AndroidHealthClinic

ontmoeting/ training in Haarlem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je bedoelt natuurlijk, water of ijswater. :p

Ja waarschijnlijk wel. Ik zit dan net in de fase ' ik mag niets hebben' :o tot aan eind september.
 
Nee dat niet, maar kan wel hoor. Moeten jullie naar Den Helder komen. :p
Das voor mij redelijk dichtbij... mocht ik ook mogen komen.. ben nl (nog) geen BB-er...
en ja.. ook nog geen logje.. en ik breek nu echt zomaar in.... oei... :o
 
Das voor mij redelijk dichtbij... mocht ik ook mogen komen.. ben nl (nog) geen BB-er...
en ja.. ook nog geen logje.. en ik breek nu echt zomaar in.... oei... :o
Ben je beginnend dan juist hier inbreken. En een log aanleggen. Hier leer je veel bij hoor.
En welkom.
 
Ben je beginnend dan juist hier inbreken. En een log aanleggen. Hier leer je veel bij hoor.
En welkom.
Dank je!
of ik nu al een log aanmaak weet ik nog niet. Maar ik leer veel maar wil ook nog even wat aankomen ook.
Ik merk dat ik toch echt eerst aan moet komen wil ik meer spieren opbouwen. dus combineren maar.
Ik lees braaf mee...:)
 
Haha we zijn allemaal geen botjebuilders..dat denken we allean maar:P
 
Dank je!
of ik nu al een log aanmaak weet ik nog niet. Maar ik leer veel maar wil ook nog even wat aankomen ook.
Ik merk dat ik toch echt eerst aan moet komen wil ik meer spieren opbouwen. dus combineren maar.
Ik lees braaf mee...:)

Aankomen in spieren;)

Gewoon gaan loggen, kun je veel tips krijgen en je eigen voortgang lekker bijhouden.
 
Ik twijvel echt. Heb wel mijn trainingschema staan. Ik train maar 2 keer in de week. Dus ja.. echt heel actief ben ik niet. maar misschien toch maar doen. Mijn legpress (in legpress machine) zat ik nu wel op 100 kg sinds 2 weken. Dat voelde best wel even gaaf. Gewoon het idee van 2 keer mijn eigen gewicht. :)
 
Ik twijvel echt. Heb wel mijn trainingschema staan. Ik train maar 2 keer in de week. Dus ja.. echt heel actief ben ik niet. maar misschien toch maar doen. Mijn legpress (in legpress machine) zat ik nu wel op 100 kg sinds 2 weken. Dat voelde best wel even gaaf. Gewoon het idee van 2 keer mijn eigen gewicht. :)
Gewoon logje aanmaken joh. Ook al train je maar 2x in de week. Is leuk om bij te houden en als mensen je verhaal begrijpen willen ze alleen maar helpen/tips geven etc. :D
 
Zeker, hoe meer muscle babes hoe beter :D
 
gezelli weer een meting maar dan wil ik geen meter sneeuw meer
 
Komen jullie deze keer allemaal naar belgie of het zuiden van nederland? :dunno:
 
nu op mobiel dus kan niet alles lezen

als dit nog komt ben ik in!

abbo
 
Komen jullie deze keer allemaal naar belgie of het zuiden van nederland? :dunno:

Maakt mij niet uit. Zal vast ergens in t midden worden, wel zo handig.
 
Maakt mij niet uit. Zal vast ergens in t midden worden, wel zo handig.
In mijn log werd er ook gesproken over een meet. Het is misschien een goed idee om die samen te doen?
Ik zal die jongens eens even naar dit topic sturen :D
 
Is er nog plek? :o

Lijkt me leuk om meer fanatiekelingen te ontmoeten.
 
In mijn log werd er ook gesproken over een meet. Het is misschien een goed idee om die samen te doen?
Ik zal die jongens eens even naar dit topic sturen :D

Of je moet ff nieuwe aanmaken ofzo.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 21:18 ----------

Is er nog plek? :o

Lijkt me leuk om meer fanatiekelingen te ontmoeten.

Dit is topic van eerdere meet. Maar volgt nog wel een weer. Wanneer onbekend.
 
Of je moet ff nieuwe aanmaken ofzo.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 21:18 ----------



Dit is topic van eerdere meet. Maar volgt nog wel een weer. Wanneer onbekend.

Helaas.

Dan maar de volgende. :D
 
Back
Naar boven