AndroidHealthClinic

Shocking News Ook Belgische fastfoodketen Quick islamiseert

Moslims zijn nu eenmaal vaak laag opgeleid en laagopgeleiden eten nu eenmaal vaak ongezond. Slim dus om dit ongezonde eten zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor moezelmannen. Ik juich dit van harte toe.

Beter van niet, want uiteindelijk hebben wij last van al die ongezonde lijven @ the gym...

• Topic Starter Topic Starter
Niemand verplicht je daar te gaan eten. En Quick kloot imo zen eigen, welke Fransman wil nu nog naar zo'n quick ... ?
Het gaat toch niet over verplichten? Het gaat erover dat een bepaald aanbod wegvalt dat er vroeger wel was. Niet dat ik ooit naar de Quick zou gaan, één keer getrakteerd met maagkrampen en misselijkheid tot gevolg. Dat is echt een soort namaak Mc met inferieur aanbod. Het gaat mij louter om het principe: waarom zouden wij niet-gelovigen ons moeten aanpassen aan de wetten van de islam? Ik wil niet halal eten, nergens niet. Stel dat deze trend zich doorzet in eigen land en bij de Mc Donalds, dan kan ik daar dus gewoon niet meer terecht aangezien ik simpelweg geen halal wil eten.

Marktwerking heet dit. Wat wel kwalijk is, is de manier waarop het dier aan zijn einde komt. Dat moet verboden zijn (evenals iedere onverdoofde manier van slachten, zij het door moslims of niet-moslims). Bovendien is het voor mij toch niet relevant, daar Quick een gore tent is. Nog nooit zo'n smerige hamburgers gegeten als daar (tenminste die in Antwerpen bij het station).

Laatst bewerkt:
MARKTWERKING

gotta love it!

Daarbij neem ik een discussie over vlees op deze manier bij voorbaat niet serieus. En ook heb ik nog nooit een heldere kosten-baten analyse van (de richtlijnen voor) halal-vlees t.o.v. 'regulier'vlees gezien. Wel veel onderbuik analyses.

Al moet ik absoluut zeggen dat de religieuze invloed op dierenwelzijn vrij ****ing nihil is en de opgetekende regels doorgaans briljant debiel. Maar laten we ons vooral niet op de borst kloppen, we gaan nog altijd als een stel holbewoners om met dieren. (en ja, ik houd rekening met de vooruitgangen op dat vlak)

Pot en ketel.

Marktwerking heet dit. Wat wel kwalijk is, is de manier waarop het dier aan zijn einde komt. Dat moet verboden zijn (evenals iedere onverdoofde manier van slachten, zij het door moslims of niet-moslims). Bovendien is het voor mij toch niet relevant, daar Quick een gore tent is. Nog nooit zo'n smerige hamburgers gegeten als daar (tenminste die in Antwerpen bij het station).

je bent gestoord, giant menu van de quick is goddelijk:meal: mcdonalds is niet te vreten

Pot en ketel? Ik veroordeel elk dierenleed, wat niet wil zeggen dat ik een probleem heb met slachten an sich. En nogmaals marktwerking, geen probleem, maar geef de klant de mogelijkheid om zelf te kiezen. Wat me opvalt is dat de grote atheïsten plots hun kont draaien als de islam aan bod komt.

Pot en ketel? Ik veroordeel elk dierenleed, wat niet wil zeggen dat ik een probleem heb met slachten an sich. En nogmaals marktwerking, geen probleem, maar geef de klant de mogelijkheid om zelf te kiezen. Wat me opvalt is dat de grote atheïsten plots hun kont draaien als de islam aan bod komt.

Het heeft toch weinig met de islam te maken, het is nou niet alsof de Quick opeens een minaret op het dak zet of zo. Ze willen geld verdienen en dat lukt beter als ze zooi leveren die gericht is op de lokale markt.

Zou wat anders zijn als ze al hun restaurants omturnen in halal-only, dat zou vrij bezopen zijn.

men zou de islam gewoon moeten verbieden, echt een hoop zever besparen we onszelf dan:)

je bent gestoord, giant menu van de quick is goddelijk:meal: mcdonalds is niet te vreten

Ik weet niet meer wat ik destijds gepakt had. Ik meende de quickn toast en nog een andere burger. Ik was dronken en zelfs toen vond ik het een kleffe k*t. Kun je nagaan. Mc donalds is net zo erg. De tripple whopper van de burger king is daarentegen vorstelijk (1230 kcal, ching ching), evenals ieder stuk kip van kolonel sanders.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

men zou de islam gewoon moeten verbieden, echt een hoop zever besparen we onszelf dan:)

Ik denk dat je dan 100% een heilige oorlog uitlokt

Moslims zijn nu eenmaal vaak laag opgeleid en laagopgeleiden eten nu eenmaal vaak ongezond. Slim dus om dit ongezonde eten zo aantrekkelijk mogelijk te maken voor moezelmannen. Ik juich dit van harte toe.

Laag opgeleide moslims? Hoor ik dat goed? Lees dit maar eens:

Ik ben werkzaam als arts, moslim
Een goede kameraad van mij is tandards, moslim
Mijn zus heeft eerste graads lerarenopleiding Engels gevolgd (uni), moslim
Vriend is advokaat, moslim
Aantal kennisen zijn tandarts, moslim
Mijn broertje is net afgestudeerd als arts, moslim
Kennis studeert voor apotheker op universiteit, moslim
Goede kameraad studeert wis en natuurkunde (uni), moslim
Een paar vrienden studeren Economie, moslim
Zal ik doorgaan?

Als je een beetje hersenen hebt, maak je onderscheid tussen de eerste en de tweede generatie moslims hier in dit land. En onderzoek heeft uitgewezen dat de tweede generatie of meer hier in Nederland ambitieuzer is dan de meeste Nederlanders hier...

Zal ik doorgaan?

Als je een beetje hersenen hebt, maak je onderscheid tussen de eerste en de tweede generatie moslims hier in dit land. En onderzoek heeft uitgewezen dat de tweede generatie of meer hier in Nederland ambitieuzer is dan de meeste Nederlanders hier...

m.a.w het jullie hebben bijna alemaal een universiteits/hogeschool opleiding genoten en jullie hebben nog steeds niet door hoe achterlijk jullie geloof (en alle andere geloven trouwens ook) is???

normaal gezien heb je toch geleerd kritisch te denken en als je kritisch nadenkt over de koran, bijbel,... kom je zowieso tot de conclusie dat het een hoop larie is.

Zal ik doorgaan?

Makkelijk zeggen op internet natuurlijk

Hij heeft dat artikeltje vast van iemand anders gepikt en overal moslim achter geschreven.

Zal ik doorgaan?

Tja je kan hier zeggen wat je wil, we kunnen het toch niet controleren. Maar stel dat het waar is, wat zegt dit dan over het landelijk niveau? Absoluut niets. Sorry dat ik je moet teleurstellen, maar het gemiddelde van de allochtone jongens op school is nog altijd slecht, in elke generatie. De meisjes doen het beter. Ik vraag me ook af wat dit trouwens met geloof te maken heeft en waarom je daar zo op focust. Tuurlijk kan een moslim hoogopgeleid zijn. Maar beetje te off-topic dit.

Niet alleen mocro's zijn moslim he :roflol:

ik denk toch dat turken en marokkanen toch zeker 95% vd moslimgemeenschap in belgie vertegenwoordigen hoor:) (deze hypothese berust natuurlijk op niets, dus als het fout is: negeer deze post:D)

Quick is vies, ik ga daar sowieso niet.

/care

Deze uiteenzetting in combinatie met de conclusie maakt het er niet geloofwaardiger op dat je als arts actief bent! ;)

Zal ik doorgaan?

Dieren die halal geslacht worden mogen niet verdoofd worden, en dat zou in de koran staan? In die tijd was papaver(opium) het enige bestaande verdovingsmiddel. Voerden ze koeien en schapen toen papaverbollen ofzo?
Ik denk dat het bullshit is die er later bij is verzonnen.

Ik sta echt wel open voor andere culturen maar dit vind ik echt ****ing bullshit. Moslims kunnen ook ontwikkelen en bepaalde "regels" opzij zetten en eens zelf nadenken.
Waarom moet je het dier per se pijn doen als je het wilt opeten?

Het jaar 2010 en nog steeds lopen er voornaamlijk onontwikkelde, kortzichtige, infantiele, hypocriete, barbaarse, onerudiete kleuters over deze planeet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven