht toeneemt en dat voelt goed. :)

Houdt de meiden hier in de gaten, volg hun log. Wie weet komt er nog een meeting.
I'm in for it. Inclusief clean BBQ?

Als we bbq-en dan goed:P

Clean BBQ ? impossible

Kom dan ineens naar de meet in België! We zoeken nog ervaren BBQers! :D

Ja he. :D
Wie heeft het hier over een BBQ die clean moet zijn?? Hell no! Kom maar op met die knoflooksaus:P
Nee geen witte saus, alleen rood en dan nog zelf gemaakt ook. Geen suikers erin. :p
Een goeie BBQ hoeft toch niet gelijk "all the way" te zijn. :rolleyes:
Tuurlijk is een BBQ wel clean en lean te doen. Zalm in folie, garnalen in folie. Kipsate. ;)
Paprika, komkommer, gemende sla, ananas ik zeg maar ff wat.

Heb je een beetje grote tuin ron? :eyebrow:

Terug
Naar boven