AndroidHealthClinic

Ontsteking in quad?

Wel een sterk verhaal.. Als je je spier scheurt kun je echt niet meer lopen hoor, wanneer dit je hamstring of je quad betreft. Ik ken zelfs mensen zie met een zweepslag in de kuit al amper kunnen lopen. En dat zijn niet de eerste de beste kleinzerige mannetjes.

Ik zou je fysio gewoon een klap voor zijn bek geven en zeggen dat hij niet van die onzin uit moet kramen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Spierscheur of injectiepijn... dat verschil voel je wel hoor...

Alleen die rode waas is nie goeie nie. Persoonlijk ben ik geen voorstander van ibu's om alles te onderdrukken, ik voel graag wat er speelt in m'n lijf.

Onzin dat je spier gescheurd is.

Vooral naar de fysio gaan nadat je er een paar ml roids in gespoten heb.

Die rode plek en dikke stijve spier komt puur door de AAS. Waarsch UG TestE

Heb je wel vaker als je niet diep genoeg injecteerd (zoals bij quad vaak geval is)

Vooral als je na de inject nog gaat lopen, wordt de AAS versprijdt door je hele spier, worden de oplosmiddelen het snelst opgenomen waardoor de poeder lichtelijk terug christaliseerd en niet meer opgenomen kan worden waardoor je door je hele spier een lichte ontsteking krijgt.

Trekt binnenkort vanzelf weg.

Vooral naar de fysio gaan met een half verhaal helpt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had de naald er helemaal in dus dat zal het niet kunnen zijn. De fysio bedoelde, als je traint dan krijg je ook scheurtjes in de spieren, alleen nu dus iets meer, niet dat een hele spier afgescheurd is ofzo anders zou ik indd niet kunnen lopen. Iig wat het ook is zowel fysio als mensen hier raden me aan om gewoon af te wachten dus.

Terug
Naar boven