XXL Nutrition

Onzekerheid

Los van de social problematiek zou ik, na 3 à 4 maanden trainen, nog niet met 50kg dumbbells pressen.
Dit, bovendien weet ik niet of DBs handig zijn bij zulke lage reps.

Tip voor onzekerheid: als je in de gym dezelfde mensen tegenkomt, probeer ze eens gedag te zeggen of een vriendelijk knikje te geven. Buiten dat het een goede oefening is, verlaagt het ook de barrière als je een keer iets zou willen vragen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Los van de social problematiek zou ik, na 3 à 4 maanden trainen, nog niet met 50kg dumbbells pressen.
Het is meer om te kijken waar ik nu sta qua kracht. Heb zelf laatst 5x5 45kg dumbbels gedaan daarna 47.5kg dumbbels gedaan deze ging prima 3 reps. Dus 1x 50 moet denk ik dan ook wel lukken. Als dat me lukt ga ik gewoon weer terug maar de 'normale' 8/12 reps

• Topic Starter Topic Starter
3-4 maanden trainen en 50kg dumbels pressen .
Je bent een beest man 😁💪🏻
Het valt mee ik weeg ook wel tussen de 105/107kg en zeker ver van droog af. Heb wel een hele brede bouw van mezelf Voordat ik begon met trainen 20kg afgevallen in 3 maanden. Het is meer dat ik sterk ben maar dat lijkt me meer gewenning want als ik in de spiegel kijk zie ik alleen wat als ik aanspan.

Het is meer om te kijken waar ik nu sta qua kracht. Heb zelf laatst 5x5 45kg dumbbels gedaan daarna 47.5kg dumbbels gedaan deze ging prima 3 reps. Dus 1x 50 moet denk ik dan ook wel lukken. Als dat me lukt ga ik gewoon weer terug maar de 'normale' 8/12 reps
Doet dat nou niet, door dit soort stunts krijgen mensen blessures en ellende.

Terug
Naar boven