AndroidHealthClinic

Ontwikkeling biceps

tverdouw

Novice
Waardering
0
Nog een ander vraagje.
Mijn linker bicep ontwikkeld zich STUKKE beter dan mijn rechter bicep.
Als ik erover nadenk is dit normaal omdat ik rechtshandig ben, maar baal er wel een beetje van.
Is dit inderdaad normaal, of kan ik hier wat aan doen, of moet ik er gewoon even mee leren leven totdat dit bij getrokken is :) ?

ik heb dat ook :cool:
je moet met je slechte arm beginnen, en zien hoeveel hh je kan maken
dan doe je dit met je goede arm ook
het kan ook zijn dat het vanzelf bijtrekt

Ja is normaal zoveel mensen hebben dat. Net wat kleinekevin zegt begin met je slappe/kleine arm...trekt vanzelf wel bij. Bij mij zit er kwa afmeting bijna geen verschil meer tussen alleen kwa uiterlijk nog wel wat.

Btw. hier zijn al duizenden topics over geweest...

je bent rechts en links is beter ontwikkeld? dat hebben niet veel mensen, de meeste mensen die rechts zijn, hebben rechts een betere bicep, zoals ik.

En idd wie zoekt die vind

Er zijn hier al miljarden topics over geweest, maar vooruit. In een set dumbbell curls, begin je met de zwakste arm. Je curlt tot failure van de zwakste arm, ook al kan je sterke arm nog een paar reps doen. Je zwakke arm wordt sterker, totdat het gelijkgetrokken is qua kracht. Qua massa kan er dan best nog verschil zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien heb ik het verkeerd gezegd.... :S
Maar mijn linkerarm ziet er stukke beter uit terwijl ik rechts veel meer kan tillen.

tverdouw zei:
Misschien heb ik het verkeerd gezegd.... :S
Maar mijn linkerarm ziet er stukke beter uit terwijl ik rechts veel meer kan tillen.

het stomme bij mij is altijd dat ik rechts ben en met biceps training ben ik met links sterker ( houw het langer vol )

Terug
Naar boven